بازسازی ساختمان

وسایل تزئینی در خانه

وسایل تزئینی قدیمی مانند این دوره تنوع زیادی نداشته اند. اما یکی از وسایل رنگ نما تزئینی اساسی در منزل آینه و شمعدان است. تقریبا در هر خانه ایرانی می توان این وسیله زیبا را برای تزئین خانه دید. حتی اگر بسیار قدیمی و از مد افتاده باشد! وجود آینه در تمامی اتاق ها، حتی در اتاق پذیرایی، از دیگر علایم خانه های سنتی است. توجه داشته باشید که آینه ها با قابی چوبی و زیبا مزیین شده باشند.

از دیگر وسایل تزئینی می توان به انواع سفال های سنتی و حتی لعابی نقاشی شده اشاره کرد. از این وسایل به راحتی می توانید برای تزئین منزل استفاده کنید. در این مورد دست شما باز است و انواع گوناگون آن در بازار یافت می شود.

همه ما به گوشه هایی دنج در خانه نیاز داریم برای وقت هایی که می خواهیم از همنشینی با یک دوست یا عضوی از خانواده لذت ببریم یا حتی یک نشیمن برای ملاقاتی کوتاه مدت با یک دوست. این نشیمن های دنج را می توانید در کنار منحنی راه پله های گرد بیابید. می توانید مبلمانی مطابق با آن قسمت تهیه کنید و دیوار راه پله را هم با تابلو های رنگارنگ و زیبا  تزیین کنید. مطلب ۱۰ دکوراسیون دنج برای داستان های عاشقانه را بخوانید تا با ایده های بیشتری آشنا شوید.

همه ی ما از دیدن تصاویر زیبا به وجد می آییم و با آن ها به دنیایی دیگر سفر می کنیم. همین رنگ نما علاقه باعث شده گاهی دیوار های منزل خود را با تصاویر و پوسترهایی که دوست داریم، بپوشانیم. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید خود تصویر با دیوار تان یکی شود؟ در دنیای امروز هیچ چیز غیرممکن نیست. هنر به زیبایی با تکنولوژی تلفیق شده و به رویاهای بشر حقیقت بخشیده است. شاید تا کنون با دیوارهای شیشه ای طرح دار در دکوراسیون داخلی مواجه شده باشید، اما چقدر با آن ها آشنا هستید؟ این دیوار های شیشه ای ترکیبی از عکاسی، تکنولوژی و شیشه هستند که خود را به گونه ای متفاوت به نمایش گذاشته اند.

دکوراسیون ورودی آپارتمان اولین جایی است که در بدو ورود در معرض دید دوستان و آشنایان قرار می‌گیرد و درواقع با دیدن ورودی خانه ذهنیت آنها در مورد شما و سلیقه‌تان شکل می‌گیرد. پس طراحی دکوراسیون فضای ورودی خانه باید به نحوی باشد که گلچینی از ویژگی‌ها، سلایق، علایق و شخصیت شما را در بدو ورود به فردی که وارد خانه شما می‌شود، نشان دهد.

آینه در دکوراسیون ورودی آپارتمان

صحبت از اینجا شروع شد که یکی از بچه‌ها ‌گفت: تعبیه آینه در فضای ورودی خیلی خوب است؛ از یک طرف فضا را بزرگ‌تر و دلبازتر نشان می‌دهد و از طرف دیگر موقع بیرون رفتن از خانه دیگر مجبور نیستید برای برانداز کردن خودتان در آینه راهی اتاق خواب یا قسمت‌های دیگر خانه شوید. به نظر من هم واقعا درست می‌گفت چون ما خانم‌ها معمولا عادت داریم قبل از بیرون رفتن از خانه کلی خودمان را برانداز می‌کنیم. رنگ نما دوستم عقیده داشت یک یا چند آینه مناسب، با قاب‌های برنجی به طور چشمگیری وسعت ورودی خانه را چندین برابر می‌کند.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه های ایتالیایی به لحاظ زیبایی و تنوع از جایگاه ویژه ای در هنر و صنعت طراحی داخلی برخوردارند . چیزهای زیادی در فرهنگ ایتالیا وجود دارد که جذاب هستند. از صرف ناهار با خیالی آسوده تا نوشیدنی هایی که در هر گوشه از هنر و موسیقی سنتی‌شان دیده می‌شود. اما شاید چیزی که در سنت ایتالیایی بسیار شک‌برانگیز است زمانی است که صرف خوراک و پخت‌و‌پز می‌کنند. دکوراسیون آشپزخانه های مدرن  ایتالیایی، از SCIC، با نیازهای روز ساخته شده‌اند و با فضای آزاد پیشخان و همچنین مکانی برای نشستن، تصویری ایده‌آل می‌سازند تا در محیطی زیبا میل به صرف کردن غذا را در شما به وجود بیاورد.

