بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان چنانچه اتاق کودک جای کافی داشته باشد یک مبل یا صندلی راحت برای مادر در اتاق نوزاد در نظر بگیرید تا مادر جای راحتی برای نشستن هنگام شیردهی و مراقبت از نوزاد داشته باشد.
ضمن طراحی و برنامه ریزی برای دکوراسیون اتاق کودکان علاوه بر اموری که ذکر شد توجه به ایمنی نیز نباید فراموش شود. همواره باید به وسایلی که در دسترس نوزاد و یا کودک نوپا قرار دارند از قبیل آنچه از درون تخت برای کودک قابل دسترسی است دقت و توجه داشت. همچنین سطح کف اتاق نباید از مواد لیز و لغزنده باشد و پریزهای برق که در ارتفاع کم نصب شده اند باید با استفاده از وسایل مخصوص موقتاً مسدود شوند.

رنگ کردن کارتن های مقوایی در ابعاد مختلف و یا روکش کردن آنها با کاغذ کادو و نایلون های فانتزی محل های مناسبی را برای خرده ریزهای کودکان فراهم می کند.
– استفاده از رنگ های شاد در دیوارهای اتاق همیشه مطلوب بچه هاست؛ شدت رنگ را با نظر کودکان تأمین کنید.
– به جای قفسه های چوبی می توانید از قفسه های فلزی پیش ساخته رنگی استفاده کنید که قابل تغییر نیز هستند و یا چند مکعب چوبی را جداگانه بسازید و با رنگ های متنوع روی هم قرار دهید و هرچه می خواهید بسازید. این مکعب ها بهتر است از دو طرف خالی باشند.

مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد نور مصنوعی اتاق کودک باید مورد توجه قرار بگیرد، ایمنی است. در مورد خردسالان و نوزادان، به نور کم‌شدتی احتیاج دارید که در طول دفعات فراوانی که به کودک سر می‌زنید تا به او غذا بدهید، پوشکش را عوض کنید یا او را بخوابانید، توانایی دید کافی را در اختیارتان بگذارد. از یک چراغ خواب دوشاخه‌دار یا یک چراغ کوچک حباب‌دار با لامپی که ولتاژ آن زیاد نیست(حداکثر ۱۲ولت) استفاده کنید.

● این نکات ایمنی را در اتاق خواب کودک در نظر داشته باشید:

– مطمئن شوید که انگشتان کودک کنجکاوتان نمی‌تواند روکش قطعات برقی را بردارد، به حباب داغ چراغ برسد یا به سیم‌کشی برق نزدیک شود.
– از لامپ‌هایی استفاده کنید که به دیوار نصب می‌شوند. چراغ‌های پایه‌دار ممکن است به‌سادگی واژگون شوند.
– اگر کودک‌تان کامپیوتـــر یا تلویزیـــون در اتاقـــش دارد، اجــازه ندهید در تاریــکی مطلق به صفحه مونیتور یا تلویزیون خیره شود. برای چشم کودک بهتر است که هنگام نگاه‌کردن به تلویزیون، چراغ کم‌نوری در اتاق، روشن باشد. این چراغ ممکن است یک لامپ قابل‌تنظیم سقفی یا چراغ مطالعه‌ای باشد که شعاع آن از سقف به میز تحریر می‌تابد.


چراغ‌های دیمردار برای اتاق کودک عالی هستند. این چراغ‌ها ذهن کودک را برای خوابیدن آماده می‌کنند.
در مورد طرح نور اتاق کودک، به یاد داشته باشید که کودک شما مدام رشد می‌کند بازسازی ساختمان و نیازها و علایق او نیز در حال تغییر است؛ بنابراین طرح نور اتاق او نیز باید قابلیت تغییر مداوم را داشته باشد. برای سنین مختلف، انواع طرح‌های دکوراتیو چراغ از هواپیما تا چرخ‌وفلک و «سیندرلا» و «شرک» را می‌توانید پیدا کنید.

اتاق کودک که فضایی مختص به اوست باید با توجه به رشد کودک و بزرگ شدن او تغییر کند راه حل ساده برای اینکه مجبور نباشید هر دو سال یک بار وسایل اتاق را عوض کنید، پیش بینی خرید وسایلی است که قابل تغییر باشند. این نوع از لوازم با توجه به رشد کودک قابل تغییر هستند. میزهای تاشو، کاناپه هایی که به عنوان تخت نیز استفاده می شوند و میزهایی که به شکل کمد تغییر می یابند از این جمله اند. همچنین در این موارد طراحان دکوراسیون می توانند به شما کمک کنند.
ایده عالی در مورد اتاق های کوچک، استفاده از تخت های دو طبقه است. مزیت این تخت ها این است که کودک در طبقه بالا می خوابد و طبقه پایین جایی برای بازی و خلاقیت اوست. به خاطر اطمینان بیشتر بهتر است از ۶ سالگی به بعد این طرح را اجرا کرد. از این سن کودک می تواند به راحتی از پله ها بالا و پایین برود، بی آنکه خطری برایش پیش بیاید. ارتفاع مناسب این تخت باید حدود ۲.۶۰ سانتی متر باشد.

تعویض قسمت رویی این دراور باعث می شود که شما یک وسیله خانه به درد بخور داشته باشید. به خودتان سخت نگیرید که برای نوزاد اثاثیه خاصی تهیه کنید، وقتی که شما به سادگی می توانید وسایل موجود را با شرایط اتاق کودک تطبیق دهید. یک آینه باریک زیر قفسه بالایی، زمانی که سطح رویی را عوض می کنید، مشرف بر نوزاد می شود. در این حالت یک ردیف محافظ برای افزایش سطح ایمنی باید اضافه شود. تغییر سطح رویی و انتخاب جنسی که برای مبلمان پاسیو یا گلخانه استفاده می شود، باعث می شود که هم در برابر زنگ زدگی مقاوم باشد و هم ماندگار باشد—  بازسازی ساختمان همچنین مانع از آن می شود که بعضی خراب کاری های مختصر منجر به استفاده از ماشین لباس شویی شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com