بازسازی ساختمان

دیزاین مغازه و بازسازی

اولین نکته برای طراحی دکوراسیون مغازه توجه به نوع محصولات و پتینه همچنین متراژ فروشگاه مورد نظر است که اهمیت فوق العاده ایی در نوع دیزاین مغازه دارد. دومین نکته این است که باید توجه نمایید که دکوراسیون فروشگاه و مغازه شامل دو بخش مجزا دکوراسیون داخلی مغازه و ویترین مغازه است که باید هر یک را با برنامه ریزی و همچنین به کارگیری نکات مهم دکوراسیون طراحی نمود. در ادامه مدل های متنوع انواع دکوراسیون برای مغازه های مختلف را ملاحظه می فرمایید که دکوراسیون داخلی آنها با به کارگیری اصول و قوانین مهم طراحی شده است.

فروشگاه پوشاک زنانه شامل انواع لباس ها، مانتو، شال و روسری می باشد که گاه به صورت مجزا و یا در کنار هم به فروش می رسند. برای طراحی دکوراسیون اینگونه مغازه ها بهتر است به این نکته توجه نمایید که دکوراسیون باید به گونه ایی باشد که انواع پوشاک نمایش خوبی داشته باشند و به راحتی طرح و مدل آنها قابل رویت باشد و همچنین فضای دسترسی مشتری نیز فراهم آمده باشد تا موجب رضایت مشتری و همچنین خرید مناسب وی شود.

به نیمه ی اسفند که نزدیک می شویم تب و تاب عجیبی در همه جا دیده می شود، از پشت قاب پنجره ی خانه ها گرفته تاکوچه و بازار و ترافیک های سنگین اتوبان ها ! همهمه ای عجیب شهر را فرا می گیرد. حال و هوای این روزهای چیدانه هم از این قاعده مستثنی نیست و روز به روز در کمپین بوی عیدی چیدانه سعی داریم تا شمارا با ایده های کوچک و بزرگ تغییر دکوراسیون منزل و تزیین آشپزخانه با وسایل ساده آشنا کنیم، پس مثل همیشه با این مطلب از ما همراه بتشید.

موج خرید از الان آغاز شده  تا شب عید؛ تا همان لحظه که آدم‌ها شتابان طول و عرض خیابان‌ها را طی می‌کنند تا آخرین جامانده‌ها را بخرند و خودشان را برای تحویل سال آماده کنند. این هیاهو آنچنان جذاب است که همه دوست دارند، سهمی در آن داشته باشند. حتما شما هم وسوسه شده‌اید که از همین امروز به خرید عید بروید. یکی از این خریدها تهیه وسایل سفره هفت‌سین است که معمولا پتینه از آن دسته از خریدهاست که چند روز مانده به عید هول‌هولکی انجام می‌شود.

استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی خانه در سراسر دنیا بسیار رایج است. خنثی بودن این رنگ و ترکیب فوق العاده ای که می تواند با سایر رنگ ها داشته باشد سبب می شود تا کاربرد این رنگ در طراحی داخلی افزایش پیدا کند. رنگ سفید به تنهایی نیز می تواند در معماری داخلی جلوه ای ویژه داشته باشد. این رنگ در هر محیطی باعث می شود تا فضا بزرگ تر جلوه داده شود. آشپزخانه نیز از جمله فضاهایی است رنگ سفید در آن به خوبی دیده می شود. ۲۵ نمونه از این نوع آشپزخانه های مدرن سفید رنگ را برای شما آماده نموده ایم تا بتوانید با مشاهده آن ها ایده های نوینی برای آشپزخانه خانه خود کسب کنید.