جای دستمال کاغذی فانتزی را می توانید با دکوراسیون مدرن خود به راحتی هماهنگ نمایید ، جنس جای دستمال کاغذی شما می تواند چوبی، فلزی و یا …. باشد، با انتخاب قاب دستمال های خلالقانه و هماهنگ با تم دکوراسیونتان می توانید به سادگی هماهنگی و جلوه ی خاصی در میان اجزای دکوراسیون منزل خود ایجاد نمایید.

۲ – قهوه‌ای چرم‌گونه جلوه‌ای تجملاتی به فضای تیره اتاق‌خواب داده است. متریال‌های طبیعی به وضوح در تضاد ارگانیک با دیوار به رنگ سیاه مات قرار می‌گیرد – چوب با طرح راه راه برجستگی را نشان می‌دهد و سنگ‌های کف با شیارهایشان بر خطوط تمیز تأکید دارد و متوازنش می‌کند. همچنین این طرح‌های طبیعی کمک می‌کنند تا فضای داخلی به حیاط کوچک وصل شوند که از میان درهای کشویی بزرگ در سمت رنگ نما راست اتاق پیداست، و روی عناصر طبیعی تأکید می‌کند که از پشت پرده مدرن و تمیز پیداست. این عکس می‌تواند بهترین تصویر از نوع فضاهای سیاه و سفید باشد.

یکی از رنگ هایی که می توان برای آشپزخانه در نظر گرفت سبز است. از آنجا که رنگ سبز چمنی رنگ سال 2017 انتخاب شد، امسال به محبوبیت زیادی دست خواهد یافت. به همین منظور مجموعه ای از مدل طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های مدرن به رنگ سبز را گردآوری کردیم تا راهنمای خوبی برای شما در انتخاب رنگ سبز برای آشپزخانه باشد.

رنگ سبز رنگی ایده آل برای آشپزخانه محسوب می شود و روش های متفاوتی برای افزودن آن به دکور وجود دارد.

آسان ترین روش استفاده از کابینت ها و جزیره آشپزخانه به رنگ سبز است. به گزارش پرشین وی ولی اگر این روش به نظرتان زیادی سبز می آید، پس می توانید آن را در جزئیات خاصی مانند چهارپایه های اوپن و یا دیوار پشت سینک استفاده کنید.

در این روش شما برای روح بخشیدن به فضا از رنگ استفاده کرده ولی در عین حال بقیه آشپزخانه را در رنگ معمول تان که ممکن است سفید، مشکی و یا قهوه ای باشد حفظ می کنید.

تصاویر زیر ایده های زیبا و شیکی از دکوراسیون آشپزخانه به رنگ سبز است که همگی آنها جلوه شادابی به آشپزخانه بخشیده اند:

اگر بدنبال دکوراسیونی ساده و رمانتیک در اتاق خواب خود هستید باز هم رنگ های باستنی که در بالا ذکر کردیم برای شما بهترین گزینه خواهند بود زیرا علاوه بر سادگی و فرونتی ای که بنمایش می گذراند، زیبا و ظریف نیز هستند. تقریبا تمامی رنگ های باستانی به راحتی با دکوراسیون هر محیطی ترکیب می شوند و آنرا زیبا و منحصر بفرد نمایش می دهند. برای مثال رنگ ارغوانی در کنار سبز ترکیب زیبایی را بخصوص برای اتاق دخترخانوم ها ایجاد می کند. البته رنگ های دیگری از قبیل از قبیل قهوه ای شکلاتی، تافی، کاپوچینو و ماهگونی رنگ هایی مناسب برای ایجا این حس رنگ نما هستند و به شکلی موثر فضایی رمانتیک را خلق می کنند. در شکل های زیر تعدادی از زیباترین دکوراسیونی اتاق خواب های عاشقانه را مشاهده خواهید کرد.

