بازسازی ساختمان

سبک های دکوراسیون برای خانه

زیبایی برای‌تان بسیار مهم است و توجه شما به سبک‌های دکوراسیون و ایجاد فضای زیبا و شیک بیشتر است. در نتیجه حواس‌تان باشد که زیبایی به کاربردی بودن اثاثیه و مبلمان‌تان برتری پیدا نکند. خانه‌تان ممکن است به‌صورت یک گالری هنری دیده شود پتینه و داشتن این همه اشیای زیبا همواره شما را خوشحال نگه داشته و انرژی‌بخش باشد، ولی راحتی مبلمان‌تان را فاکتور مهمی در کنار زیبایی آن در نظر بگیرید.

در نبود چنین امکانی می‌توان از آکواریوم یا آبنماهایی که مشخصه فلسفه زن در دکوراسیون است، استفاده کرد تا با نگاه کردن به آن روح‌تان تازه شود. انتخاب‌های رنگی دیگر شما شامل قرمز قهوه‌ای‌های باشکوه و قوی مانند دارچینی و عنابی، سیاه، سبز آبی و سبز خزه‌ای است؛ حتی دیوارهایی با این رنگ‌ها نیز برای حال‌تان خوب است و روح‌تان را سرشار از انرژی می‌کند؛ البته به میزان برخورداری فضا از نور کافی برای داشتن چنین رنگ‌هایی بر دیوار اطمینان حاصل کنید. اشیا و لوازمی که دارای ویژگی لطافت و درعین‌حال پیچیدگی در ساخت هستند و هر آنچه باقدرت بصری خود به چشم می‌آید از اعضای دلپذیر دکوراسیون یک آبان‌ماهی خواهد بود.

از معجزه شیشه‌ها و سطوح براق غافل نشوید. شاید استفاده از وسایل شیشه‌ای دیگر کمی قدیمی شده باشد،
اما می‌توان هنوز در بازار دنبال نمونه‌های به روز آنها بود. میزهای شیشه‌ای یا هر سطحی که براق باشد، در خانه‌های کوچک باعث بزرگ دیده شدن محیط می‌شود. حتی اگر میز کوچک عسلی خانه باشد!

طراحی دیوار بالای تخت در دکوراسیون داخلی، عناصری چون رنگ و بافت به طراحی و پتینه سبک فضا روح بخشیده و متریال های به کار برده شده در فضا علاوه بر تکمیل المان های اصلی طراحی به اثربخشی موثرتر رنگ ها و بافت های موجود کمک بسیار زیادی خواهد کرد در این میان دکوراسیون داخلی اتاق خواب به عنوان عرصه خصوصی در خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و علاوه بر مبلمان به کار رفته در اتاق،رنگ و بافت دیوارها به ویژه دیوار بالای تخت به دلیل تمرکز دید بر آن نقش موثری بر فضا داشته و در ترکیب با رنگ ها یا متریال هایی چون چوب با بافت های متفاوت و زیبا به جذابیت و گرمی اتاق خواب کمک قابل توجهی خواهد کرد .

چیدمان وسایل و به کار بردن رنگ های مناسب در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق دخترانه وسایل به صورت کاربردی و صحیح چیده شوند و علاوه بر این از رنگ های شاد و روشن در فضای اتاق خواب دخترانه استفاده شود.

سرویس خواب و فرش و پرده و روتختی از ضروری ترین وسایل در هر اتاق خوابی هستند که باید قبل از هر چیز این وسایل را برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب تهیه کنید. سرویس خواب جزء ضروری ترین وسایل در هر اتاق خوابی است که بهتر است ابتدا رنگ سرویس چوب و تخت خواب دخترانه نوجوان را از بین رنگ های شاد و دخترانه نظیر صورتی و قرمز و نارنجی و قهوه ای و زرد و بنفش و … انتخاب کنید و  پتینه سپس با توجه به رنگ انتخابی خود برای سرویس خواب, سایر رنگ های لازم برای طراحی داخلی اتاق خواب را انتخاب کنید.

