بازسازی ساختمان

اشیای تزیینی در خانه ایرانی

وسایل آنتیک و مواد خاص، آثار اصیل و اشیای تزیینی با قاب‌های زیبا و فرش‌های ایرانی و هر بازسازی ساختمان چه که نشان از سلیقه زیباپسند شما دارد به حس خوب شما ختم می‌شود و فضای‌تان را خاص خودتان می‌کند. یک اردیبهشتی به لذت بردن از زندگی و دورهمی‌های دوستانه علاقه‌مند‌است؛ پس به فضای نشیمن راحت و وسایل آن نیاز دارد. رنگ‌های مناسب دیگر شامل انواع سبزها و رنگ‌های پاستلی (صورتی‌ها، سبزها، آبی‌ها، زردها و یاسی‌های روشن و سفید شده) و رنگ سفید است.

در طالع بینی دکوراسیون دی ماهی ها تا حدی علاقه مندی به سبک کلاسیک و سنتی و وسایلی که خوب کار کنند و کیفیت بالایی داشته باشند، به چشم می خورد؛ به‌ویژه اگر این وسایل از گذشتگان رسیده باشد که دیگر چه بهتر! آنها از اشیای مدرن خیلی خوش‌شان نمی‌آید و برعکس از اشیای زیبای قدیمی که سالم مانده باشد، به وجد می‌آیند.

رومیزی‌های آنتیک و الیاف لطیف و گلدوزی‌های اصیل و قدیمی از عناصر دکوری دوست‌داشتنی آنهاست. پارچه‌هایی با نقشمایه‌های گلدار مورد پسندشان است و از این پارچه‌ها برای مبل، پرده و فرش استفاده می‌کنند. لوازم چرمی، چوبی و رنگ‌های قهوه‌ای و آبی سورمه‌ای، سبز تیره و پررنگ در کنار بخش‌های کوچکی از رنگ‌های زرد و آبی برای متولدان این ماه فضایی جذاب و دلنشین خواهد بود. حضور گل‌های تازه و اشیای هنری با رنگ‌های روشن به محیط دی‌ماهی روشنایی و سرزندگی می‌آورد.

دکوراسیون اتاق پذیرایی ایرانی تا حد زیادی به مبلمان و نوع فرش قرار گرفته در آن بستگی دارد. از آنجایی که بیشتر ما ایرانی ها از مبلمان استیل و کلاسیک در پذیرایی خود استفاده می کنیم باید توجه زیادی به میزان فضای موجود داشته باشیم. مبلمان استیل و کلاسیک حجیم بوده و فضای زیادی از اتاق را اشغال می کنند به همین خاطر اگر پذیرایی کوچکی در اختیار دارید سعی کنید مبلمان استیل و کلاسیک را کنار بازسازی ساختمان گذشته و به مبلمان راحتی مدرن و شیک امروزی روی آورید.

رنگ زرد و قهوه ای گرما می دهد، پنجره سرتاسری در نمای خانه و حس و حال آن تاثیر زیادی دارد. ما در فضای داخلی منزل تا لحظه های آخر غروب نور داریم. در چیدمان خانه کسی دخالت نکرد و من و شوهرم همه کار را انجام دادیم. همه وسایل و مبلمان را در ساده ترین حد ممکن انتخاب کردیم. من شلوغی خانه را دوست ندارم. در سال های اول در دکوراسیون منزل ما رنگ کم بود، کوسن و کاناپه رنگی گرفتیم تا بیشتر به چشم بیاید.

بهتر است وسایل اتاق خواب بچه گانه نظیر سرویس خواب و پرده و فرش طرح های فانتزی و عروسکی داشته باشند تا فضای اتاق خواب کودک شما شیک و جذاب تر به نظر برسد. نصب کاغذ دیواری پوستری با طرح های فانتزی و عروسی و یا کشیدن نقاشی روی دیوار با طرح های کودکانه از انواع ایده های کاربردی برای تزیین اتاق کودک است همچنین می توانید برای تزیین دیوار و سقف اتاق کودکان عروسک ها را از سقف و یا دیوار آویزان کنید که در این صورت فضای دوست داشتنی در اتاق کودکان ایجاد می شود.