انتخاب تختخواب  هایی که در زیر دارای کشو هستند نیز به افزایش فضای مناسب برای نگهداری وسایل شخصی کمک می کند و یا انتخاب تخت خوابهای دوطبقه در مواقعی که دو کودک خردسال یا دو نوجوان از یک اتاق استفاده می کنند، می تواند فضای بیشتری را در اختیار فعالیتهای دیگر آنها قرار داد.

رنگ نما

کتابخانه و میز تحریر ساده درست کنید

جز جدا نشدنی مورد نیاز برای اتاق یک محصل با انضباط ! یک کتابخانه و میز تحریر ساده می تواند علاوه بر تغییر دکوراسیون بی نظیر اوضاع اتاق فرزند شما را سر و سامان دهد، حتی اگر فضای بزرگی برای قرار دادن یک کتابخانه  ندارید طبقه ها و شلف ها به سادگی می توانند برای شما نقش یک کتابخانه ی کاربردی را داشته باشند و به نظم دهی فضای شما کمک کنند.

در یک سالن پذیرایی مهم ترین منبع نورپردازی لوستر است. هر چند که در این منطقه حساس و رسمی خانه هم استفاده از نورهای هالوژن مخفی، آباژورها و. . . حسابی جواب می دهد و فضا را کلا لوکس و امروزی می کند اما داشتن یک لوستر با روشنایی کافی بالای سر میز غذاخوری از مهم ترین نکات در طراحی داخلی است؛ آن قدر که این روزها طراحان حتی در خانه های کوچکی که سالن پذیرایی جدا ندارند باز هم به مساله لوستر بالای میز توجه می کنند و هر جایی که میز غذاخوری را قرار می دهند حتما بالای سر آن یک چراغ می گذارند.

نوع استفاده از روشنایی ها هم در اتاق نشیمن باید به صورت ترکیبی از انواع نورها باشد؛ یعنی در یک اتاق نشیمن وقتی از یک آباژور زمینی استفاده می شود در نقطه ای دیگر می توان از یک چراغ رومیزی استفاده کرد. حتی نوع و سمت نوری که هر کدام رنگ نما هم منتشر می کنند می تواند متفاوت باشد؛ یکی به سمت بالا و دیگری به سمت پایین. مهم این است که در نشیمن از همه نوع منبع نوری استفاده شده باشد و البته استفاده از دیمرها یا وسایلی که میزان نور را کم و زیاد می کنند.

قانون نورپردازی در اتاق پذیرایی و نشینمن قانون چهر گوشه است. یعنی اینکه از بین چهار گوشه اتاق باید حتما سه گوشه روشن باشد و یکی از این روشنایی ها باید روی یکی از اجزا یا وسایل خانه باشد؛ مثلا مستقیم روی یک تابلو یا گلدان بزرگ یا حتی یک صندلی خاص.

استفاده از لامپ ها و چراغ های زمینی و رومیزی باید در مکان هایی باشد که نیاز به نور بیشتر احساس می شود. این لامپ ها حس آرامش بیشتری در محیط ایجاد می کنند که در صورت استفاده از آنها می توانید تعدادی از چراغ های سقفی را خاموش نگه دارید. و درنهایت نکته مهم آخر در اتاق نشیمن، توجه به موقعیت میز تلویزیون است. سعی کنید نور در مقابل صفحه تلویزیون به هیچ عنوان قرار نگیرد تا در دیدتان رنگ نما مشکل ایجاد نکند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com