بازسازی ساختمان

فضای نشیمن بسته

طراحی دکوراسیون در فضای نشیمن بسته به سلیقه طراح و سبک انتخابی افراد خانواده دارای رنگ نما طیف وسیعی از انتخاب هاست در این میان اتخاب رنگ از مسایل بسیار مهم در دکوراسیون محسوب می شود زیرا هارمونی و رنگ های انتخابی تاثیر زیادی در زیبایی و حتی کارایی فضا دارد برای مثال بعضی رنگ ها باعث خستگی و کسل کننده شدن فضا می شوند و انتخاب خوبی برای فضای نشیمن نخواهند بود در صورتیکه شاید انتخاب عاقلانه و کاملی برای اتاق های خواب باشند.با توجه به سلایق مختلف و سبک های مختلفی از دکوراسیون در اینجا نمونه ای از نشیمن های رنگی رنگی که از هارمونی خاصی تبعیت نمی کنند ولی در عین حال سرزندگی فضا و زیبایی را به ارمغان آورده و فضا را به محیطی دلنشین و هیجان انگیز تبدیل کرده اند مشاهده خواهید کرد اگر شما به تنوع و رنگ های شاد در فضا علاقه مند هستید و یا رنگ های نشیمن بعد از مدتی برایتان تکراری می شوند و یا انتخاب رنگ مناسب برایتان سخت است این نشیمن های رنگی رنگی برایتان بسیار مناسب است فقط کافیست رنگ های مناسبی را در کنار هم قرار دهید و از افراط و زیاده روی در به کار بردن رنگ ها بپرهیزید تا فضایی با دکوراسیونی زیبا و جذاب بیافرینید.

در آخر باید به این نکته اشاره کرد که در جزئیات هماهنگی را رعایت کنید. رمیزی ها، پارچه مخده ها و تخت ها، نوع و رنگ پرده ها را با هم هماهنگ کنید. در چیدمان وسایل توجه خاصی کنید. در دکوراسیون سنتی ایرانی یکی از اصول طراحی، دسترسی آسان به وسایل است. وسایل مورد نیاز روزمره را در دسترس قرار دهید. مانند جای سماور، میزهای کمکی برای مهمان ها و حتی یک فضای بزرگ خالی برای مهمانی های بزرگ در نظر بگیرید.

هتر است در کنار فراهم نمودن ابزارهایی برای آزادسازی هیجانات پسرانه به مکان رنگ نما استراحت آنان نیز توجه ویژه ای نمایید، زیرا محیطی راحت برای ریکاوری انرژی روزانه مورد نیاز هر فرد در خانواده است.

برخی از ایده های به ظاهر گران قینت نه تنها بسیار کاربردی و زیبا هستند بلکه با ارائه کاربرد های متفاوت می توانند تاثیر چشمگیری در هزینه طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک و یا نوجوان شما داشته باشند.

برای هوش و ذکاوت کودک خود احترام قائل شوید، از آن ها بخواهید که طرح روی دیوار اتاق خود را انتخاب کنند، طرح روی دیوار آن ها می تواند نگرش آن ها به دنیای اطراف را تحت تاثیر قرار دهد در نتیجه در انتخاب آن دقت کنید.

طراحی دکوراسیون و نورپردازی  های شگفت انگیز  بروز دنیا با نورپردازی با آویزها، جذابیت طراحی داخلیدکوراسیون را بسیار بیشتر از لامپ های چسبیده به سقف یا دیوار به نمایش می گذارند. همانطور که اشاره شد اگر شما خانه خود را با یک لوستر، یک لامپ معلق یا چند لامپ معلق تزئین کنید، در هر حال این نورپردازی ها چشم ها را به بالا می کشد. در مقاله ” نورپردازی و نورهای معلق که چشم ها را خیره می کند” چند نمونه از این نورپردازی ها را مشاهده کردید.

