بازسازی ساختمان

مواد طبیعی در ساخت وسایل خانه

از مواد طبیعی در ساخت وسایل و استفاده از رنگ‌هایی متنوع قهوه‌ای‌ خاکی که حس بودن بازسازی ساختمان در طبیعت را به شما منتقل می‌کند، لذت می‌برید. پس به دنبال مبلمان و اثاثیه ساخته‌شده از چوب باشید. سنگ‌ها و منسوجات طبیعی مانند کتان و حضور گیاهان و مراقبت از آنها، گشودن پرده‌ها و پنجره‌ها برای حضور نور و حمایت ذاتی از زندگی و هر آنچه نماد آن باشد حال شما را خوب خواهد کرد.

این کتاب‌ها جنبه‌ هوش کنجکاوانه‌ آنها را به سهولت اقناع می‌کند و به شکل عنصر دکوری جذاب‌شان درمی‌آید؛ پس به فکر جایی برای آنها باشید. عناصر تزیینی مورد علاقه‌تان را روی قفسه یا طاقچه‌ شومینه به صورتی منظم و مرتب بچینید. این مجموعه‌ها یادآور لحظات و دوستان خوب شما هستند و دیدن آنها در فضای‌تان به شما انرژی و لبخند می‌بخشد. روحیه‌ سرزنده و اجتماعی شما خانه‌تان را از یک فضای خصوصی خلاقانه تا مرکزی برای سرگرمی‌های دوستانه و دورهمی‌های صمیمانه و خانوادگی در نوسان نگه می‌دارد.

دور هم غذا خوردن در جایی که به اندازه کافی جادار باشد و به سبک رسمی تزیین‌ شده باشد و با استفاده از سرویس پذیرایی از جنس چینی مرغوب، حس و حال خوبی به آنها و مهمانان‌شان می‌بخشد. پس آنها باید به دنبال خریدن وسایل اضافی و فاقد کاربرد نباشند و پول‌شان را برای خرید سرویس چینی دلخواه‌شان خرج کنند! از دیدن تصاویر حیوانات زیبا برای دکوراسیون خود بهره می‌برند؛ تصاویری از ماهیان، پرندگان یا پروانه‌ها. از آنجا که نماد ماه مرداد شیر است، ممکن است از تصویر زیبای هر حیوان دیگری هم لذت ببرند یا از نقش و نگارهای آنها الگوبرداری کنند. نقاشی‌های سبک بازسازی ساختمان کلاسیک یا رنسانس و اشیای آیینی در فرهنگ‌های دیگر ملل، می‌تواند دکوراسیون آنها را تکمیل کند. این افراد باید زمینه دکوراسیون‌شان را ساده در نظر بگیرند.

از تلفیق سبک‌های گوناگون ولی با رعایت احتیاط نیز می‌توانید در دکوراسیون خانه‌تان استفاده کنید. وجود رنگ بنفش انتخاب مطلوبی است که روحیه‌ کنجکاو و جست‌وجوگر آذرماهی را به‌خوبی پوشش می‌دهد. رنگ‌های متنوع دیگر نیز در فضای‌تان حضور دارد که حسی از خوش‌بینی ذاتی‌تان را به نمایش می‌گذارد. سبک تک‌رنگ یا بی‌رنگ مینیمال مناسب حال‌تان نیست ولو اینکه مد روز باشد.

انواع کابینت کلاسیک آشپزخانه یکی از پر طرفدارترین انواع کابینت برای دکوراسیون آشپزخانه به خصوص فضاهای مسکونی با سبک کلاسیک می باشد. در واقع کابینت های کلاسیک، کابینتی هایی هستند روی درب آن ها حکاکی هایی صورت گرفته است و بنا به نوع طراحی شان مصالح مورد استفاده در ساخت کابینت ترکیبی از چوب ، شیشه و یا فلز می باشد که ترکیب هنرمندانه ی این مصالح در کنار هم زیبایی خاصی را به فضای داخلی شما می بخشد. در این مطلب قصد داریم شما را با چند مدل کابینت کلاسیک آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