این موضوع درست است که استفاده از مبلمان با ابعاد کوچک باعث می‌شود تا یک اتاق دارای تناسب درستی باشد و بی‌نظم و شلوغ به نظر نرسد. اما گاهی، استفاده از یک مبلمان با ابعاد بزرگ (مانند یک کاناپه چندبخشی) باعث می‌شود یک فضای کوچک دنج شود و حس و حالی جذاب و خوشایند پیدا کند. در اتاقی که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، یک کاناپه چندبخشی فضای زیادی از اتاق تلویزیون را اشغال کرده است، حتی تا قسمتی از پنجره پیش رفته است. اما دیگر قسمت‌های این اتاق دارای مبلمان زیادی نیستند و به همین دلیل حس و حال کلی این اتاق بسیار دنج و چشم‌گیر شده است. وقتی این اتاق را می‌بینید دوست دارید بر روی کاناپه لم بدهید و در زیر نور طبیعی مدت زیادی را صرف تماشای تلویزیون بکنید.

بعد از تدارک میز غذا باید به فکر حال و هوای دکوراسیون خود باشید، استفاده از بادکنک ها در این زمینه به شما کمک بسیاری می کند، اما می توانید به سادگی خلاقیت خود را به کار بگیرید و از بادکنک های ساده یک خاطره ی خوش برای عزیزانتان خودتان بسازید، کافی است باد کنک ها را با گاز هلیوم پر کنید و عکس های خاطر انگیزتان را چاپ کنید و به انتهای نخ آن ها ببخشید و عزیزانتان را شگفت زده کنید.

حتما شما هم هر از چند گاهی احساس می کنید دکوراسیون اتاق نشیمن نیاز پتینه به تغییر دارد اما وقتی متوجه می شویم که چه هزینه سنگینی بروی دستمان خواهد گذاشت ممکن است از ادامه کار منصرف شویم. بازهم در چنین شرایطی انتخاب چند مدل کوسن برای مبل آن هم در طرح های باکیفیت و لوکس، می تواند این کار را هنری ترین شکل برای ما انجام دهد. در این مطلب چند مدل زیبا از کوسن های مدرن، کلاسیک، امروزی و فانتزی جمع آوری شده تا نیاز آن عده ای که بدنبال ایده های نو و جالب هستند تا حدودی پوشش داده شود. لطفا تا پایان همراه ما باشید.

بلندی و درازای پرده در هنگام نصب
معمولا برای نصب پرده دو قانون اصلی وجود دارد: بهترین قسمت برای قرار دادن پرده بر روی خط سقف بوده و بعد از آن هم بهتر است آن را بر روی زمین امتداد دهید. این کار می تواند فضای کوچک اتاق شما را بزرگ تر جلوه داده و اگر هم فضایی بزرگ دارید آن را منظم تر و مجلل تر نشان دهد. فرقی نمی کند که پنجره شما بالا باشد یا پایین، بزرگ یا کوچک و یا حتی شکل دار باشد، در هر صورت قرار دادن پرده ای که از سقف تا زمین کشیده شود می تواند جذابیت فوق العاده ای به دکوراسیون شما ببخشد.

روش نصب پرده مناسبی که در فضاهای کوچک تر می توانید انجام دهید استفاده از پرده هایی است که در درون قاب پنجره قرار می گیرند و آویزان نمی شوند. این کار می تواند نمایی مدرن، زیبا و آرام تری را به دکوراسیون شما هدیه دهد. پرده ای که اینچنین در درون قاب پنجره قرار می گیرد احتیاجی به اینکه از اطراف جمع شود نخواهد داشت ولی لازم است که آن را به صورت عمودی باز و بسته کنید.پتینه  پس باز هم استفاده از پرده ای نازک تر می توانید در انجام این کار نیز موفق شوید.

لازم نیست برای زیبا کردن اتاق کودک خود هزینه های گزاف بپردازید و با جمع کردن تعداد وسایل اضافی و بی مصرف اتاق کودکتان را به انباری از اشیای لوکس و فانتزی تبدیل کنید. سعی کنید تنها وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید و با صرف کمی خلاقیت و سلیقه هم خود و هم کودکتان از مکانی رویایی و همراه با آرامش لذت ببرید. در این مطلب برای شما ایده هایی مطرح میکنیم که امیدواریم سودمند باشند.

