بازسازی ساختمان

انتخاب رنگ های خنثی در نقاشی ساختمان

آشپزخانه، جایی است که دیسیپلین ذاتی شما در آن خودنمایی می‌کند و بهترین انتخاب رنگی برای بازسازی ساختمان آن رنگ‌های خنثی از قبیل سبز خاکستری یا بنفش خاکستری یا سفید بدون هیچ‌گونه تزیینات دکوراتیوی زیاد است. به کابینت‌ها و کشوهای زیادی جهت جمع‌آوری و سازماندهی لوازم‌تان احتیاج دارید؛ پس برای راحتی خیال‌تان به هنگام انتخاب خانه به تعداد و کیفیت قفسه‌بندی آن توجه کافی داشته باشید. اگر رنگ کابینت‌ها از نوع براق و صیقلی باشد، بهتر خواهد بود.

بیشترین تلاش مالی و سلیقه‌ای خود را برای تزیین با گل‌های تازه، گلدان‌ها و گیاهان و کتاب‌ها بگذارید. فضاهای خالص از زیبایی طبیعی و زندگی روزمره و صمیمیت حاکم بر خانه‌تان به شما انرژی می‌دهد. رنگ‌های طبیعت و آرام از قبیل آبی بنفش، انواع آبی‌ها، سبزها، زردهای ملایم و نیز رنگ بژ، سبز جنگلی و طلایی گندم‌زار پنجره‌ای گشوده به حال خوب شما خواهند بود. نقش‌مایه‌های مختصر و مفید هندسی مناسب‌تان است؛ پس از آنها در تزیینات فضای‌تان استفاده کنید.

چیدمان نشیمن را طوری سازماندهی کنید تا چند دوست یا هم‌صحبتی که مهمان شما می‌شوند برای دورهم بودن با مشکل فاصله مواجه نشوند. میزهای چوبی را در کنار دست قرار دهید و از اشیا و لوازم ساخته شده از چوب یا بامبو و حصیر برای تکمیل فضا استفاده کنید. از آنجا که کف پاهای یک اسفندماهی بسیار حساس است به پوشش زیر پا نیز دقت داشته باشید.
قهوه‌ای‌های گوناگون که در کنار دریا می‌توان دید و قرمز مرجانی برای‌تان روح‌نواز خواهد بود.
پیشنهادهای دیگر رنگ برای شما شامل سبز خزه‌ای، صدفی، صورتی خالص،
آبی آسمانی و رنگ‌های زیبای رنگین‌کمان است.

پارچه‌ پرده‌ها را ضخیم‌تر در نظر بگیرید تا هرگاه خواستید در سکوت سایه‌ها به خودتان و درون‌تان سفر کنید و نور زیاد، مزاحم شما نشود. هر آنچه یادآور روزهای خوب شما یا بیانگر آرزوهای‌تان است را می‌توانید به‌عنوان لوازم تزیینی در دکوراسیون خود به کار ببرید. بازسازی ساختمان خانه‌تان را با نقاشی‌ها یا تصاویر کلاسیک هنری، نورپردازی غیرمستقیم و نورهای کوچک تأکیدی روی آثار هنری‌تان تزیین کنید. از نورهای رنگی نیز می‌توانید لذت ببرید.

با هماهنگ سازی رنگ تاریک سقف با دیوارها اتاق را بهم پیوند بزنید. برای مثال اگر برای سقف از رنگ شکلاتی تیره استفاده کرده اید از یک کاغذ دیواری با طیف رنگ شکلاتی استفاده کنید. یک ایده دیگر: سقف که رنگی تیره دارد را با وسائل خانه که رنگی روشن دارند ترکیب کنید، این کار سطحی از لوکس بودن را به فضا می دهد چون تضاد وسائل خانه با سقف تیره رنگ در واقع یک ترکیب هوشمندانه و چشم نواز است.

