بازسازی ساختمان

رنگ ها عامل مهم در خانه

رنگ نما عامل مهمی در طراحی هستند. چون به جز تغییر حال و هوای یک اتاق روی افراد تاثیر روانشناسی دارند.
مثلا رنگ آبی چون اشتها را کم می‌کند، مناسب اتاق ‌ناهارخوری یا آشپزخانه نیست، برعکس رنگ‌های روشن، شاد و آرامش‌بخش مناسب اتاق‌پذیرایی هستند. مطمئن شوید که رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید، مکمل یکدیگرند. [کدام رنگ را انتخاب می‌کنید؟]

4- سبک دکوراسیون به هماهنگی کمک می‌کند

سبک دکوراسیون نه تنها کار دکوراسیون را آسان می‌کند، بلکه چون سلیقه و نحوه زندگی صاحب خانه را نشان می‌دهد، دارای اهمیت است. سبک دکوراسیون می‌تواند کلاسیک، مدرن، دریایی، استوایی، اروپایی، آسیایی یا هر چیزی که فکر آن را بکنید، باشد. مبلمان و وسایلی بخرید که با سبک و موضوع مورد نظر هماهنگی داشته باشد.

بازسازی خانه ها دیگر مثل گذشته ها به صورت ساده انجام نمی شود و در سبک، طرح و انتخاب مصالح دارای پیچیدگی های مختص به خود نیز می باشد، آن هم در تمامی قسمت ها، هم از نظر ظاهری هم از لحاظ بعد فنی، در یک بازسازی اصولی شما به نکات بسیار زیادی باید توجه کنید که در ادامه نکاتی را که دکوراسیون داخلی مارون متذکر می شوند را دنبال ک نید:

قبل از انجام هرگونه کار به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا سطح انتظار خود و توقعات اعضای خانواده را لیست کنید، مثلا انتظار شما از یک انتهای کار یک بازسازی رویایی چیست؟ دوست دارید خانه شما چه خصوصیاتی داشته باشد؟ دوست رنگ نما دارید منزلتان بزرگتر به چشم بیاید؟ دوست دارید محیطی گرم داشته باشید؟ دوست دارید از ابتدا محیط شما المان های سبک خاصی را دنبال کند؟ پس در ابتدا سبک مورد علاقه و انتظارات خود را لیست کنید.

تمامی افراد خانواده با توجه به عادت ها و سلایق خود انتظارات مخصوص خود را دارند، مثلا شاید در خانواده ای، فرزند کوچک به طرح های ستاره ای، فرزند بزرگتر رنگ های خنثی ، مادر خانواده به ارگونومی آشپزخانه اهمیت می دهد و پدر هم یکسری عادت های خاص دارد که در شکل گیری پلان چیدمان و دکوری محیط تاثیر گذار خواهد بود و می توان هریک از این انتظارات را در محیط مخصوص خود بکار برد تا بازسازی در انتها بیش از پیش دلنشین و متناسب شود.

قهوه ای یعنی منسوب به قهوه و رنگی شبیه به قهوه برشته است. اما نکته جالب در مورد طیف رنگ‌های قهوه‌ای این است که این رنگ‌ها در کنار هم ترکیب خوبی ایجاد می‌کنند، به همین دلیل استفاده از این رنگ‌ها  در دکوراسیون داخلی کاری مطمئن و ساده است.

اگر یک قهوه خور حرفه ای باشید کافی است اسپرسوی تیره و موکای غنی را با کارامل طلایی و شیر فوم‌دار ترکیب کنید و بعد ببینید که اتاق شما دارای آسایشی بی‌نظیر شده است. استفاده از این رنگ‌ها باعث می‌شود تا فضای شما دنج و راحت شود.

