بازسازی ساختمان

وسواس در چیدمان وسایل خانه

خانه‌ای تمیز، مرتب و منظم با قفسه‌هایی که با وسواس به جزییات چیدمان آنها پرداخته شده است. بازسازی ساختمان زمان زیادی را صرف تمیزکاری و آراستگی فضاهای‌تان می‌کنید و به وسایل کارآمد و نحوه درست کار کردن آنها می‌پردازید. سعی کنید علاقه‌تان در زمینه اثاثیه و وسایلی که برای‌تان بی‌فایده است را محدود کرده و از کمال‌گرایی در دکوراسیون خانه‌تان دست بردارید. ممکن است برای ساماندهی فضای‌تان از فلسفه‌هایی از قبیل زن یا فنگ‌شویی برای داشتن خانه‌ای در حد کمال استفاده کنید، ولی دقت داشته باشید که همه این اصول برای ایجاد هماهنگی و آرامش تدوین شده‌اند؛ پس زیاد خودتان را در رعایت آنها آزار ندهید.

سبز آبی و آبی دریایی یا آبی اقیانوسی و تناژهای مختلف آنها. وجود صندلی‌های تاشوی راحت، کمک خوبی برای‌تان خواهد بود تا مدیریت فضا را در دست داشته باشید و مبلمان راحتی که بتوانید هر لحظه که دل‌تان می‌خواهد روی آن دراز بکشید با کوسن‌های متعدد و بزرگ که بتوانید آنها را روی زمین بگذارید و تکیه دهید و خستگی روزانه را از تن به در کنید. رنگ‌های پاستلی هم در پالت دکوراسیون شما حضور دارند؛ پس آنها را هم در نظر داشته باشید.
پارچه‌هایی که به نرمی بر پوست می‌نشینند با روحیه شما همسازند.

این مورد از لحاظی به زیبایی دکوراسیون کمک می کند زیرا با نمایش گذاشتن ظروف کریستالی و لوکس درخشش خاصی به فضای پذیرایی اضافه می کنند اما اگر فضای کمی در اختیار دارید باید جای بوفه را با کنسول ساده یا چند عدد قفسه شناور مدرن و زیبا تعویض کنید. در شکل زیر دکوراسیون اتاق پذیرایی ایرانی همراه با ظروف کریستالی و همچنین همراه با کنسول های ساده و کاربردی آورده شده اند.

دکوراسیون تلویزیون دیواری ,تلویزیون و محدوده ی آن یکی از پر طرفدارترین  و مهم ترین بخش های دکوراسیون داخلی منزل محسوب می شود امروز می خواهیم شما را با بایدها و نبایدهای دکوراسیون تلویزیون دیواری که امروزه به دلیل محدودیت های فضایی خانه ها بازسازی ساختمان بسیار پر طرفدارند آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

فکر من و شوهرم برای طراحی داخلی منزل نسبت به هم متفاوت است. همسرم رنگ های سرد و خاکستری را دوست دارد و من رنگ های گرم. مبل قبلی خانه رنگ خاکستری داشت، من فکر می کنم رنگ های خنثی به مرور زمان خسته کننده می شود و حس خوبی نمی دهد. حالا می بینم که تغییر رنگ و استفاده از رنگ های گرم تا چه اندازه می تواند تاثیر گذار باشد. من رنگ زرد را دوست دارم.

ترکیب رنگی سبز، زرد و قهوه ای به خوبی در دکوراسیون نشیمن بانو مریم دیده می شود. مبلمان راحتی به سبک مدرن با کوسن های سفید و زرد با طرح چهارخانه و همچنین رنگ قرمز در قالب کوسن در فضا حضور دارد. فرش دستبافت ایرانی در کنار مبلمان مدرن است که دکوراسیون به سبک تلفیقی را می سازد. پنجره های سرتاسری نور مناسب طبیعی را به دکوراسیون نشیمن وارد می کند و البته حضور کتابخانه ای پر از کنار کتاب را در حس مثبت دکوراسیون منزل نمی توان نادیده گرفت.