برای طراحی دیوار حیاط می توانید از وسایل دور ریختنی و گلدان های دیواری و باکس استفاده کنید که هر کدام از این ایده ها می توانند زیبایی و جذابیت خاصی را به دیوار حیاط منزل شما بدهند. درون باکس ها و گلدان هایی که به دیوارهای حیاط نصب می کنید بهتر است گل ها با رنگ های مختلف را بکارید تا بعد از رشد آن ها دیوار حیاط خانه شما به تابلوی نقاشی زیبایی تبدیل شده شود.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه را بهتر است با توجه به سن و سال و نیاز فرزند خود انجام دهید تا فرزند شما در اتاق خوابش احساس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشد, در ادامه انواع ایده های کاربردی و خلاقانه برای طراحی اتاق خواب های دخترانه بازسازی ساختمان را مشاهده خواهید کرد.

آشپزخانه یکدست سفید فضایی بسیار مناسب برای استفاده از عناصر رنگارنگ و ایجاد تضاد در دکوراسیون فراهم می کند. البته یک آشپزخانه مدرن یا کلاسیک با کابینت های سفید به اندازه کافی زیبا و شکیل است و نیازی به اضافه کردن رنگ های دیگر ندارد اما برخی ترجیح می دهند از رنگ های دیگر مانند قهوه ای، زرد، مشکی و … برای جذابیت بیشتر استفاده کنند. اگر ظاهری یکدست سفید می خواهید خوب است کابینت سفید آشپزخانه را با کفپوش های سرامیکی سفید رنگ ترکیب کنید. آنهایی که ظاهری متنوع تر می خواهند کفپوش چوبی یا صفحه روی کابینت چوبی گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

آشپزخانه زیر یک نمونه بسیاری عالی از آشپزخانه یکدست سفید و مدرن را نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید تمام اجزای این آشپزخانه مانند کابینت، صندلی و دیوارها و حتی سرامیک های کف نیز یکدست سفید هستند. در آشپزخانه دوم دیوار پشت ظرفشویی خیلی جالب با کاشی های سفید رنگ البته نه به طور کامل پوشیده شده است. کابینت ها طرحی امروزی داشته و درب آنها حاشیه دار است. میزن ناهار خوری چوبی خیلی زیبا در زمینه سفید رنگ آشپزخانه خود را نشان می دهد.

قابلیت دکوراسیون پذیرایی بنفش در همراهی سایر رنگها و هماهنگی آن با رنگ بنفش زیاد است و طراحی دکوراسیون پذیرایی فوق العاده جذابی را به ارمغان می آورد. کنار هم قرار گرفتن رنگها و هماهنگی آن ها را می توانید به سادگی با وسایل کوچک امتحان کنید، تا بتوانید حتی با قرار دادن وسایل کوچک با ترکیب رنگی مناسب در کنار هم محیط دلخواهتان را فراهم آورید.

سرویس خواب کودک یکی از مهم ترین وسایل و تجهیزات در هر اتاق خوابی است و بیشتر فضای اتاق کودک به سرویس اختصاص داده می شود بنابراین بهتر است در انتخاب طرح و رنگ سرویس خواب توجه لازم را داشته باشید شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون اتاق خواب کودک دختر و پسر خود طرح و رنگ سرویس خواب را انتخاب کنید. علاوه بر طرح سرویس خواب چیدمان اجزاء سرویس خواب به بازسازی ساختمان صورت کاربردی و منظم در اتاق کودکان یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

اگر گلدان بزرگی در اختیار دارید ولی نمی دانید با آن چه کنید، ما یک ایده خوب برای شما داریم. چرا آن را با شاخه های شکوفه های گیلاس پر نمی کنید، شکوفه های مصنوعی گیلاس نیز می تواند در اینجا همین نتیجه را بدهد. گلدان را با چیزی شبیه اسفنج و یا سنگ های کوچک پر کنید، سپس چند شاخه گیلاس را در آن جای دهید. این طور به نظر خواهد رسید که درخت گیلاس شخصی خود را به داخل اتاق نشیمن آورده اید!