کائنا

کائنا (Caena) یک لوازم نوری منحصر به فرد با طراحی الهام گرفته از زنجیر است. در واقع نام رنگ نما این وسیله عملا به معنای زجیر در بیان ونیزی است. این طرح شامل چند حلقه می باشد. هر کدام یک مدار شفاف داخلی دارند که ماهیت این طرح را منحصر به فرد کرده و طراحی و کاربرد آن کلی سرگرمی به همراه دارد. با رفتن به سوی طرح های ساده تر و شفاف تر، بهتر است نگاهی به مجموعه تی آی ام ( TIM collection) داشته باشیم.این کلکسیون ساخته ی طراحانی با نام های الکو چارچی و میکایل فرانک و جان نیموک از بوما بوده و این سری از لامپ های آویز به فرم جهان شیشه ای بزرگ بوده است. این مجموعه شامل سه شکل جهان همانند قطرات بزرگ بوده و در سه اندازه موجود هستند. می توان آنها را با استیل ضد آب پولیش خورده، مس یا سایه مات ترکیب کرد.

دکوراسیون و تزیینات شیک دیوار حیاط  به شما درزیبایی حیاط خانه و ویلایتان کمک میکندتا گل و گیاهانی را که پرورش داده اید اما به نظر زیبایی آنچنانی در این فضا ایجاد نشده است پس دست به کار شوید و تغییرات دهید . برای تزیین دیوار  حیاط با استفاده از المان های طبیعی چندین ایده ی زیبا در دست دارید که قبلا هم نمونه هایی از انها را در تزیین خانه با وسایل دوررختنی دیده اید .

بهترین فضا برای استفاده از استیکر دیواری اتاق خواب ها می باشد. استیکر ها می توانند به سادگی جایگزین کاغذ دیواری در فضای شما باشند همچنین می توانید برای پوشاندن نواقص دیوارها مورد استفاده قرار گیرند، در انتخاب استیکر برای فضای اتاق خواب تان دقت کنید که طرح انتخابی تان همسو با تم دکوراسیونی اتاق خوابتان باشد همچنین توجه داشته باشید که فضای انتخابی برای نصب استیکر ترجیحا نقطه ی رنگ نما کانونی فضای اتاق خواب تان باشد تا ظاهر ویژه ای به دکوراسیون تان بخششد.

شما تا به حال از چه ایده های برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بهره برده اید؟ ایده های فراوانی می تواند طراحی دکوراسیون اتاق پسرانه را جدابتر و دوست داشتنی تر کند یکی از اید ه های پرطرفدار در طراحی اتاق خواب پسرانه طراحی روی دیوار و استفاده از استیکر یا همان برچسب دیواریست باید توجه داشته باشید که طرح های انتخاب شده برای دیوار اتاق پسرانه باید دارای انرژی هایی همسو با انرژی پسرانه باشد. یکی از پرطرفدارترین طرح ها و عکس ها در اتاق های پسرانه استفاده از عکس های قهرمانان ورزشی و یا تیم های محبوب و مورد علاقه آنان است. انتخاب رنگ مناسب برای دیوار ها و همچنین وسایل اتاق پسرانه نیز در طراحی ایده آل دکوراسیون اتاق پسرانه بسیار نقش دارند.  در ادامه شما با چند طراحی زیبای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه آشنا خواهید شد که برای سنین نوجوان و جوان طراحی شده است.

میز و صندلی ناهارخوری از اجزای اصلی اتاق غذاخوری محسوب می شود و تمام استایل اتاق را مشخص می کند. صندلی ها در تمام رنگ های ممکن می تواند باشد و نقش مهمی را در دکوراسیون سراسر اتاق ایفا می کنند. بنابراین در این مطلب به دکوراسیون های اتاق غذاخوری با میز و صندلی ناهارخوری در رنگ های زنده و برجسته می پردازیم.

به گزارش پرشین وی گرچه در اکثر اوقات انتخاب ساده و امن، رنگ های خنثی هستند ولی رنگ نما با دیدن تصاویر زیرمطمئنا مشاهده خواهید کرد افزودن رنگ در دکوراسیون منزل تا چه حد می تواند تغییر قابل توجه ایجاد کند.

