بازسازی ساختمان

رنگ دوست همیشگی بچه هاست! رنگها در درجه اول در بینایی کودک نقش دارند و بازسازی ساختمان به علاوه در آرامش، استراحت و تمرکز او نیز مؤثر هستند. برای نوزادان تا سن ۳ سال، رنگ های ملایم مثل صورتی، لیمویی، آبی آسمانی، سبز روشن و… توصیه می شود. از ۳یا ۴سالگی کودک رنگ ها را تشخیص می دهد و می توان متناسب با نظر او رنگ را انتخاب کرد.همچنین می توانید بخشی از دیوار اتاق را با رنگ های تند مانند قرمز رنگ آمیزی کنید و به کمک کودک تصاویری مانند حیوانات، شخصیت های کارتونی، لوازم ورزشی و… را روی آن بکشید. فراموش نکنید که نور هر قسمت اتاق کودک برای خواب، مطالعه، بازی و… باید متناسب با شرایط باشد.

زیبایی، مفید بودن و ماندگاری , آیا انتظار بیشتری از یک اتاق نوزاد دارید؟ این اتاق رنگی تمامی امکانات مورد نیاز را دارد، همراه با این نقطه نظرات قابل ملاحظه که شما می توانید فضای مخصوص برای نوزاد خود بوجود آورید.
زیبایی، مفید بودن و ماندگاری , آیا انتظار بیشتری از یک اتاق نوزاد دارید؟ این اتاق رنگی تمامی امکانات مورد نیاز را دارد، همراه با این نقطه نظرات قابل ملاحظه که شما می توانید فضای مخصوص برای نوزاد خود بوجود آورید.

تناسب رنگ ها
نمونه چیدمان بسیار زیبا برای اتاق کودک!
این اتاقبه در نگاه اول آرامش بخش است ,که علت آنهم تا حدی به خاطر سلیقه صاحب خانه در انتخاب رنگ می باشد. ظاهراً که آبی و صورتی است. اما نه آبی آسمانی بلکه آبی فیروزه ای. و نه صورتی دخترانه بلکه صورتی روشن و براق—که کم استفاده شده اما با دقت و اثر گذار. بدون نیاز به نقاشی های کلیشه ای، این اتاق به سادگی قابل تغییر به یک اتاق شاد برای کودک در سنین بالاتر است.

اگرچه یک نیم پرده معمولی رنگ مناسبی به قسمت بالای پنجره می دهد و رنگ سفید قفسه ها تلطیف می کند، صاحبان این خانه از مدل نیم پرده ای استفاده کرده اند که برای بیرون خانه استفاده می شود.
نگاه کن: کافی است که پارچه را به حالت مثلث برش دهی تا پرده در امتداد خود تا شود و یک دیواره رنگی را بوجود آورد. بعد از آن با استفاده نوارهای چوبی 2×1 در جلو و عقب یک ترکیب و ساختار مناسب بوجود بیاورید. اشکال مثلثی پارچه ای را که درست کرده اید به نوارهای چوبی عقب و جلو نصب کنید تا حالت بگیرد.

رنگ سبز زنده و با طراوت سرتاسر دیوارهای اتاق را پوشانده است و این اتاق را مناسب یک دختر دبستانی ساخته است. در پائین تخت زیبا و منحصر بفرد یک کشوی متحرک قرار گرفته که دسترسی به آن را برای دختر کوچولو راحت می سازد و سایبان زیبا و رنگارنگ بالای تخت که بارش ربان‌های پارچه‌ای می باشد به زیبایی فضا کمک کرده است.

فضای کمدی لبخند را به ارمغان می‌آورد. تقریبا تمام رنگ‌های رنگین‌کمان در این تخت خواب بکار بازسازی ساختمان برده شده است که در کنار رنگ فیروزه‌ای دیوار خودنمایی می‌کنند رنگ‌های موجود در روتختی و بالشتک‌ها در قاب‌های بالای تخت هم تکرار شده‌اند.

طرح غالب در این اتاق طرح راه راه و رنگ غالب رنگ‌های گرمی چون زرد، قرمز و نارنجی می‌باشد. این رنگ‌های شاد وفریبنده و این تخت و دکوراسیون شاهانه مورد پسند هر دختر خانم کوچکی می باشد.

این اتاق با دیوارهای آبی و سبز رنگ و وسایل ورزشی برای یک پسر نوجوان مناسب است دراین فضا به طرزی زیبا و هوشمندانه از بیشتر رنگها در قسمت‌های مختلف اتاق استفاده شده است.

این اتاق جالب که الهام گرفته از زندگی در فضای باز می باشد، که برای دو کودک مناسب است. تخت و وسایل از منابع طبیعی تهیه شده و دیوارهای سبز رنگ جنگل و فضای باز را تداعی می‌کند. در این اتاق باید مواظب حضور خرس‌ها هم بود!!

تزئین اتاق کودک باید مهیج و فانتزی باشد. اولین چیزی که باید در دکوراسیون بندی اتاق کودکتان به آن توجه داشته باشید، این است که این تزئینات باید مطابق با سن و روحیه کودکانتان انجام گیرد. نباید اتاق فرزند 3 ساله تان را مثل اتاق دختر 13 ساله تان تزئین کنید. البته منظور این نیست که باید هر سال با بالا رفتن سن فرزندتان تزئین اتاق او را به هم بزنید. منظور این بود که باید اتاق کودکان را با توجه به گروه سنی آنها دکوربندی کنید.

با وجود طراحی های جالب و خاص برای مبلمان اتاق کودک موجود در بازار، کار شما کمی ساده تر شده است. می توانید اتاق دخترتان را مثل اتاق پرنسس ها صورتی و رمانتیک تزئین کنید. می توانید اتاق پسرتان را شکل قهرمانان یا اتوموبیل سواران طراحی کنید که مثلاً تختخوابش به شکل ماشین مسابقه باشد. و یا بسیاری طرح های دیگر که مطابق با علاقه و روحیه کودکتان نیز باشد. دقت کنید که بسیاری از اثاثیه اتاق را بازسازی ساختمان خودتان نیز می توانید بسازید. پس زیاد تو خرج نمی افتید!

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com