همه شکوفه های خوشبو گیلاس را دوست دارند، یکی دیگر از روش های استفاده از آنها در دکور منزل قرار دادن آنها روی میز است و میتوان لذت غذا را با آنها دوچندان کرد. به گزارش پرشین وی برای این کار تنها کافیست یک شیشه خالی مربا برداشته و آن را با شاخه های گیلاس پر کنید و روی میز قرار دهید.

همچنین این شکوفه های کوچک می توانند دکور عالی برای تزئینات میز در جشن عروسی محسوب شوند. اگر قصد دارید یک مراسم رمانتیک بگیرید، استفاده از شکوفه های گیلاس یکی از گزینه های ایده آل برای شما خواهد بود.

سقف کاذب کناف کاربردهای گسترده ای در معماری خانه های ایرانی یافته است. قیمت مناسب، سهولت استفاده و زیبایی از جمله ویژگی هایی است که باعث محبوبیت استفاده از کناف در ایران شده، در کنار این ویژگی ها همخوانی طرح های کناف با سلیقه و سبک معماری ایرانی بر این محبوبیت افزوده است. انتخاب مدل و طراحی سقف کاذب کناف می تواند با ایده های جدید و کاربردی جلوه ی زیباتری نیز به سقف ببخشد. ما در ادامه سی مدل سقف کاذب کناف با طراحی های زیبا و متفاوت را برای الگوبردری و استفاده شما عزیزان  قرار داده ایم. لطفا تا پایان ما را همراهی نمایید.

شب‌‌ها نمی توانید خوب بخوابید؟ البته می‌‌توانید گناه این بی‌خواب شدن را به گردن اخبار بد، مشکلات خانوادگی و یا گرفتاری‌‌های روزمره تان بیندازید و یا فکر و خیال درباره آینده و حتی سر و صدای بیرون از خانه یا جروبحثی را که با همسایه‌تان داشته‌اید، بازسازی ساختمان دلیل اصلی این مشکل بدانید.

اما پژوهش‌‌ها نشان داده است رنگ اتاق خواب و نور چراغ خواب نیز تاثیر بسیار زیادی روی کیفیت خواب دارد. هر رنگ احساس خاص خودش را دارد که می‌‌تواند واکنش‌‌های روانشناختی متفاوتی را ایجاد کند.

بازسازی ساختمان

زیباترین دکوراسیون های ایرانی , همه ی ما دست کم یک بار با جمله ی معروف: “هیچ جا خونه ی خود آدم نمیشه!” مواجه شده ایم. خانه یکی از امن ترین و محبوب ترین فضاهایی است که با بازگشت به آن می توانیم به معنای واقعی کلمه آرامش از دست رفته ی خود را باز پس گیریم. پس توجه به جزییات، نوع طراحی و مبلمان و سایر المان های زیباسازی فضای مسکونی اهمیت بسیاری دارد. چرا که زیبایی فکری و بصری یکی از عوامل ایجاد آرامش در هر محیطی می باشد. به همین منظور امروز در اینجا می خواهیم به بررسی زیباترین خانه های ایرانی از پروژه های معماران برجسته بپردازیم تا راز زیبایی این خانه ها را با شما به اشتراک بگذاریم پس با ما همراه باشید.

رنگ قرمز تابلوی زیر خیلی زیبا به دکوراسیون خنثی و البته تاریک اتاق اضافه شده است. از آنجایی که سایز تابلو بزرگ است تکیه دادن آن به دیوار بهترین روش برای بنمایش گذاشتن آن خواهد بود. خصوصا در دکوراسیون های مدرن که این نوع چینش بسیار مد نظر قرار می گیرد. شگل بعدی یک ایده جذاب را برای دکوراسیون خانه های استدیو و مدرن نشان می دهد. دیوار روبروی آشپزخانه و ناهارخوری خیلی زیبا با نوعی نقاشی سیاه و سفید یک کرگدن که از موجودات در حال انقراض کره زمین است، تزیین شده. با این نقاشی زیبا خانه دار هم نوعی احساس خود را بیان می کند و بازسازی ساختمان هم فضای خاص و متفکرانه ای در خانه بوجود آورده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com