رنگ قهوه ای نیز همراه بنفش ترکیب خوبی است اما رنگ قهوه ای خیلی کم و در اشیاء جزئی خانه مورد استفاده است، رنگ قهوه ای  همانند رنگ های تیره، سطح بزرگی را نباید احاطه کند مگر طیف های روشن و یا براق آن یا برای بخشی از محیط مانند یکی از دیوارها یا به صورت طرح دار مورد استفاده قرار می گیرد.

کودکان بیشتر وقت خود را برای بازی کردن و کشیدن نقاشی و انجام تکالیف مدرسه و … در اتاق خود سپری می کنند بنابراین بهتر است طراحی داخلی اتاق کودک به شیوه ای کاربردی و اصولی انجام شود. در ادامه تصاویری از انواع دکوراسیون اتاق بچه ها را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

چراغ خواب دیواری یا رومیزی استفاده کنید و نور آن ها را بسیار کم کنید تا محیط مناسبی بازسازی ساختمان را برای استراحت فراهم کند.
اشتباه: اتاق به هم ریخته

میز و قفسه کتابخانه از ضروری ترین لوازم خانه هستند اما این ها باعث ایجاد شلختگی وبه هم ریختگی می شود. پس تا جایی که می توانید این لوازم را در اتاقی به جز اتاق خواب استفاده کنید.
راه حل: به دنبال سادگی باشید

اگر اتاق خواب بسیار ساده باشد به قدری آرامبخش می شود که شاید دیگر دلتان نخواهد که از آن اتاق بیرون بیایید.

مجموعه تصاویر نمای بیرونی ساختمان های جدید و مدرن سال 2013 که دارای اندازه های متوسط و متناسب با معماری ایرانی می باشد. نمای خارجی ساختمان همواره نمادی از دکوراسیون کلی خانه است. معماری خارجی ساختمان در تمام دنیا دارای متد های خاص و البته پر طرفدار است. به گونه ای که با توجه به شرایط جغرافیایی معماری خارجی ساختمان و به طبع نمای بیرونی ساختمان دارای تنوع بسیاری بازسازی ساختمان می باشد. در ادامه چند دکوراسیون خارجی ساختمان را با هم مشاهده می نماییم.

تصاویر نمای بیرونی ساختمان :

نمای بیرونی ساختمان اگر دارای طراحی مناسب و ایده آل باشد،علاوه بر تاثیر بسیار مثبت در قیمت و ارزش ساختمان بر روی ساکنین ساختمان نیز تاثیرات مثبت فراوانی می گذارد. خانه های ویلایی به علت نوع چینش و حالت کلی آن ها دارای تاثیر پذیری بسیار بیشتری از نمای بیرونی ساختمان نسبت به آپارتمان ها و برج هاست. در ادامه چند دکوراسیون خارجی ساختمان را با هم مشاهده خواهیم نمود.

برای یک طراحی داخلی آرامش بخش  بهتر است از رنگ های ملایم تر مانند زرد کمرنگ و طوسی کبوتری استفاده کنید و اگر به دنبال طراحی داخلی چشمگیرتر هستید می توانید از رنگ زرد نئون استفاده کنید.

ما بخشی از اوقاتمان را در اتاق خواب سپری میکنیم ، بنابراین باید آن را زیبا و آرامش بخش دکور کنیم. یکی از روش های این کار استفاده از انواع ترکیب رنگ هاست. به گزارش پرشین وی ترکیب های مختلفی برای این منظور وجود دارد ولی رنگ زرد و طوسی یکی از برجسته ترین رنگ های دوتایی است که جلوه ای باشکوه، روشن ، گرم و چشم نواز ایجاد می کند.

شکل زیر بخوبی این مدل را نشان می دهد که با طرحی کلاسیک، ورودی خانه را غرق در رنگ های زنده و جذاب می کند. حمام و سرویس بهداشتی نیز یکی دیگر از مکان های عالی برای استفاده از کاغذ دیواری است. شکل دوم مدلی را نشان می دهد که هر شخصی را هنگام ورود به اتاق، شگفت زده می کند. جالب اینجاست که مدل های جدید کاغذ دیواری ۲۰۱۷ بیشتر طرح های گلدار و شلوغ را ارائه می دهند که در بازسازی ساختمان فضاهای کوچک نیز بسیار پرکاربرد هستند.

