بازسازی ساختمان

فضای خانه و منزل در بازسازی ساختمان

از شلوغ‌کاری در تمام فضای خانه‌تان پرهیز کنید به‌خصوص در آشپزخانه و با عناصر دکوری که پتینه دوست‌شان دارید آنجا را تزیین کرده و لذت ببرید. بازسازی ساختمان وجود یک میز بزرگ چوبی به‌خصوص از نوع سبک‌های ساده و بدون تجمل از قبیل روستیک یا ونتیج برای دورهمی‌های صمیمانه انتخاب خوبی است. رنگ‌های مناسب دیگر صدفی، خاکستری‌های ملایم، کرم و سفید گرم یا شیری است. مبلمان و اثاثیه‌تان را با در نظر گرفتن سهولت در تمیزکاری و جمع‌وجور بودن تهیه کنید که هرچه ساده‌تر و فاقد تجملتر باشد، مناسب‌تر خواهد بود. از اشیایی که در آنها ترکیبی از فلز با ماده دیگری به کار رفته یا کلا از جنس فلز است غافل نشوید تا تعادل گرمی و سردی رنگ‌ها را در فضای‌تان برقرار کرده باشید. قدر این گوشه‌ دنج و جذاب‌تان را بدانید!

از میان رنگ‌های تیره، آبی سورمه‌ای، قهوه‌ای تیره، سیاه و خاکستری را می‌توانید استفاده کنید.
طلایی و مسی را با این رنگ‌های تیره ترکیب کرده و نمایش درخشانی از ماه بهمن باشید. بهتر است از مبلمان مدولار به‌جای ست‌های معمول بهره ببرید تا در موقع لزوم، شرایط چیدمان فضا را با گردهمایی‌های مورد علاقه‌تان هماهنگ کنید.

یک میز محکم و جاندار که بیش از ۴ نفر گنجایش داشته باشد را هم به این فهرست اضافه کنید و ظرفی پر از مهره‌های رنگین یا سنگریزه‌های گوناگون در کنار کتاب‌های دیدنی و تصاویر یا تابلوهای نقاشی از طبیعت را فراموش نکنید. گیاهان و آبنما نیز همراهان خوب شما هستند. نورپردازی دلخواه‌تان را حتما به کار ببرید. تابلویی بزرگ از پارچه‌ای که دوستش دارید و مجسمه‌هایی خاص از مواد خاص با طراحی منحصربه‌فرد پتینه هم پیشنهاد دیگری است. اگر اهل جمع‌کردن مجموعه‌ها هستید به فکر نمایش آنها روی قفسه‌ها باشید و همه‌ اجزای آن را در کنار هم بچینید و حالا از فضای رنگین و جذاب یک بهمن‌ماهی لذت ببرید!

کابینت سفید پرطرفدارترین نوع کابینت بین تمام مردم جهان است. اغلب مردم رنگ سفید را بخاطر شیکی و سادگی آن انتخاب می کنند به همین خاطر مناسب دیدم در این مطلب به معرفی مدل ها از جدیدترین آشپزخانه هایی بپردازم که به تازگی طراحی شده اند. هر کدام از این آشپزخانه ها از سبک طراحی متفاوتی استفاده می کنند، برخی مدرن هستند و برخی امروزی، برخی کوچک هستند و برخی دیگر بزرگ و جادار، اما با وجود تمام این تفاوت ها، یک چیز در بین تمام این آشپزخانه ها یکسان است، ست کامل کابینت سفید، ویژگی یکسان آشپزخانه های زیر می باشد.

رعایت بهداشت فردی برای پیشگیری از بیماری ها بسیار توصیه شده است و از مهم ترین عوامل موثر بر سلامت نیز به حساب می‌آید؛ بنابراین شستن دست و صورت، دهان و دندان و … از نکات ضروری و یادگیری آن از دوران کودکی لازم است. استفاده از شیرآلاتی که کارآیی مناسبی داشته و با چیدمان و رنگ بندی سرویس بهداشتی هماهنگ باشد در زیباتر کردن محیط سرویس بهداشتی نقش بسزایی دارد.