در طراحی دکوراسیون داخلی اندازه فضا اگرچه بسیار تاثیرگذار بوده اما تنها تفاوت این مقوله در نحوه طراحی و محدودیت در امکانات موجود می باشد. هر فضایی جدا از بزرگی یا کوچکی، با طراحی مناسب می تواند فضاهای لازم برای نیازهای روزمره زندگی را مهیا ساخته و قطعا فضایی را به فضای استراحت و نشیمن مورد نیاز افراد خانواده اختصاص دهد. در ادامه دکوراسیون 15 اتاق نشیمن مدرن،زیبا و الهام بخش را در فضاهای کوچک و بزرگ مشاهده خواهید کرد:

طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بچه گانه نیازمند به خرج دادن حساسیت و توجه بیشتری است زیرا در این دوران کودکان نیاز دارند تا در محیطی با نشاط و توام با آرامش اوقات خود را سپری کنند. برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب های دخترانه برای بازسازی ساختمان کودکان می توانید از انواع رنگ های روشن و شاد استفاده کنید.

اگر لوازم مرمری کلید شخصیت عاشقِ طراحی شماست ولی حساب بانکی تان رو به سقوط است، کاغذدیواری مرمری را امتحان کنید که در پینترست با انفجار علاقه‌مندی ۳۰۳ درصدی دیده شده است. زمانی که سنگ مرمر کالاکاتا طلایی بیش از اندازه گران است، دیواری با کاغذدیواری مرمری اثری شیک، غیرمنتظره و همچنین معقولی برای شما به حساب می آید.

این نکته را هم فراموش نکنید، امروزه اتاق خواب ها به مکانی چند کاربره تبدیل شده اند که می تواند ایجاد اتمسفری مناسب و آرامش بخش را با مشکل مواجه کند.

میز و قفسه کتابخانه از ضروری ترین لوازم خانه هستند اما این ها باعث ایجاد شلختگی وبه هم ریختگی می شود. پس تا جایی که می توانید این لوازم را در اتاقی به جز اتاق خواب استفاده کنید

همزمان که خانه ها از لحاظ متراژ کاهش می یابند، اتاق خواب نیز مانند سایر اتاق های خانه، قربانی اصلی و اول این کوچکی می شوند. ادامه مطلب را بخوانید تا به اشتباهاتی که خیلی ها در دکور اتاق خواب مرتکب می شوند پی ببرید و آن را اصلاح کنید.

اما امروزه اهمیت طراحی فضای سرویس بهداشتی و حمام را می توان به اندازه ی فضای کانونی مانند نشیمن و پذیرایی دانست. در طراحی فضای حمام و سرویس بهداشتی می توانید با ترکیب متریال ها و استفاده از عناصر و بافت های متفاوت دکوراسیونی منحصر به فرد ایجاد نمایید همچنین با انتخاب درست اکسسوری های سرویس بهداشتی می توانید حال و هوایی مناسب با فصل در آن ایجاد نمایید. در این مطلب بازسازی ساختمان نیز می خواهیم به شما کمک کنیم تا به سادگی اکسسوری ها و تجهیزات بهاری برای چیدمان سرویس بهداشتی خود تهیه کنید پس با ما همراه باشید.

در طراحی دکوراسیون داخلی منزل عروس و داماد, فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می شود. یکی از مهمترین بخش های این طراحی, اتاق عروس و داماد می باشد. در این مطلب با دکوراسیون اتاق خواب عروس و تزیین آن با ایده های جدید آشنا می شویم.

بازسازی ساختمان

تصاویر طراحی دکوراسیون اتاق خواب عروس

در طراحی اتاق عروس, فاکتورهایی از قبیل سرویس چوب, پرده اتاق خواب, سرویس خواب عروس و تزیینات آن ها اهمیت ویژه ایی دارد. هر یک از این فاکتورها را می توان با ایده های خلاقانه و زیبا طراحی کرد. اغلب طراحی های صورت گرفته برای این منظور, از رنگ سفید استفاده می کنند. با این حال امروزه ترکیب این رنگ با رنگ های دیگر در طراحی رواج یافته است. در ادامه نمونه ها و ایده هایی از دکوراسیون اتاق خواب عروس به تصویر کشیده شده است.