خانه‌های امروز دیگر همه کوچک شده‌اند اما این مساله دلیل نمی‌شود که کسی دیگر سراغ ایده‌های ناب طراحی نرود و به خاطر یک قانون عجیب در طراحی داخلی کلی از زیبایی‌های خانه را کم کند. قانونی که می‌گفت در خانه‌های کوچک باید کمتر ریسک به خرج داد و از به کار بردن رنگ‌های برجسته و طرح‌های شلوغ خودداری کرد این روزها دیگر خریداری ندارد. پس هر قدر هم که خانه‌تان کوچک باشد باز هم می‌توانید طرح کاغذدیواری شلوغ برایش انتخاب کنید یا در و دیوار آن را پر از رنگ و طراوت کنید. فقط این وسط یک ایراد کوچک هست؛ اینکه ممکن است شلوغی زود دل‌تان را بزند یا فضا آن‌قدر برای‌تان خسته‌کننده شود که دیگر مایل نباشید مدت زیادی در آن بمانید که البته این مشکل را هم می‌توان با انتخاب مناسب لوازم محیط درست کرد.

باوری که در بین ما ایرانی‌ها رواج زیادی دارد این است که بعد از چیدن وسایل هر کدام از اتاق‌ها باید وسط هر فضای خالی یک قالی یا قالیچه پهن کنیم. فرقی هم برایمان ندارد که طراح ساختمان با چه زحمت و ظرافتی برای انتخاب نوع و جنس کفپوش‌ها وقت گذاشته است. سرامیک یا سنگ، لمینت یا پارکت فرقی ندارد؛ تا امروز قانون این بوده که اتاق باید با فرش پوشیده باشد در حالی که دیگر این‌طور نیست. حالا طراحان داخلی دارند به سمت خداحافظی با فرش‌ها پیش می‌روند. به عقیده خیلی از این طراحان ترکیب سنگ و چوب روی کف خانه زیباترین نمایی است که می‌توان خلق کرد.

بازسازی ساختمان

شکل بعدی مدل چیدن قاب عکس روی دیوار مخصوص قاب عکس هایی با بازسازی ساختمان سایزهای متفاوت است. در اتاق نشیمنی که از رنگ های خنثی و دیوارهای سفید استفاده شده، اضافه کردن رنگ های قوی و شاد مانند قرمز، به خوبی با ظاهر دکوراسیون ترکیب می شود.لازم نیست چیدمان تابلوها حتما مرتب و براساس اندازه باشد حتی نصب رندوم تابلوها کنار هم نیز کافی خواهد بود. ایده جالب دیگر ترکیب رنگ کوسن با رنگ تابلوی نصب شده بروی دیوار در اتاق نشمین یا پذیرایی است. شکل زیر مبل و دیوارهای کرمی بخوبی با تابلوهای سبز سه تکه و بالشتک های بزرگ سبز رنگ تزیین شده است.

اما چیزی که این هتل را بسیار خاص کرده شکل حبابی و صورتی رنگ اتاق هایش است. هتل متعلق به یک ایتالیایی به نام پیر کاردین است که نام خود او بروی هتل گذاشته شده است. ایتالیایی ها علاقه زیادی به خانه های ویلایی و باشکوه دارند. این هتل از ۱۰ عدد تپه گنبدی شکل متصل بهم در مساحتی بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع تشکیل شده که برای یک هتل اصلا بزرگ محسوب نمی شود. اما طراح هوشمند مجارستانی توانسته با ایده ای خلاقانه یک فضای کوچک را به هتلی لوکس تبدیل کند. این هتل به تازگی برای فروش قرار داده شده و ارزش آن حدود ۳۰۰ میلیون پوند یا بازسازی ساختمان یک هزار و پانصد میلیارد تومان برآورد شده است. برای آشنایی بیشتر با یکی از خاص ترین هتل های جهان، لطفا تا پایان همراه ما باشید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com