بازسازی ساختمان

اگر هر یک از دیوارهای اتاق به یک رنگ درآید فضایی شاد و جذاب، بدون نیاز به تزیینات بسیار فراهم می آید. رنگ های زرد و سبز در کنار رنگ سفید دیوارها علاوه بر آنکه باعث جلوه هرچه بیشتر وسایل اتاق می شود، با روحیه بالندگی و سرزندگی کودکان نیز متناسب است.
– از یک نوع پارچه طرحدار برای پرده و روتختی و… استفاده کنید. همان طرح پارچه برای آباژور اتاق کودکان و قاب عکس هم می تواند استفاده شود. اگر هنگام تعویض روتختی ، پرده اتاق نیازی به تعویض ندارد از پارچه جدید به عنوان والان پرده استفاده بازسازی ساختمان نمایید و یا آن را به صورت نواری پایین پرده بدوزید؛ یا طرح های آن را روی پرده تکه دوزی کنید.
– پارچه های ساده رنگی در کنار یکدیگر نسبت به پارچه های طرح دار جذاب تر به نظر می رسند.
– در صورتی که نقش و تصویر خاصی در وسایل اتاق کودک وجود دارد آن نقش یا تصویر فانتزی را در سایر قسمت های اتاق نظیر کمد و روبالشی نیز استفاده کنید.

آماده کردن یک اتاق برای کودک نورسیده همیشه بخشی از لذت بچه دار شدن و توسعه یک خانواده است و تولد نوزاد همواره واقعه ای است که دیگر اعضای خانواده چند ماه در انتظار آن بوده اند. والدین اغلب با عشق و علاقه فراوان اتاق اولین نوزاد خود را آماده می کنند و وسایل لازم برای آسایش و راحتی او را تدارک می بینند. اما در حقیقت نوزادان برای آسایش و زندگی راحت به وسایل و ابزار متعدد و بی شماری نیاز ندارند و اغلب نیازهای واقعی آنها به چند وسیله ابتدایی محدود می شود.

اتاق کودک تمام دنیای بچه ها محسوب می شود. تا زمانی که بچه خیلی کوچک است، این فضا مکانی برای خواب و بازی اوست؛ اما کمی که بزرگتر می شود تبدیل به فضایی می شود که شخصیت کودک شکوفا شده و استقلال به دست می آورد.
آماده کردن اتاقی شاد و زیبا برای کودک، قوانینی را می طلبد که قبل از خرید وسائل جور واجور باید مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال وسائل اتاق کودک باید راحت، سبک، ایمن و در عین حال به راحتی قابل نظافت باشد.
اما چیدن اسباب و پر کردن فضای اتاق، همه موضوع نیست. بچه ها دوست دارند در اتاقشان بازی کنند، نقاشی بکشند و دوستانشان را به آنجا دعوت کنند نکته مهم و ایده آل دراین اتاق خالی گذاشتن بخشی از اتـاق به عنوان دنیای بازی کودک است. همچنین باید بخشی از اتـاق را به این اختصاص داد که کودک در آنجا احساس راحتی کند، خلاقیتش پرورش یابد، جهان پیرامونش را بشناسد و تمام انرژیش را بروز دهد.

در اتاق کودک معمولا همیشه کمی ریخت و پاش دیده می شود. برای اینکه علاقه بازسازی ساختمان به مرتب کردن وسایل در کودک ایجاد شود، باید در کنار بازی و سرگرمی ها این موضوع را نیز به او آموزش داد. نخستین نکته در این باره خلاقیت است. به عنوان مثال می توانید در یک گوشه اتاق یک چادر یا سبد بزرگ بگذارید تا وقتی کودک خواست وسایلش را سریع جمع کند، همه را در آن بریزد و این بازار شام جمع شود. همچنین یک جالباسی متناسب با قد کودک برایش تهیه کنید تا لباس هایش را مرتب کند و این مسئولیت را نیز بیاموزد.
هر کدام از وسایل کودک باید جای مشخص داشته باشند تا او به راحتی بتواند هر کدام را پیدا کند. مثلا یک جعبه برای اسباب بازی های کوچک، سبد برای عروسک ها، قفسه برای کتاب ها و… روی هر قسمت نیز عکس وسیله مربوط را بچسبانید یا اسم آن را بنویسید تا کوچولوی شما راحت جای هروسیله را بشناسد.

خطوط راه را ه تقریبا در تمام اتـاق به کار برده شده است: دیوارها،‌ بالش، روتختی، پنجره و حتی تخت دیواری. رنگ‌های بکار برده شده در این اتاق انتخاب بسیار ماهرانه‌ای بوده است که هر پسر بچه‌ای را به خود جذب خواهد کرد.

پوشش این دیوار با رنگ آبی دریانوردی می باشد. این رنگ در کنار رنگ نارنجی با طرح‌های راه‌راه آبی در روی تخت اتـاق را اسپرت می سازد که براای هر پسر نوجوانی عالی و جذاب می‌باشد.

جزئیات دریانوردی این اتاق را منحصر به فرد و زیبا ساخته است و برای پسربچه‌ها می‌تواند جذاب باشد و وجود دو تخت خواب به شکل قایق اتاق را بسیار جذاب ساخته است.

رنگ‌های زرد، قرمز و صورتی این اتـاق را تشکیل می‌دهند. اتاق زرد رنگ با طرح گلدار بازسازی ساختمان و یک تخت بزرگ شاهانه برای هر دختر نوجوانی جذاب و مطلوب می‌باشد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com