بازسازی ساختمان

مبلمان ساده در پذیرایی منزل

بازسازی ساختمان خانه‌ شما، حکم پناهگاه دلخواه‌تان را دارد و بهتر است از رنگ‌های آرام ولی تیره‌تر در آن استفاده کنید. مبلمان را ساده و با طراحی خطوط نرم و با ارتفاع کمتر و نزدیک‌تر به زمین انتخاب کنید. به حال و هوای مدرن کمی نیاز دارید که برای این منظور جزییاتی نقره‌ای‌رنگ در زمینه رنگ‌های تیره انتخاب خوبی خواهد بود. علاقه شما به داشتن مجموعه‌ها و اشیا اگر بیش از اندازه در چیدمان فضای‌تان دیده شود از جریان یافتن انرژی جلوگیری می‌کند.

نور را به خانه‌تان بیاورید و حتما طوری خانه را چیدمان کنید که فضایی برای تنفس بصری باقی بگذارید. از لحاظ رنگی، ۲ نوع آبان ماهی داریم؛ آنهایی که رنگ سفید روی زمینه سفید را دوست دارند و بیشتر توجه‌شان به تنوع بافت‌ها و جنسیت اثاثیه و لوازم است و گروهی که از حضور رنگ‌های خالص مانند قرمز، سیاه و نارنجی لذت می‌برند. وسواس در انتخاب و دقت در کیفیت مبلمان و اثاثیه در اندازه بزرگ و چشمگیر را رعایت کنید. نماد این ماه، ماهی است؛ در نتیجه بسیاری از متولدان این ماه زندگی در کنار دریا و رودخانه را دوست دار

تا جایی که می‌توانید خانه را چراغانی کنید. بالا، پایین و هر طرف دیوارها چراغی نصب کنید./دکوراسیون خانه های کوچک
یادتان باشد نور راحت‌ترین و با صرفه‌ترین امکانی است که می‌توانید با آن خانه‌تان را زیبا و بزرگ نشان بدهید.
خانه‌های کوچک با نور آباژورهای ضعیف شاید فضایی هنری داشته باشند، اما قبول کنید دل‌باز و راحت نیستند!

تزیین ستون دیوار ,امروزه با توجه به رشد بی رویه ی جمعیت و گسترش شهر نشینی، سرعت ساخت و ساز های غیر اصولی نیز پیشرفت کرده است و نا خودآگاه شاهد فضاهایی مسکونی هستیم که غالبا دارای نواقصی هسند که در اصطلاح به آن ها قناسی ساختمان گفته می شود. یکی از نواقص ساختمان ها که می تواند چهره ی فضای شما نامطلوب کند بیرون زدگی های دیوار هسنتد. به همین منظور امروز بازسازی ساختمان ما می خواهیم شما را با ایده های تزیین ستون دیوار اشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

این خانه ی قدیمی توسط گروه طراحی TIUM Architects و با مساحت 83 مترمربع در کره جنوبی-سئول طراحی و بازسازی شده است. طبق گفته معمار بعد از صحبت با کارفرما و به دلیل وجود آپارتمان های زیاد در سئول، امروزه رویکرد خانه های قدیمی با متریال های قدیمی کمرنگ تر شده و اینگونه خانه ها نا آشنا به نظر می رسند و مفهوم و کانسپت اصلی طراحی در این بنا حس خوشایند خانه های قدیمی با سبک منحصر به فرد خود، توجه به سبک زندگی و تامین فضای مورد نیاز کارفرما با احترام به معماری پیشین و در عین حال بازسازی این خانه با واژگان معماری جدید خواهد بود.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب های دخترانه می تواند روی روحیه فرزند شما تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نوجوان و بچه گانه توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید دکوراسیونی جذاب و شیک برای اتاق خواب فرزندتان طراحی کنید.