معمولا برای زیبایی و جذابیت در چیدمان سیسمونی نوزاد از تزئین تخت کودک و تزئین لوازم مختلف کودک استفاده می شود. ما در این مطلب شما را با چندطراحیزیبا برایتزئین تخت کودک آشنا می سازیم تا با الگوبرداری از آن ها ایده های جدیدی برای تزئین تخت سیسمونی بیابید. البته این را نیز فراموش نکنیم که استفاده از تزئینات یکدست و هماهنگ لوازم سیسمونی می تواند زیبایی بیشتری را برای ما به همراه داشته باشد رنگ نما در ادامه تصاویر تزئین تخت کودک را با هم مشاهده می نماییم.

اگر می خواهید دکوراسیون منزل خود را با رنگ های برجسته طراحی کنید، پس یکی از گزینه های پیش روی شما رنگ صورتی تند (فوشیا) است. رنگی که قطعا توجه زیادی را به سمت خود جلب می کند، چه به صورت انبوه استفاده شود و چه تنها در جزئیات کوچک باشد، قطعا در برخی از طراحی های داخلی نمای متفاوت و زیبایی را پدید می آورد.

به گزارش پرشین وی رنگ صورتی تند و یا فوشیا رنگی است که می تواند در کنار یک رنگ برجسته دیگر نظیر سرمه ای، زرد، نارنجی ، سبز زمردی و همچنین رنگ های ملایم و خنثی استفاده شود.

اگر بخواهید از این رنگ در دکوراسیون اتاق نشیمن استفاده کنید می توانید از تعدادی کاناپه به رنگ صورتی تند و یا تنها در جزئیات مانند کوسن، قالیچه و پرده و… به کارببرید.

مجموعه تصاویر زیر ایده هایی زیبایی از انواع روش های متفاوت و زیبا در کاربرد رنگ صورتی تند در دکوراسیون منزل است:

از آنجایی که در گذشته کفپوش مناسبی مانند سرامیک وجود نداشته و نشستن و راه رفتن بر روی زمین اتاق ها معمول بوده است، معمولا از فرش برای پاکیزه نگه داشتن فضای اتاق استفاده می کرده اند. این که چه نوع فرشی برای دکوراسیون منزل خود استفاده می کنید، یک امر نسبتا سلیقه ای است و بستگی به علاقه شما دارد. تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید، هماهنگی ساختار نقش و نگار و رنگ نما  همچنین رنگبندی فرش، با دیگر وسایل مورد استفاده در منزل است. یا فرش را با وسایل دیگر هماهنگ کنید، و یا برعکس. خوشبختانه طرح و رنگ های گوناگونی از سبک های فرش ایرانی وجود دارد.

یکی از فضاهای فراموش شده ای که می توانید با تغییر دیوار آن به سادگی جلوه منحصر به فردی به آن ببخشید فضای ورودی شما می باشد. با انتخاب یک استیکر دیواری برای فضای ورودی تان می توانید با کمترین هزینه ظاهر متمایزی به ورودی خود ببخشید، در نظر داشته باشید که طرح انتخابی شما برای این فضا حتما با سبک سایر بخش های دکوراسیون تان هماهنگی داشته باشد تا جلوه ی مطلوب را به فضای شما ببخشد.

نیمه دوم سال یعنی چند لایه لباس روی هم پوشیدن ! لباسهای سبک و خنک تابستانی جایشان را با پالتوها و پلیورها عوض می کنند و خوب واضح است که حجم بیشتری را هم اشغال می کنند. اگر شما هم کمبود جا برای لباسها دارید این مطلب را از دست ندهید!

وقتی هوا سرد شود وقت خداحافظی با لباسهای رنگی و خنک تابستانی است! برای اینکه حجم بیشتری از کمدتان را در اختیار داشته باشید می توانید لباس های تابستانی را موقتا از کمدهای در دسترس خارج کنید و به قفسه های داخلی تر منتقل کنید. اما اگر هنوز هم کمبود جا برای لباس های گرم دارید چند ایده شیک برایتان داریم تا راحت تر و منظم تر به لباس هایتان دسترسی داشته باشد. اگر اهل رنگ نما ساخت کاردستی هستید می توانید این قفسه ها را خودتان به راحتی بسازید. در این مطلب یک مدل ساخت قفسه را آموزش داده ایم.