ایده های دکوراسیون رنگی , دکوراسیون رنگی منزل شاید برای بسیاری از ما ایرانی ها که دوست داریم طراحی داخلی خانه مان محافظه کارانه و تک رنگ باشد ایده چندان مناسبی نباشد اما بنظرم یا از این موضوع برداشت بد می شود یا اینکه راه درست استفاده از آن به مردم نشان داده نشده است. امروزه دکوراسیون های رنگی و شاد در سرتاسر جهان بسیار محبوب شده اند طوری که حتی در آپارتمان های نقاشی ساختمان کوچک نیز سعی می شود تا جای ممکن از رنگ های شاد و فرح بخش استفاده شود. دیگر همه مردم از رنگ خنثی سفید، کرم و … خسته شده اند و بدنبال طرح های جذاب بازسازی ساختمان تر و شاداب تر هستند.

قوانین طراحی دکوراسیون داخلی ,به خیال خیلی از ما طراحان داخلی آدم‌هایی هستند که یاد گرفته‌اند خیلی بهتر از ما وسایل خانه را با هم متناسب و هماهنگ بچینند. ما همیشه بر این باور هستیم که طراحان بیشتر از ما کتاب قوانین طراحی داخلی را خوانده و از بر کرده‌اند در حالی که داستان کاملا برخلاف این قضیه است. ما کار طراحان داخلی را می‌پسندیم برای اینکه آنها به‌ راحتی هر قانونی را زیر پا می‌گذارند ولی فقط صدایش را در نمی‌آورند.

در واقع طراحان داخلی هیچ قانون خاصی ندارند. آنها فقط دنباله‌روی ذوق و سلیقه خودشان هستند و بی‌توجه به کتاب قانون‌هایی که ما در همه این سال‌ها درباره چیدمان خانه و زندگی‌مان تدارک دیده بودیم.

اگر می‌خواهید مانند یک طراح حرفه‌ای خانه‌تان را زیبا کنید لازم است گاهی بی‌خیال قانون‌ها شوید و کمی جسارت به خرج دهید. نگران هم نباشید؛ هر قانونی یک روزی نقض می‌شود! با ما همراه باشید تا ۱۲ قانون نانوشته ی دکوراسیون داخلی را زیر پا بگذاریم.

نقاشی بچه‌ها می‌تواند یکی از مهم‌ترین و زیباترین وسایل تزیینی خانه‌تان باشد؛ به‌طوری که حتی جای تابلوهای گران‌قیمت هنری را در خانه بگیرید. قانون نانوشته‌ای تا امروز می‌گفت نقاشی بچه‌ها فقط برای چسباندن روی در یخچال است یا روی در و دیوار اتاق خودشان در حالی که این روزها طراحان داخلی از کوچک‌ترین خط‌خطی‌های خردسالان خانه برای زیباتر کردن فضا استفاده می‌کنند. فقط کافی است یکی از بهترین‌های بازسازی ساختمان آنها را یک قاب چوبی ساده بگیرید و جلوی دید نصب کنید. قاب‌های رنگی ساده با زمینه سفید نقاشی بچه‌ها جریان انرژی زیادی به خانه می‌دهند.

همانطور که در عکس ها مشخص است آشپزخانه در گوشه دیوار و کنار راهروی ورودی قرار گرفته اما دیزاین جالب آن باعث شده حتی در این فضای کوچک نیز خود را بخوبی نشان دهد. در قسمت انتهای کابینت ها نیز یک میز کوچک قرار گرفته که برای میل غذاها سبک و حتی میل ناهار و شام دو نفره گزینه ای بسیار عالی و جمع و جور است. ظاهر آشپزخانه مانند تمام قسمت های دیگر هویتی خاص و منحصر بفرد دارد.

کامل سازی دکوراسیون اتاق فقط به خرید و چیدن مبلمان شیک و رنگ زدن دیوارها خلاصه نمی شود. استفاده از قاب عکس و همچنین انتخاب درست مدل چیدن قاب عکس روی دیوار اتاق نیز یکی از مهم ترین قسمت های تزیین دکوراسیون داخلی منزل حساب می شود. بیشتر مواقع تابلو و قاب عکس آخر کار به دکوراسیون منزل اضافه می شود اما می توان این عنصر زیبا را در همان ابتدا نیز در برنامه چیدمان خانه وارد کرد، حتی طوری که سایر لوازم خانه با محوریت قاب عکس یا تابلو نقاشی چیده می شوند. در چنین دکوراسیون هایی، تمرکز اصلی برای تابلو است و باقی عناصر بازسازی ساختمان در جهت دیده شدن این اثر چیده می شوند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com