بازسازی ساختمان

رنگ روغنی بر روی دیوار

بازسازی ساختمان داتیک

پتینه برای دیوار چوبی حیاط خانه تان پیشنهاد می کنیم از رنگ های شاد و روشن استفاده کنید. نگران کثیف شدن این دیوار نباشید، چون از رنگ روغنی استفاده می کنید به راحتی می توانید آن را بشویید. پیشنهاد ما برای طرح این دیوارها، طرح های عمودی است.

اگر کاشی های حمام و سرویس بهداشتی شما سفید است و دوست دارید آنها را رنگی کنید، نیازی به تعویض کردن ندارید. چون محیط سرویس بهداشتی و حمام مرطوب است باید از رنگ های روغنی استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم برای رنگ آمیزی کاشی ها از رنگ یک تکه استفاده نکنید. با قلموی آغشته به رنگ روی سطح کاشی بکشید و سپس تا رنگ ها خشک نشده اند با قلمو روی رنگ ها بکوبید تا حالت ابر و بادی به خود بگیرد. اگر می خواهید فقط یک سری از کاشی ها را رنگ آمیزی کنید می توانید برای سری بالا و پایین از نوار چسب های پهن استفاده کنید.

در چیدمان مبلمان نشیمن بهتر است مبل را در مقابل دیوار اصلی و با کمی فاصله از دیوار قرار دهیم اما در فضا هایی که فاصله ی بین دو دیوار موازی و مقابل هم زیاد است می توان مبلمان را در بخش مرکزی نشیمن و به عنوان عنصری جدا کننده  پتینه در دکوراسیون به کار برد. در این فضا از این تکنیک استفاده شده و بخش پشتی مبلمان به قرارگیری میز نهار خوری اختصاص یافته است.

در عکس بعدی فقط مقدار کمی از دکوراسیون اتاق نشیمن دیده می شود اما عناصری که مهم هستند همگی در این عکس قابل مشاهده اند. ترکیب های رنگ بسیار متنوع کوسن های قرار گرفته روی مبل تمام توجهات را در این اتاق به خود جلب می کنند. از آنجایی که مبل سفید و دیوار زمینه خاکستری است، همه چیز برای خودنمایی رنگ های گرم و سرد فراهم است. در عکس دوم شاید میز شیشه ای با پایه های طلایی قرار گرفته در مرکز اتاق، زیباترین عنصر این نشیمن باشد اما برای عالی شدن این ترکیب اضافه کردن چند عدد کوسن شیک نیز لازم است.
نصب پرده به صورت دیوار به دیوار
یکی دیگر از روش های نصب پرده قرار دادن آنها به شکل کاملا ساده و دیوار به دیوار است. این روش به شما کمک می کند که دکوراسیونی مرتب ساخته و فضایی تمیز و منظم داشته باشید و با کمک این زمینه ساده از وسایلی طراحی شده دیگر بهره مند شوید تا درخشش بیشتری نیز داشته باشد. با کمک این نوع نصب در پرده های خیلی نازک و بلند می توانید به خوبی ببینید که به دلیل زمینه ساده و مرتبی که ایجاد شده است ظاهر وسایل خرده ریزی که در فضا قرار می گیرد بسیار پراکنده تر جلوه داده می شود و فضای بسیار شلوغی ایجاد نمی کند.

وجود پرده ای که بر روی زمین کشیده شود و یا حتی مقداری از آن بالاتر از سطح زمین باشد معمولا در دکوراسیون های مدرن دیده می شود اما می توانید با ترفند های زیبا و جذاب خودتان در قرار دادن آنها بر روی زمین این مسئله را نیز حل کنید. برای این کار می توانید حدود ۲ تا ۴ سانتی متر از پرده خود را بر روی زمین قرار دهید. قبل از این کار حتما مطمئن باشید که هیچ لوازم خرده ریزی بر روی زمین قرار نداشته باشد پتینه و روی دامنه پرده شما نیز گرد و خاکی ننشیند.

توجه به شکل میانی در نصب پرده
استفاده از پرده های دوتایی در دو طرف یک میله معمولا جزو گزینه های بسیار رایج به حساب می آید. شما می توانید از این روش برای نصب پرده هر گونه پنجره ای استفاده کنید. برای مثال برای پنجره های تراس هم می توانید با قرار دادن این نوع از پرده ها مانند یک پنجره بزرگ عمل کنید. شما می توانید چنین پرده هایی را شب هایی که می خواهید فیلم ببینید کاملا کنار کشیده و ببندید و در روزهای آفتابی زیبا نیز کشیده و بدون هیچ دغدغه ای از نور روز لذت ببرید. همانطور که در این تصویر می بینید هر پنجره پرده مجزا به خودش را دارد و مستقل است اما بر روی یک میل پرده مشترک آویزان شده اند که باعث منظم و مرتب تر نشان دادن دکوراسیون داخلی شما می شود.

نکته: در زمانی که پرده شما طرح دار است، جمع کردن و دسته دسته کردن آن باعث می شود که ظاهر زیبایش آن گونه که باید نشان داده نشود. پس زمانی که می خواهید پارچه پرده خود را انتخاب کنید سعی کنید آن را تا کرده و امتحان کنید. پتینه این کار به شما کمک می کند که پیش زمینه ذهنی لازم برای چگونگی نصب شدن پرده را داشته باشید. به این نکته نیز توجه کنید که زمانی که پرده شما توسط یک نوار جمع می شود نیز به چه شکلی در خواهد آمد.

