بازسازی ساختمان

از این رو کودک هواره در حال جنبش و جنبیدن است و دوست دارد کنجکاوی و کاوش را همراه با بازی در دنیای خود انجام دهد، بنابراین محیط اطرافش باید مطابق با فعل و انفعال درون کودک باشد و حواس و حس کنجکاوی او را بر انگیزد.از این رو بهترین فضاها جهت کودکان می‌بایست، رنگارنگ، جاذب، پر مشغله و منظم، پر نشاط ولی با این حال آرامش بخش و در عین حال بی‌خطر باشد. نائل گشتن به این موارد تنها بوسیله برنامه‌ریزی دقیق میسر خواهد بود. از این رو با مد نظر گرفتن المانهای مناسب، خواهیم توانست در ایجاد محیطی مناسب و متناسب با حال و هوای آنان و هر آنچه در رشد و تعالی آنان تاثیر گذار است، موفق شویم.

کودکان معمولآ دوست دارند در مورد اینکه که اتاقشان چگونه دیده میشود، بحث کنند. آنها اظهارات مهمی می نمایند و نظراتی در باره رنگ اتاق و دیوارها و مبلمان مناسب خود را بیان می کنند و میخواهند در مورد آنها تصمیم پذیری شود. بدینگونه کودکان فرضیه طراحان را قطعی خواهند کرد. این فرضیه اساس طراحی خواهد بود که تصور کودکانه، اشکال معماری و شاخص مخصوص به خود را بر می انگیزد، مثل آنچه که، اینگونه توسط کودک بیان می شود: شبیه به ماهی است، سر و چشم دارد، مثل قایق است اما بدون پارو.
اتاق کودک قلمروئی مخصوص به آنان است. آنجا برای آنان همچون جهان بازسازی ساختمان بزرگ تصور می شود آنان در آنجا به موسیقی گوش فرا می دهند، بازی می کنند، در رویاهای خود فرو می روند، کتاب می خوانند و از این رو کودک هواره در حال جنبش و جنبیدن است و دوست دارد کنجکاوی و کاوش را همراه با بازی در دنیای خود انجام دهد، بنابراین محیط اطرافش باید مطابق با فعل و انفعال درون کودک باشد و حواس و حس کنجکاوی او را بر انگیزد. از این رو بهترین فضا ها جهت کودکان می بایست، رنگارنگ، جاذب، پر مشغله و منظم، پر نشاط ولی با این حال آرامش بخش و در عین حال بی خطر باشد. نائل گشتن بدانها تنها بوسیله برنامه ریزی دقیق میسر خواهد بود. از این رو با مد نظر گرفتن المانهای زیر خواهیم توانست در ایجاد محیطی مناسب و متناسب با حال و هوای آنان و هر آنچه در رشد و تعالی آنان تاثیر گذار است، فائق گردیم.

اتاق کودک که فضایی مختص به اوست باید با توجه به رشد کودک و بزرگ شدن او تغییر کند راه حل ساده برای اینکه مجبور نباشید هر دو سال یک بار وسایل اتاق را عوض کنید، پیش بینی خرید وسایلی است که قابل تغییر باشند. این نوع از لوازم با توجه به رشد کودک قابل تغییر هستند. میزهای تاشو، کاناپه هایی که به عنوان تخت نیز استفاده می شوند و میزهایی که به شکل کمد تغییر می یابند از این جمله اند. همچنین در این موارد طراحان دکوراسیون می توانند به شما کمک کنند.

ایده عالی در مورد اتاق های کوچک، استفاده از تخت های دو طبقه است. مزیت این تخت ها این است که کودک در طبقه بالا می خوابد و طبقه پایین جایی برای بازی و خلاقیت اوست. به خاطر اطمینان بیشتر بهتر است از ۶ سالگی به بعد این طرح را اجرا کرد. از این سن کودک می تواند به راحتی از پله ها بالا و پایین برود، بی آنکه خطری برایش پیش بیاید. ارتفاع مناسب این تخت باید حدود ۲.۶۰ سانتی متر باشد.

آیا جرات گفتنش را داریم؟ ایرادی ندارد که مبلمان نفیس خود را نقاشی کنیم. شما قعطاً احساس فوق العاده خوبی خواهید داشت زمانی که اسباب اثاثیه آنتیک منزل شما شبیه وسایل امروزی شود. این دراور کلاسیک با استفاده از رنگ منیزیمی به حالت کنونی در آمده است؛ دراور دیگر هم با یک لایه رنگ سبز ملایم پوشیده شده – البته نه همان رنگی که در گذشته ها استفاده می شد بلکه رنگی که با سایر اجزا هماهنگی داشته باشد. برای اینکه رنگ ماندگاری داشته باشد، پیشنهاد ما این است که از نقاشی با لعاب نیمه شفاف استفاده شود. زیبایی واقعی؟ یک رنگ آشفته نمی تواند سبک قدیمی آنرا مخفی نگه دارد، یعنی اینکه افسون مربوط به آنتیک بودن وسایل کاملاً در نظر گرفته نمی شود.

بهره گیری از نور مناسب در محیط مطالعه کودک از اهمیت بالایی برخوردار است. بازسازی ساختمان بد نیست علاوه بر منبع روشنایی سقفی، یک چراغ مطالعه رومیزی هم تهیه کنید. نور چراغ مطالعه را طوری تنظیم کنید که مستقیماً به چشم کودک نتابد.
▪ صندلی: داشتن یک صندلی راحت نیز مهم است. البته حتماً به کودک آموزش دهید که به صورت اصولی روی صندلی خود بنشیند.
▪ محفظه نگهداری وسایل: به انداز کافی قفسه، کمد و کشو در اختیار او بگذارید تا بتواند وسایلش را به راحتی درون آن ها جای دهد و اتاقش همیشه منظم و مرتب باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com