استفاده از رنگ قرمز در اتاق کودک

1نوزادان تنها می تواند سیاه و سفید، سفید و خاکستری را ببینید. همزمان با تکامل دید در آنها، اولین رنگی که توانایی تشخیص آن را دارند، قرمز است، با این حال، خیلی بهتر است که از استفاده از رنگ قرمز در اتاق کودک اجتناب شود چون وقتی تنها این رنگ را تشخیص بدهند این عامل میتواند در کودک سردرگمی ایجاد کند .تشخیص رنگهایی با تن نرمتر مثل گروه های رنگی آبی ها ، سبزها و صورتی ها پتینه به طور تقریباً یکنواخت در چشم کودک ایجاد میشود. پس استفاده از این رنگها بیشتر توصیه میشود.

ممکن است اغلب ما گمان کنیم تنها خانه‌های مجلل با زرق و برق ظروف کریستال و خطوط طلایی گوشه و کنار وسایل می‌توانند حس شیک و زیبا بودن را به ذهن القا کنند…

ممکن است اغلب ما گمان کنیم تنها خانه‌های مجلل با زرق و برق ظروف کریستال و خطوط طلایی گوشه و کنار وسایل می‌توانند حس شیک و زیبا بودن را به ذهن القا کنند. اگر شما هم مثل ما علاقه مندید یک نمونه برای نقض این گمان عمومی را ببینید با ما همراه شوید تا شما را به خانه‌ای ببریم که با حوصله، دقت و سلیقه منحصر به فرد صاحبانش به درستی و ظرافت هر چه تمامتر چیدمان شده است.

این خانه در یک کلام زیباست اما از هیچ یک از اصول رایج چیدمان خانه‌های مجلل بهره نبرده است. اهالی خانه که به تازگی ازدواج کرده‌اند و به خانه بخت شان قدم گذاشته اند در تمام جزییات و اصول و قواعد چیدمان منزلشان اتفاق نظر دارند. پتینه رنگ غالب دیوارها و وسایل اصلی خانه سفید است و با وجود اینکه رنگ دوم را خاکستری انتخاب کرده‌اند اما به هیچ وجه فضایشان سرد و دلگیر نیست.

دکور منزل‌ این زوج را بر اساس چیدمان خانه‌های اروپایی مدرن و در عین حال با حس و حال مناسب طبع ایرانی طراحی کرده‌اند. آنها می‌گویند:«در مجله منزل خواندیم خاکستری یعنی به روز بودن. طراحان داخلی خاکستری را دوست دارند چون یک‌جورهایی بین سیاه و سفید بلاتکلیف است و همین حد وسط دست آنها را برای ترکیب رنگی باز گذاشته است. در نتیجه رنگ خاکستری را به عنوان رنگ دوم خانه مان انتخاب کردیم.

پتینه

در این مطلب با ۵ نمونه از زیباترین دکوراسیون های اتاق کودکان آشنا می شویم که در آنها خلاقیت و رنگارنگ بودن حرف اول را می زند. این اتاق ها تماما با استفاده از عناصری بدیع و سرگرم کننده تزیین شده اند. به همین خاطر است که هر پدر و مادری آزرو دارد فرزندش در چنین اتاق خوابی رشد کند تا به رشد ذهنی و ایجاد تفکر خلاقانه در کودک خود کمک کرده باشند.

برای مثال در شکل زیر مشاهده می کنید که استفاده از رنگ های سفید و صورتی، فضای بسیار شیرین و دوست داشتنی را در اتاق ایجاد کرده است. بروی دیوارهای این اتاق از پوسترها شخصیت های انیمیشن معروف Toy Story استفاده شده پتینه که هر کدام در فریمی متفاوت قرار گرفته اند. این اتاق زیبا توسط معمار مسلمان مصری طراحی شده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com