توجه داشته باشید که رنگ اتاق خواب دخترانه را بهتر است با توجه به سن فرزند خود انتخاب کنید و برای انتخاب رنگ با فرزند تان مشورت کنید. بعد از انتخاب رنگ باید وسایل مورد نیاز را در اتاق خواب فرزند خود به شیوه ای اصولی و کاربردی بچینید تا فضایی توام با آرامش و امنیت در فضای اتاق خواب فرزندتان ایجاد شود.

وقتی از کابینت سفید در آشپزخانه خود استفاده می کنید، فرصت خیلی خوبی خواهید داشت تا دیوار بین کابینت ها یا دیوار پشت ظرفشویی را با مدلی متفاوت طراحی کنید. در آشپزخانه زیر دیوار بین کابینت ها رنگی بسیار نزدیک به سفید دارد اما کاملا سفید نیست. بخاطر استفاده از شیشه پلکسی در این مکان، ظاهر یکدستی بین کابینت های هایگلاس و دیوار بین کابینت ها ایجاد شده است. آشپزخانه دوم میز طرحی بازسازی ساختمان مشابه دارد اما دیوار بین کابینت کرم رنگ بوده و با نور مخفی روشن شده است.

با جا دادن نقاط عطف و وسایل شیک و جذابی از جنس مس در فضایتان فراتر از نقره و طلا بروید ( و از لوازم برنجی به درد نخور ۲۰۱۶ اجتناب کنید). علاقه به مس در پینترست ۹۰ درصد بالا رفته است. استفاده از این فلز بسیار گسترده و متنوع است؛ بنابراین می‌توانید جادوی کوچکی از گلدان مسی را بر روی میز خود امتحان کنید، گفتگویی زیر نور چراغ مسی داشته باشید و یا ظروفی مسی بر روی میز خود قرار دهید.

اتاق خواب خصوصی ترین بخش در هر خانه ای محسوب می شود و طراحی دکوراسیون داخلی آن می تواند روی روحیه افراد تاثیرگذار باشد. در واقع محل آرامش و آسایش شماست. جایی که در آن استراحت می کنید، کتاب مورد علاقه تان را می خوانید و… بنابراین دکور این اتاق باید کامل و بدون نقص باشد و هیچ کم و کسری نداشته باشد. همه ما بعد از گذراندن یک روز طولانی و انجام کارهای سخت  و طاقت فرسا به مکانی نیاز داریم تا استرس های روزانه را از خود دور کنیم، بدون شک بهترین و موثرترین مکان برای این کار، همین اتاق خواب است.

هنگام طراحی و دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ های پاستیلی باید ابتدا از این رنگ ها برای مبل انتخاب کنید و یا آنکه مبل را در رنگ های خنثی انتخاب کرده ولی از چند کوسن با رنگ پاستیلی استفاده کنید.

این رنگ های روشن با رنگ سفید ترکیب خوبی می سازند که به گزارش پرشین وی هم برای اتاق های کوچک و هم وسیع مناسب است چرا که فضا را بزرگتر و روشن تر نمایش می دهند.

تصاویر زیر ایده هایی زیبا و شیک از دکوراسیون اتاق نشیمن با ترکیب رنگ های پاستیلی است که به خصوص برای فصل بهار بسیار عالی خواهد بود.

حتما تا به حال طرح های کناف بسیاری در سقف واحد های مسکونی و تجاری مختلف توجه شما را به زیبایی خود جلب کرده است، و در سوی مقابل ممکن است از برخی از کج سلیقگی ها در طراحی و اجرای مدل های کناف رنج برده باشید. ایجاد سقف کاذب با استفاده از کناف هر روز محبوبیت بیشتری می یابد و در نتیجه نیاز به طرح های متفاوت و مدرن تر باعث ایجاد ایده های جدید و بکر در طراحی سقف کاذب کناف می شود. باید بدانیم که طرح ها و نورپردازی های به کار رفته در سقف کناف باید هارمونی مناسبی با معماری دیوارها، ارتفاع سقف و حتی شرایط جغرافیایی منطقه بازسازی ساختمان داشته باشد. در ادامه طرح های جدید و متفاوتی از سقف کاذب کناف را برای شما قرار داده ایم تا با مشاهده آن ها الگوهای مناسبی برای الهام گرفتن و ایده پردازی داشته باشید.