آشپزخانه زیر نیز از کابینت های سفید ساده با دستگیره های کشیده فلزی و همچنین یک میز چوبی ساده تشکیل شده است. از آنجایی که فضای آشپزخانه بسیار کوچک است تمام لوازم و کابینت های ضروری در یک دیوار قرار گرفته و حتی یخچال فریزر نیز به صورت توکار داخل کابینت قرار گرفته است. کابینت سفید بدون شک بهترین انتخاب برای آشپزخانه ای به این کوچکی خواهد بود. آشپزخانه بعدی خیلی جالب تر است. این آشپزخانه چند پله پایین تر از کف خانه اتاق نشیمن قرار گرفته و از اطراف با دیوار محدود شده است. ساخت یک مکعب توخالی برای آشپزخانه آن هم در وسط خانه و پایین تر از کف خانه، ذوق، جرات و البته پول زیادی می خواهد.

پینترست در گزارشی از مدل‌های رسمی ۲۰۱۷، اطلاعات مفیدی از بهترین‌های این فصل برای خانه را به ما ارائه می‌دهد؛ بنابراین به دنبال آن، چیدمان و دکوراسیونی که به آن نگاهی می‌اندازید بسیار دلپذیرتر خواهد بود. به نقاط عطف اکرلیک مدرن، نور اندک چراغ‌های مسی و روش‌های دانمارکی برای راحت و دنج ماندن فضای خانه خود حتی در زمانی که دمای بیرون بالا می‌رود و گرم می‌شود فکر کنید. (به‌عبارت‌دیگر روندهای قدیمی را پنهان خواهید کرد)

علاوه بر سرویس خواب پرده و فرش و روتختی از دیگر وسایل مورد نیاز در اتاق کودکان هستند که بهتر است رنگ و طرح فرش و پرده و روتختی اتاق کودک با رنگ و طرح سایر وسایل اتاق کودک مطابقت و همخوانی داشته باشد. علاوه بر چیدمان وسایل پتینه در اتاق خواب کودک تزیین اتاق کودک نیز می تواند در داشتن دکوراسیونی مدرن و جذاب تاثیرگذار باشد شما می توانید دکوراسیون اتاق خواب بچه ها را با انواع اسباب بازی و قاب عکس های فانتزی و عکس های فرزندتان و انواع نقاشی روی دیوار و کاغذ دیواری با طرح کودکانه و … تزیین کنید.

رنگ های روشن پاستیلی محبوب ترین رنگ های فصل بهار است و روش های بسیاری برای ترکیب آن در دکوراسیون منزل وجود دارد. بنابراین بهتر است اول از هرچیزی از اتاق نشیمن تان شروع کنید. اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون دارید و یا آنکه به منزل جدیدی اسباب کشی کردید پس می توانید در دکوراسیون خود از رنگ های پاستیلی استفاده کنید.

به گزارش پرشین وی پالت رنگ های پاستیلی تنوع بسیار زیادی دارد، رنگ رز کوارتز، آبی ملایم، سبز نعناعی، بنفش یاسی، زرد ، هلویی و … از جمله رنگ های روشن پاستیلی محسوب می شوند. این رنگ های دوست داشتنی و ظریف می توانند پتینه در ترکیب با یکدیگر به کار روند درست همانند رنگ های خنثی.

در استرالیا، محققان به بررسی اتاق خواب‌‌های 2000خانه و تاثیر رنگ آنها روی کیفیت خواب ساکنانش پرداخته و دریافتند افرادی که رنگ اتاق و تزئینات خانه‌شان زرد، آبی و یا سبز است، خواب شبانه بهتری دارند.

بنابه گفته این محققان، در شبکیه چشم ما سلول‌‌های دریافت کننده‌ای وجود دارند که به رنگ آبی بیش از دیگر رنگ‌‌ها حساسیت نشان می‌‌دهند.

این سلول‌‌ها، اطلاعات دریافتی به مغز و بخشی که ریتم 24 ساعته بدن مان را کنترل می‌‌کند، مخابره کرده و روی عملکرد و احساس ما می‌‌گذارند.