تجهیزات سرویس بهداشتی: در حمام های کوچک هم می توان از تجهیزاتی مانند وان و حتی جکوزی ها هم استفاده کرد، به شرط آن که ترفندهای دکوراسیونی آن را بلد باشید. باید بدانید چگونه وان، کابین دوش و جتی جکوزی ها را در حمام جانمایی پتینه کنید تا بتوانید از وجود آن ها بهره مند شوید، این مطلب هم می خواهد همین را به شما بگوید، پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.
!

یکی کردن فضای دوش و وان ها

یکی از راه های استفاده ازتجهیزاتی مثل وان در حمام های کوچک، یکی کردن آن ها با دیگر عناصر است. مثلا می توانید وان را درست زیر دوش قرار دهید، با این کار دیگر نیازی نیست تا برای دوش ها کابینی جدا در نظر بگیرید

هر اتاقی در خانه شرایط و حس و حال مربوط به خودش را دارد و صد البته این نظر شماست که در آخر تعیین کننده خواهد بود. مثلا اگر دوست دارید اتاق خوابتان آرامش بخش و لطیف باشد رنگی که انتخاب می کنید با کسی که دوست دارد اتاق خوابش رمانتیک و صمیمانه باشد فرق خواهد داشت. در مورد اول باید به سراغ رنگ هایی مانند آبی، سبز، بنقش یا ارغوانی بروید در مورد دوم رنگ های قرمز، صورتی مایل به قرمز، قرمز یاقوتی یا مشکی مناسب هستند.

مثلا مدلی که در شکل زیر مشاهده می کنید مخصوص راهروهای باریک و طولانی طراحی شده و می بینید که چقدر خوب و زیبا در چنین مکان هایی جواب می دهد. خطوط پیچیده این کاغذ دیواری نمایانگر واقعی یک طرح کلاسیک و سنتی است. کاغذ دیواری آورده شده در شکل دوم کاغذ طرح گل گلی را نشان می دهد که کار با آنها اندکی سخت است. اما در اتاق زیر این طرح بسیار زیبا کار شده و رنگ های سفید و طلایی آن بسیار عالی با محیط اتاق ترکیب شده اند.

اینکه باید حتما در اتاق نشیمن مبل راحتی وجود داشته باشد باز هم از آن قانون‌هایی است که اصلا خط و ربطش معلوم نیست. هیچ لزومی ندارد که در هر اتاق نشیمنی یک یا دو کاناپه عریض و طویل وجود داشته باشد. در واقع در باور ما تا امروز مبل‌های نیم‌ست هم بدون کاناپه نبوده‌اند در حالی که امروز در طراحی مدرن قانون نانوشته عجیب را کنار گذاشته‌اند و خیلی وقت‌ها به داشتن چهار مبل ساده راحت اکتفا می‌کنند. طراحان داخلی این روزها کاناپه‌ها را بیشتر در اتاق خواب یا کنار کتابخانه‌های شخصی جا می‌دهند. اگر هم خانه‌ها خیلی بزرگ باشند آنها را به اتاق دیدن تلویزیون و محل دور هم نشینی آنها منتقل می‌کنند.

بعد از اینکه جسارت کاغذ کردن سقف خانه را به خرج دادید این بار می‌توانید از کاغذ‌ دیواری‌ها برای تزیین درهای کمد یا در اتاق‌ها استفاده کنید. فقط کافی است متناسب با رنگ اتاق‌ها چند طرح کاغذدیواری انتخاب کنید و آن وقت روی درهای کابینت‌ها، دراور اتاق، کمد یا حتی پشتی چوبی تخت‌تان بچسبانید. به این ترتیب ساده‌ترین اشیای خانه که هیچ‌وقت به چشم نمی‌آیند زیبا و دیدنی می‌شوند.