داشتن ایده های جدید برای نورپردازی دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی می تواند اتاق پذیرایی شما را متفاوت تر و پرانرژی تر نماید. باید توجه کنید که دکوراسیون پذیرایی ویترین دکوراسیون داخلی منزل شماست و می تواند مکان مناسبی برای سرمایه گذاری وقت و خلاقیت باشد. به ویژه آنکه امروزه در بیشتر واحدهای مسکونی شاهد ادقام اتاق پذیرایی و نشیمن هستیم. در ادامه تصاویری از نورپردازی در دکوراسیون اتاق پذیرایی را مشاهده می نمایید.

نورپردازی دکوراسیون داخلی پذیرایی :

روش های متفاوتی برای ایجاد نورپردازی ایده آل در مکان های مختلف وجود دارد. در اتاق پذیرایی، لوسترها و نورهای مخفی در سقف و دیوارها نقش مهمی در نورپردازی ایفا می کنند. در تصاویر زیر برای نورپردازی دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی از لوسترها، نورهای مخفی در سقف و دیوار ها با ایده های جدید و متفاوت استفاده شده است که می توانند ایده های مناسبی برای الگوبرداری باشند.

رنگ های صورتی برای دکوراسیون ,رنگ صورتی را می توان به روش های مختلفی در دکوراسیون و رنگ آمیزی خانه به کار برد. هم می توانید تمام دیوارها را صورتی کنید و یا این که تنها به عنوان رنگ حاشیه ای از آن استفاده کنید. استفاده از این رنگ را زیاد ساده نگیرید. باید در انتخاب طیف های صورتی دقت به خرج بدهید. در این مطلب با بهترین طیف های صورتی برای رنگ آمیزی خانه آشنا شوید.

بازسازی ساختمان

ما بیشتر ترجیح می‌دهیم برای یک خانه با فضای کوچک همه وسایل را داشته باشیم اما بازسازی ساختمان در حد و اندازه‌هایی کوچک. به عنوان مثال ما هیچ‌وقت در خانه بی‌خیال میز ناهارخوری نمی‌شویم که به جایش یک دست مبل راحت بزرگ داشته باشیم. ما هر دو دست را می‌خریم اما کوچک و تقریبا بی‌استفاده. این در حالی است که به عقیده کارشناسان هر اتاق کوچکی با وسایل کوچک، از چیزی که هست کوچک‌تر هم به نظر می‌رسد. پس ترس به خودتان راه ندهید و همین امروز برای اتاق خواب‌تان یک تخت بزرگ با پشتی چوبی مجلل انتخاب کنید؛ آن وقت به تفاوت‌ها پی می‌برید.

طرفداران مایکل جکسون پادشاه سبک محبوب پاپ در ایران کم نسیتند، شکل اول چیدمان سه عدد تابلو نقاشی شده با موضوع گذر سنی مایکل را نشان می دهد. برای جوان های امروزی عاشق سبک پاپ، نصب چنین تابلوهایی در اتاق نشیمن بسیار جالب بوده و سلیقه و احساس درونی آنها را نشان می دهد. شکل بعدی، تابلو نقاشی بسیار بزرگ و تمام قد، از کف خانه تا سقف را نشان می دهد که رنگ های بسیار شادی به تم نسبتا تاریک اتاق وارد کرده است. شکل سوم برای آنهایی است که دوست دارند از همه جهات توسط گیاهان و عناصر طبیعی بازسازی ساختمان محاصره شوند. دو عدد تابلو با اندازه و ارتفاع متفاوت، خیلی ساده اما شیک دکوراسیون اتاق نشیمن را متحول کرده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com