اگر در آپارتمانی با اتاق خواب کوچک زندگی می کنید پس احتمالا کنار آمدن با مرتب نشان دادن اتاق از وسایل، چالش هر روزه ی شماست . ولی به گزارش پرشین وی با راه حل های خوب و ایجاد فضاهای زیرکانه در دکوراسیون اتاق خواب می توانید وسایل را به بازسازی ساختمان خوبی در آن جا داده و برای همیشه با شلوغی و درهمی اتاق خداحافظی کنید.

بالا رفتن علاقه مندی به آکریلیک کاملاً واضح و غیرقابل انکار است. جستجوهایی در مورد دکور آکریلیکی در پینترست تا ۵۰ درصد بالا رفته است. این ماده در همه چیز به سرعت ظاهر و مشخص می‌شود؛ از میزهای مدرن گرفته تا تابلوهای آویز. اگر فضای کوچک و جمع‌وجوری دارید، جستجو در بین لوازم آکلرلیک نیز می‌تواند یک انتخاب استراتژیک برای باز کردن و بزرگ‌تر جلوه دادن فضای اتاق شما باشد.

علاقه به آن تا ۲۸۵ درصد در پینترست بالا رفته است. برای  این کار مدام با خود تکرار کنید که لازم است در دکوراسیون خانه خود، راحتی و سادگی را مدنظر داشته باشید. علاوه بر این برای القای چنین حسی می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم که خانه خود را  با شمع های روشن تجهیز کنید. دانمارکی‌ها بیش از هر کشور دیگری از شمع استفاده کرده و  بزرگ‌ترین مصرف کننده های شمع هستند، برای همین هم می‌توانند مثال مناسب و مطرحی برای این موضوع به حساب بیایند. هم‌چنین می‌توانید تخت‌هایتان را با انداختن پتوهای زیاد بپوشانید و تعدادی کتاب موردعلاقه تان را بر روی میز جلومبلی قرار دهید.

درست است که بالش های زیاد روی تخت به اتاق خواب زیبایی می دهد اما هر زمان که بخواهید استراحت کنید مجبورید بالش های اضافی را روی زمین بیندازید و این کمی آرامش را از شما سلب می کند.
راه حل: ترکیب بالش و پتو

همه دوست دارند که روی تخت فضا به اندازه کافی داشته باشند. بنابراین می توانید از پتو و بالش هم رنگ استفاده کنید تا در ظاهر نیز فضا بازتر جلوه کند.
اشتباه: کمبود جا برای نشستن

از این که در اتاق جایی برای نشستن نداشته باشید و همیشه مجبور باشید دمپایی رو فرشی بپوشید آرامش نخواهید داشت.

یکی از عناصر لازم در چیدمان سرویس بهداشتی حوله است. قرار دادن حوله با فاصله مناسب از سینک باعث می­­ شود آب روی سطوح چکه و ایجاد لکه نکند. با چیدمان زیبای حوله‌ها و استفاده از رنگ‌های بهاری با اندازه‌های مختلف، سرویس بهداشتی را زیباتر و بهاری کنید. لوله کردن حوله ها و قرار دادن شان در سبد یا طبقه، آویزان کردن، تا کردن و چیدن آنها روی هم ایده هایی برای چیدمان حوله هاست.

دو رنگ زرد و طوسی یکی از به روز ترین و شاید یکی از محبوب ترین ترکیب رنگ ها در بازسازی ساختمان بین طراحان داخلی باشد که در پروژه های خود استفاده می کنند. این دو رنگ شاداب و زنده است و می تواند به خوبی با هر استایلی هماهنگ شود.

به گزارش پرشین وی از دکوراسیون اتاق خواب گرفته تا آشپزخانه، ترکیب رنگ زرد و طوسی جلوه بسیار خوبی خواهد داشت که در کلکسیون جمع آوری شده در این مطلب به این نکته پی خواهید برد.

دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ زرد و طوسی بسیار سرزنده به نظر می رسد و در بهتر کردن روحیه افراد نیز تاثیر خوبی خواهد گذاشت، چرا که یاد آور فصل بهار و تابستان است به خصوص اگر در فصل تیره و سرد سال باشید. شما می توانید سایه رنگ های مختلف از این دو رنگ را با هم به کارببرید و به تاثیرگزاری دلخواه تان برسید.