تزئین تخت کودک :
از جمله مهمترین و کلیدی ترین راه های موفقیت در تزئین تخت کودک استفاده از ایده های هماهنگ با چیدمان سیسمونی و نیز رنگ لوازم سیسمونی است. معمولا در انتخاب سیسمونی نوزاد به رنگ های خاص توجه می شود که همین امر امکان ایجاد تزئینات سیسمونی را با هارمونی مناسب و ایده آل فراهم می سازد در این بین تزئین تخت کودک باتوجه به ابعاد آن بسیار مورد توجه قرار می گیرد امروزه استفاده از تزئینات با روبان ها و یا تور های ساده بسیار قدیمی و دمده به نظر می رسند و هیچگاه نمی تواند زیبایی مناسبی را برای شما به همراه داشته باشد، بهتر است در تزئینات سیسمونی از لوازم تزئین هماهنگ با لوازم نوزاد استفاده شود تا بتوان در ادامه نیز از آن ها بهره برد.  ما در ادامه این مطلب تصاویر چند تزئین تخت کودک را که دارای طراحی های متفاوت هستند برای شما قرار داده ایم.

برای ایجاد یک دکوراسیون عاشقانه و رمانتیک در اتاق خواب باید به کوچکترین و ساده ترین عناصر موجود در محیط توجه کرد تا حس یکپارچگی در دکوراسیون اتاق از بین نرود. در این مطلب نمونه هایی از دکوراسیون عاشقانه اتاق خواب را آماده کرده ایم رنگ نما که هر کدام با رنگ های شیک و منحصر بفرد خود به معنای واقعی کلمه دوست داشتنی و خواستنی هستند.

از دست هر چیزی که احتیاجی به آن ندارید، یا به‌ندرت مورد استفاده‌تان است، خلاص شوید و آن‌ها را مرتب در کمد طبقه‌بندی کنید. حتی اگر گران‌قیمت‌ترین و زیباترین دکوراسیون را داشته باشید، با خانه‌ای پر از وسایل اضافه جلوه‌ای نخواهد داشت.

6- نورپردازی به اندازه مبلمان اهمیت دارد

رنگ نما

نور دارای اهمیت است چون به جز روشنایی، حال و هوای خانه را تغییر می‌دهد. پس از نور‌هایی استفاده کنید که شما را به این دو مورد نزدیک کند. لامپ و فلورسنت برای نور کلی و شمع و لامپ‌های کوچک برای نورپردازی‌های رومانتیک مناسبند.

شاید در نگاه اول انتخاب استیکر دیواری برای فضاهای خصوصی تری مانند رنگ نما اتاق خواب و اتاق کودک مناسب باشد، اما باید بگوییم که می توانید با توجه به سبک و تم دکوراسیون خود از استیکر دیواری پذیرایی برای فضاینشیمن خود استفاده کنید. باید توجه داشته باشیدکه سبک، طرح و رنگ این استیکر حتما با مبلمان شما هماهنگ باشید. و فضای انتخابی شما برای نصب این استیکر می تواند فضایی مانند دیوار پشت مبل باشد تا به تواند تاثیر خود را در زیبایی فضای شما داشته  باشد.

۱ – چنین رنگ‌های محدود و جسورانه‌ای می‌تواند تقریبا هر فضایی را مینیمالیستی نشان دهد، اما در اینجا استفاده هوشمندانه از بافتی لطیف کمک می‌کند تا اتاق‌خواب فضایی جالب و دعوت‌کننده داشته باشد. بهره‌گیری زیرکانه از آثار هنری تضاد میان دو رنگ را در گوشه اتاق و با خطوطی شناور در هم شکسته است. رنگ‌های سیاه و سفید فقط زمانی به رنگ خاکستری ختم می‌شود که در اثر نور و رنگ نما سایه باشد (به جز استثناهای کمی مانند فرش و جزییات توی نقاشی). روی هم رفته اتاق تاریک است اما به لطف سطوح زیادی که سفیدند غمناک به نظر نمی‌رسد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com