روش نصب پرده مناسبی که در فضاهای کوچک تر می توانید انجام دهید استفاده از پرده هایی است که در درون قاب پنجره قرار می گیرند و آویزان نمی شوند. این کار می تواند نمایی مدرن، زیبا و آرام تری را به دکوراسیون شما هدیه دهد. پرده ای که اینچنین در درون قاب پنجره قرار می گیرد احتیاجی به اینکه از اطراف جمع شود نخواهد داشت ولی لازم است که آن را به صورت عمودی باز و بسته کنید. پس باز هم استفاده از پرده ای نازک تر می توانید در انجام این کار نیز موفق شوید.

بیشتر مردها رنگ های کمی می شناسند. اصلا نمی دانیم چه حکایتی است که این کلی‌بینی خود را می خواهند در همه جا تعمیم دهند! دایره رنگ آنها به رنگ های اصلی و گاهی هم برخی از رنگ های ترکیبی محدود می شود. مثلا اگر بگوییم گلبهی عمرا نمی‌دانند چه رنگی است. اما درست برعکس آنها، خانم ها هستند. این جنس حساس و دقیق برای هر رنگی یک نام مشخص دارد و به هیچ عنوان هم پتینه قبول نمی کند سرخابی را هم می توان در خانواده صورتی ها دسته بندی کرد.

حالا اینها را گفتیم تا بگوییم در دکوراسیون و معماری، رنگ هایی وجود دارند که همین خانم های رنگ شناس و خبره هم ممکن است از وجود آنها بی اطلاع باشند. رنگ هایی که با یک واژه مشخص نمی توان آنها را تعریف کرد و حتما باید توضیح دهیم که چگونه و با چه رنگ هایی ساخته می شوند، تا بدانید چه رنگی هستند.

تختخواب، تشک، بالش، روتختی، کوسن، تزیینات، تابلوها، نور، دما و بوی محیط اتاق، پرده‌ها، میز لوازم‌آرایش، آینه، کمد، گل‌آرایی و نظم و آراستگی داخل اتاق همگی از جمله مواردی هستند که توجه به آنها حایز اهمیت است. انتخاب مناسب، راحت و استاندارد وسایل همراه ایجاد تنوع در چینش آنها، از جمله موارد مهمی است که در اتاق‌خواب باید به آن توجه شود.

2.رنگ اتاق خواب و وسایل و لوازم داخل آن نیز بر حالات روحی و احساسی افراد تاثیر می‌گذارند. بنابراین در انتخاب رنگ برای اتاق خواب‌تان حساس باشید. در میان انواع رنگ‌ها معمولا سفید، خاکستری، صورتی و زرد رنگ‌های مناسبی برای اتاق خواب نیستند و البته استفاده از آنها در بعضی وسایل موردی ندارد اما بهتر است به عنوان رنگ اصلی استفاده نشوند.

3.اهمیت دادن به داشتن یک اتاق مرتب و تمیز برای القای آرامش در خودتان و همسرتان ضروری است. برای ایجاد نظم در اتاق خواب باید علاوه بر مرتب کردن وسایل اتاق خواب، وسایل اضافی را هم از آن خارج کنیم. یادمان باشد هرگز از اتاق خواب برای نگهداری لوازم اضافی منزل استفاده نکنیم. به عبارت دیگر، اتاق‌خواب نباید حالت انباری به خود بگیرد.

رنگ آبی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها به شمار می رود. به عقیده بسیاری از محققان این رنگ تاثیرات شگفت انگیزی روی بدن انسان می گذارد. امروزه در دکوراسیون بسیاری از خانه های مدرن از این رنگ استفاده می شود. در این مطلب با پتینه دکوراسیون آبی در مکان های مختلف خانه های مدرن آشنا می شویم.

جدید ترین نمونه دکوراسیون آبی خانه های زیبا

پتینه

رنگ آبی به عنوان رنگ آرام بخش شناخته شده است. افرادی که به این رنگ علاقه دارند, غالبا افرادی آرام و خونسرد می باشد. این رنگ در افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت موثر است. رنگ آبی یکی از مناسب ترین رنگ ها برای اداره ها و بیمارستان ها محسوب می شود. ترکیب این رنگ با رنگ های دیگر مانند خاکستری موجب زیباتر شدن فضا می شود. دکوراسیون اتاق خواب با رنگ آبی تیره یکی از زیباترین دکوراسیون ها به شمار می رود. دکوراسیون آبی را می توان در هر قسمت از منزل پیاده نمود. رنگ آبی را می توان به عنوان رنگ دیوار اتاق نشیمن انتخاب نمود. به علاوه انواع مدل مبلمان راحتی آبی می تواند در دکوراسیون اتاق پذیرایی آبی استفاده شود. تصاویر زیر نمونه هایی از دکوراسیون اتاق پذیرایی با تم آبی را نشان می دهد.

یک سطل رنگ یکی از ساده ترین ابزار ها برای متنوع کردن یک فضاست. از رنگ های لطیف بهاری برای تازه کردن حال و هوای خود استفاده کنید. می توانید تنها یک و یا دو دیوار را رنگامیزی کرده و یا تمام دیوارها را به رنگ دلخواه در آورید. نگران هماهنگ شدن رنگ دیوار با دکوراسیون خانه تان نشوید. تنها کافی است به ست شدن دیوار با یک و یا دو وسیله در دکوراسیون (مانند پرده و یا قالیچه و یا پتینه حتی کوسن ها) توجه کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com