در آپارتمان های کوچک که اتاق ها و فضاهای مختلف در فاصله نزدیک به یکدیگر قرار گرفته اند، واقعا دیگر راهی بغیر از رنگ های متنوع برای جدا و متفاوت نشان دادن دکوراسین هر محیط باقی نمی ماند. با استفاده از متد بکارگیری هوشمندانه رنگ های مختلف بازسازی ساختمان کنار یکدیگر، می توانید در هزینه ساخت یا بازسازی منزلتان صرفه جویی کنید. مثلا دیگر نیازی به ساخت دیوار یا نصب پارتیش های اضافی نخواهد بود، چرا که رنگ های خیلی خوب می توانند فضاها را از یکدیگر جدا کنند. در ادامه به معرفی تعدادی دکوراسیون رنگی منزل در طرح های ساده و شیک خواهیم پرداخت.

هیچ جای کتاب قانون‌های دکوراسیون داخلی نیامده که سالن غذاخوری خانه باید آرام‌ترین و دنج‌ترین فضا را به خودش اختصاص دهد. اگر تا امروز این مساله در زمان طراحی‌ها باب بوده فقط به خاطر باور اشتباه یا موج خاصی بوده که در دورانی به راه افتاده و گرنه برخلاف تصور همه می‌توان اتاق غذاخوری را شلوغ هم جلوه داد؛ مثلا قرار دادن کتابخانه در سالن غذاخوری این روزها یکی از ترفندهایی است که طراحان مدرن به آن دست می‌زنند. پس بی‌خود و بی‌جهت دور تا دور میز غذاخوری تان را خالی نکنید و اجازه دهید مهمان‌ها موقع غذاخوردن فرصتی برای کنجکاوی هم داشته باشند.

این روزها بین طراحان داخلی رنگ کردن سقف‌ها متفاوت از رنگ سفید همیشگی رواج زیادی پیدا کرده. اما اینکه کسی بخواهد سقف خانه را کاغذدیواری کند کمی جسارت می‌خواهد. برای اینکه در کتاب قانون دکوراسیون سقف‌ها همیشه یا سفید و نباتی بوده‌اند یا حداکثر به رنگ نیلی و صورتی و … اما اینکه سقف خانه‌ای گلدار باشد با طرح و نقشه‌ای متفاوت کاری است که فقط از یک قانون‌گریز جسور برمی‌آید.

بازسازی ساختمان

خوبی قاب عکس دیواری و تابلو نقاشی هنری این است که با هر قیمتی می توان یکی نمونه بازسازی ساختمان زیبا از آنها را برای خانه یا محل کار خریداری کرد. برخی از تابلو و قاب عکس برای بیان احساسات درونی خود استفاده می کنند و برخی دیگر هم فقط برای اینکه به چشم زیبا دیده می شوند، آنها را خریداری می کنند. دلیلش هر چه که باشد باید مدلی که انتخاب می کنید اندازه ، شکل و تعداد مناسبی داشته و در بهترین مکان قرار گرفته باشد. در شکل های زیر با تعدادی از بهترین روش های مدل چیدن قاب عکس روی دیوار در کنار بهترین مدل های قاب عکس و تابلو هنری آشنا خواهید شد. لطفا تا پایان همراه ما باشید.

اگر می خواهید در یکی از خاص ترین هتل های دنیا اقامت داشته و با افراد مشهور جهان مانند ماریون کوتیار، ریس ایفانز و پیرس برازنان رفت و آمد داشته باشید باید به هتل حبابی پیر کاردین در تپه های جنوبی کشور فرانسه سر بزنید. اقامت شبانه در این هتل چیزی نزدیک به ۷۵۰ پوند برای هر نفر است که با یک ضرب و تقسیم ساده تقریبا برابر با سه میلیون و پانصد هزار تومان می شود. از آنجایی که این هتل در تپه های شهر کن قرار گرفته بازیگران مشهور همیشه از آن دیدن می کنند. همانطور که می دانید جشنواره فیلم کن به صورت سالانه در این شهر برگذار می شود بازسازی ساختمان و  بسیاری از ایرانی ها نیز به این شهر زیبای مدیترانه ای برای شرکت در جشنواره و سیاحت سفر می کنند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com