صندلی ناهارخوری های زیر قطعا در رأس تمام دکور واقع شده و توجه بسیاری را جلب می کند تا حدی که دیگر نیاز به هیچگونه طراحی دیگر در اتاق نیست چرا که رنگ هایی نظیر قرمز، زرد، نارنجی، صورتی تند، بنفش، آبی تیره و سبز زمردی به اندازه کافی جلوه برجسته ای ایجاد می کنند.

دکوراسیون بقیه اتاق غذاخوری به رنگ انتخابی شما بستگی دارد، برای مثال با پرده های قرمز می توانید از صندلی ناهارخوری قرمز استفاده کنید ولی به گزارش پرشین وی در اکثر مواقع دکوراسیون و وسایل بقیه اتاق در رنگ های خنثی نگاه داشته می شود تا رنگ انتخابی مشخص تر باشد.

تصاویر زیر نمونه ای از مدل میز و صندلی ناهارخوری در رنگ های زنده و برجسته است که تمام اتاق غذاخوری را تحت تاثیر خود قرار داده اند:

رنگ سرخابی مانند گل ارکیده بسیار شاد، باطراوت، و دل‌پذیر است. از خودتان می‌پرسید که «سرخابی درخشان» دیگر چیست؟ لئاتریس آیزمن، مدیر اجرایی موسسه رنگ پانتون، می‌گوید:

«این رنگ ‌هارمونی مسحورکننده‌ای بین ته‌رنگ‌های فوشیا، بنفش، و صورتی است و الهام‌بخش اعتماد‌به‌نفس، شادی و نشاط فراوان، عشق، و سلامتی است.». آیزمن در تحقیقی که در میان دوستانش در شبکه‌های اجتماعی انجام داد، نظرات متفاوتی در مورد این رنگ دریافت کرد. اکثرا بر این عقیده بودند که اگر این رنگ در ترکیب با رنگ‌های خنثی استفاده شود، دکور منزل را شاد می‌کند.

به طور کلی اتاق خواب هر یک از اعضای خانواده باید به تناسب نیازهای آنان طراحی شود. اتاق خواب نوجوانان نیز  باید یک میز تحریر و نورکافی در روز و شب برای مطالعه داشته باشد و اتاق خواب جوانان باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر فضای کافی رنگ نما برای وسایل آنها، امکان پذیرایی از دوستانی را که احتمالاً به منزل می آورند، داشته باشد تا استقلال بیشتری برای آنان فراهم سازد.

رنگ نما

انتخاب رنگ و نورپردازی در طراحی اتاق

در اتاق هایی که دارای نور کافی هستند دانش آموز احساس امنیت بیشتری دارد و تنظیم بودن نور کمک می کند تا بهتر درس بخواند. شما لازم است در انتخاب  رنگ و نورپردازی اتاق دانش آموز، بیشتر دقت کنید و حتما یک چراغ مطالعه برای میز تحریر کودک استفاده کنید.

اولین چیز برای ایجاد یک دکوراسیون عاشقانه انتخاب رنگ مناسب است. به طور کلی در این موارد باید حتما به سراغ رنگ های باستانی و قدیمی مانند بنفش، کرم، سفید، طوسی و … بروید. این رنگ ها بیشترین تاثیر گذاری را در محیط اتاق خواب می گذارند. اگر در اتاق خواب پنجره یا پنجره هایی وجود دارد باید به طرز صحیحی با پرده های مناسب و عمدتا ضخیم پوشانده شوند تا به راحتی بشود میزان نور ورودی به داخل محیط را تنظیم کرد. یک اتاق خواب هر چه تاریک تر باشد رمانتیک تر و عشقانه تر خواهد بود. در مورد پرده اتاق هم معمولا رنگ پرده پنجره اتاق خواب همرنگ با روتختی و ست تخت خواب یا رنگ دیوارها انتخاب می شود که در این زمینه در هر دو مورد جزء مطمئن ترین انتخاب ها هستند. سعی کنید پارچه ای که انتخاب می کنید رنگ نما کمی سنگین و افتاده باشد تا به ایجاد حس نهایی مد نظر خود نزدیک تر شوید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com