ارغوانی و بنفش

در اتاق خواب از رنگ ارغوانی و بنفش، زیاد استفاده نکنید زیرا تحریک کننده هستند و ممکن است مقدار خواب را به کمتر از 6 ساعت در شب برسانند.

در واقع براساس پژوهش‌‌های انجام شده، افرادی که در اتاق خواب‌‌های به رنگ ارغوانی و بنفش می‌‌خوابند، به طور متوسط خواب شبانه‌ای معادل 5 ساعت و 56 دقیقه دارند.

حضور پنجره های بزرگ و سر تا سری و امکان بهره بردن از نور طبیعی یکی از ویژگی های بارز زیباترین خانه های ایرانی می باشد. چرا که به طور کلی نور طبیعی می تواند جلوه ی بسیار زیادی به مبلمان و سایر اجزای فضای داخلی ببخشد.بنابراین می توان گفت خانه های پر نور و دارای چشم انداز تا حد زیادی در زمره ی زیباترین خانه های ایرانی قرار می گیرند.

محال است به خانه‌ای وارد شوید و جلوی کاناپه بزرگی که در وسط هال و پذیرایی‌اش قرار گرفته یک میز چوبی بزرگ همراه چند عسلی نبینید. این تصویری است که قانون‌های طراحی قدیمی در خانه‌های ما شکل داده‌اند؛ اینکه باید جلوی هر دست مبل راحتی حتما یک میز باشد. در حالی که این روزها دیگر خبری از این قانون عجیب نیست. این روزها یا دیگر جلوی کاناپه‌های روبه‌روی تلویزیون میزی نمی‌گذارند یا اگر به آن نیاز داشته باشند به یک صندلی عثمانی اکتفا می‌کنند. روی این صندلی‌های عثمانی که ما تا امروز به چشم مزاحم به آنها نگاه می‌کردیم می‌توان یک سینی پتینه چوبی گذاشت و لوازم دم‌دستی را جا داد.

معلوم نیست از آن لحظه‌ای که بشر ساخت وسایل چوبی را آغاز کرد چه کسی این قانون را هم سر زبان‌ها انداخت که چوب باید رنگ خودش را داشته باشد؛ اینکه باید قهوه‌ای باشد حالا در هر طیف و درجه‌ای. این باور سالیان سال است که بین مردم رایج شده؛ طوری که همه به یک دست مبل و صندلی چوبی زرد یا آبی‌رنگ مدت‌ها خیره می‌مانند یا وقتی کسی صحبت از داشتن یک تخت و کمد قرمزرنگ می‌کند انگار که از سیاره‌ای دیگر آمده است. در حالی که این روزها خیلی از طراحان برای متفاوت جلوه دادن کارهای‌شان سراغ رنگ‌ها می‌روند.

پتینه

هر کدام از ده اتاق این قصر حبابی، پنجره هایی شیشه ای به نمای دریای مدیترانه و طبیعت اطراف و همچنین به آسمان شب دارند. پنجره هایی در قسمت سقف تعبیه شده که نمایی زیبا در شب از ستاره های آسمان برای افراد داخل اتاق فراهم می کند. تمام درخت هایی که در اطرف هتل هستند از درختان بومی منطقه کن فرانسه بوده و هنگام ساخت نیز سعی شده کمترین آسیب به طبیعت اطراف وارد شود. پتینه جالب اینجاست که این هتل حبابی یک آمفی تئاتر ۵۰۰ نفره هم دارد که برای برگذاری مراسم مد و فشن مورد استفاده قرار می گیرد.

در اغلب بوتیک های مردانه علاوه بر انواع لباس، کفش و سایر ملزومات مورد نیاز آقایان نیز به فروش می رسد، بر همین اساس لازم است برای انتخاب دکوراسیون داخلی مغازه دقت زیادی شود و فضایی را ایجاد نمایید که از هر لحاظ مناسب و ایده آل باشد. در ادامه مدل های متنوع و زیبای انواع دکوراسیون بوتیک مردانه را ملاحظه می فرمایید که با الگوبرداری از این طرح های شیک و زیبا می توانید بهترین پتینه دکوراسیون را برای فروشگاه پوشاک مردانه داشته باشید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com