دکوراسیون سوئیت کوچک ,همیشه خرید اولین خانه در شهرهای بزرگ، دردسرهای مخصوص خودش را دارد مخصوصا از لحاظ اقتصادی که در ابتدا همه چیز بهم ریخته بنظر می رسد. حال بماند که دکوراسیون سوئیت کوچک نیز به این مشکلات ابتدایی پتینه اضافه خواهد کرد. پیدا کردن یک محله مناسب، امکانات خوب و فضایی که بشود با مشکلات امروزی به راحتی در آن زندگی کرد همگی فکر و ذهن ما را تماما به خود مشغول خواهد کرد. چیدمان دکوراسیون خانه های کوچک آن هم برای اولین بار نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اولین نمونه دکوراسیون سوئیت کوچک یکی از خلاقانه ترین هاست چرا که فقط ۳۰ متر مربع مساحت دارد اما بسیار دلباز و شاد طراحی شده. لوازم بکار رفته در خانه بسیار باکیفیت بوده و همگی از شرکت ایکیا (IKEA) هستند. دکوراسیون خانه سبکی امروزی داشته و بر اساس بودجه محدود طراحی و تزیین شده است. دیوارها تماما با رنگ خاکستری کم رنگ پوشیده شده اما در اتاق نشیمن رنگ های شادی مانند سبز گیاهان و آبی و زرد مبلمان خیلی راحت دیزاین اتاق را جذاب، شاد و دلباز نشان می دهد. فرش جلوی مبلمان کوچک نشیمن نیز رنگی کاملا تیره و سیاه دارد که روی کفپوش چوبی روشن خانه شدیدا خودنمایی می کند.

به عقیده بسیاری از طراحان بهترین راه برای تزیین دکوراسیون خانه، انتخاب رنگ خنثی مانند سفید و خاکستری بعنوان تم اصلی برای اتاق های اجتماعی خانه مانند نشیمن و پذیرایی است، در ادامه برای افزودن رنگ های بیشتر نیز از کوسن های رنگارنگ یا قاب عکس و تابلوهای رنگی شیک و زیبا استفاده می شود. اتاق نشیمن آورده شده در شکل پایین بخوبی این ترکیب زیبا و موثر را نشان می دهد، مبل راحتی مدرن خاکستری ترکیب شده با کوسن های رنگارنگ و دیوارهای سفید و خنثی، تزیین شده با قاب عکس های رنگی کوچک و متعدد درست بالا و وسط مبل راحتی، پتینه ظاهری بسیار خواستنی را بوجود آورده است.

اگز از بالا به زمین این هتل نگاه کنیم متوجه شکل عجیب آن می شویم اما حباب های صورتی رنگ همه نگاه را از هرجایی که در شهر باشید به سوی این سازه زیبا جذب می کند. البته بغیر از گنبدهای صورتی، درختان نخلی زیبا و استخرهای دایروی نیز در زمینه تمام صورتی، به زیبایی خود را نشان می دهند و محیط هتل را یک فضای بسیار فرح بخش و شاد معرفی می کنند. تمام اتاق ها و سازه هایی که در این هتل بکار رفته شکلی دایروی دارند اما هیچکدام فرم مخصوص با زاویه ای مشخص ندارند، همه چیز مانند یک سازه بهم ریخته و رندوم دیده می شود.

پتینه

اما شاید بپرسید که طراحی این گنبدها و حباب های صورتی رنگ که اتفاقا به رنگ خاک نیز هستند چیست؟ طراحی کلی سازه بیرونی و داخلی این هتل از غارهای ماقبل تاریخ الهام گرفته شده است. تمام قسمت های این هتل از استخر گرفته تا اتاق ها و تونل های ارتباطی بین اتاق ها، شکل چنین غارهایی را تداعی می کند، اما نمای داخلی باعث شده ظاهری تاریخی سازه هتل، به بازسازی ساختمان سبک مدرن زندگی بیشتر ترکیب شده و حسی منحصر بفرد را در تمامی بینندگان و مهمانان این هتل بوجود آورد.

هنگام خرید کف پوش در ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع کف پوشی می خواهید؛ کف پوش های چوبی محکم یا کف پوش های مرمری و شیشه ای. البته در انتخاب کف پوش حتما به کیفیت آن ها هم توجه داشته باشید، چرا که علاوه بر زیبایی، پتینه مقاومت کف پوش ها نکته مهمی است. بهتر است بدانید که بدون در نظر گرفتن قیمت، کف پوش های چوبی بالاترین اولویت را از لحاظ کیفیت و زیبایی دارند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com