بازسازی ساختمان

1- قابلیت  الگوی بازسازی ساختمان شستشوی بی نظیر به قیمت نقاشی ساختمان طوری که با آب و شوینده ها نقاشی ساختمان و اسید های خانگی به راحتی قابل شستشو می باشند .
2- مقاومت در مقابل نفوذ چربی ها و روغن های گیاهی و حیوانی رنگ های پارسه را از سایر رنگهای مشابه متمایز ساخته و نشان از طول عمر بسیار زیاد آنها می باشد طوری که رنگهای پارسه را می توان حتی با تینر روغنی تمیزکاری کرد.
3- بدون ترکیبات فلزات سنگین مانند سرب و جیوه می باشند و سطحی کاملا بهداشتی بوجود می آورند.
4- برخلاف رنگ های سنتی و رایج نیازی به حلال ندارند رایج نیازی به حلال ندارند.
5- آنتی باکتریال می باشند و زمینه رشد باکتری ها در آن وجود ندارد.
6- مقاومت در مقابل سایش باعث می شود که رنگ های پارسه قابلیت سمباده خوری نقاشی ساختمان با غلطک و پالیش شدن را داشته باشد.
7-  در یک مرحله به راحتی توسط اسپری و به سرعت اجرا می شوند .
8- امتزاج پذیری طرح های مختلف رنگ پارسه این امکان را فراهم می سازد تا بطور نامحدود طرح ها و رنگ های گوناگون مطابق با هرنوع سلیقه ای قابل دسترس باشد .
9- گوناگون مطابق با هرنوع سلیقه ای قابل دسترسی باشد .
10- فیلم فورمیشن رنگهای پارسه دارای قدرت تنفس بوده و انعطاف پذیر می باشد و در مقابل پوسته شدن مقاومت می کنند .
11- ضد گرد و غبار می باشد و ذرات معلق در هوا الگوی بازسازی ساختمان را به خود جذب نمی کنند.

این نوع رنگ معمولا با استفاده از رنگ های روغنی تهیه شده و دارای افکت های ریز مانند بازسازی ساختمان پتینه (ذره های بسیاز ریز یک یا چند رنگ دیگر) می باشد و مشخصاتی مانند رنگ روغنی دارد .

رنگ مولتی کالر رنگ جدیدی است که دو یا سه رنگ با هم اسپری می شود . از لحاظ بهداشتی رنگ سالمی است چون قدرت تنفس دارند. واگر خوب  و اصولی اجرا شود خیلی مقاوم می باشد.
7236
رنگهای مولتی رنگهای مدرن و دکوراتیو می باشند در طرحهای متنوع و ترکیبی از چندین رنگ در کنار یکدیگر که تحول جالبی در دکوراسیون و نقاشی منازل و دفاتر کار ایجاد کرده است.  این رنگها دو نوع می باشند رنگهای مولتی کالر multicolor و مولتی اسپکت multispect  . در سالهای اخیر رنگهای مولتی کالر در کارخانه های داخل کشور به تولید رسیده که با استقبال قابل توجهی روبرو شده است. رنگهای مولتی کالر باید با پمپ مخصوص hlvp اجرا گردد که بخاطر گرانی این پمپ  و عدم توجه  و گاهی کمتر از این روش استفاده نمی شود . (رنگهای مولتی کالر شامل لایه های رنگ هستند که با پمپهای معمولی این لایه ها به خوبی پاشش نمی شوند  و از کیفیت ار کاسته می شود.) رنگهای مولتی اسپکت هم با رولر و غلطک و قلمو قابلیت اجرایی دارند و بیشتر برای مصارف نمای بیرونی ساختمان استفاده می شوند که در ایران فعلا تولید نمی شوند. شرکتهای تولیدی این نوع رنگها (مولتی کالر اطلس – پارس – پارسه- آریا) ویژگی های این رنگ را بدین گونه توصیف می کنند:
انتخاب نوع رنگ مولتی کالر

انتخاب نوع رنگ بستگی به علاقه خود شخص دارد که از روی الگوی بازسازی ساختمان کاتالوگ انجام می شود. هر رنگ کد خاص مربوط به خود را داراست که با اشاره به آن کد تهیه می شود.

برای مشاهده هرگونه کاتالوگ مولتی کالر یا عکس مولتی کالرمی توانید با شماره های ما تماس بگیرید و با ارسال کاتالوگ رایگان درب منزل هر نوع رنگ و طرحی از مولتی کالر را که پسندیدید ، انتخاب کنید و خانه و ساختمان خود را با رنگ مولتی کالر رنگ آمیزی کنید.

به طور کلی می‌توان گفت به دلیل قابلیت پوشش‌دهی و چسبندگی فوق‌العاده از آن جهت اهمیت دارد که در آموزش نقاشی ساختمان مکان‌ها و فضاهای مختلف از قبیل:

– منازل مسکونی،

– لوازم منزل مانند کابینت‌ها، تختخواب‌ها، میز، سطوح دکوراتیو

– مکان‌های پر تردد مانند پاگردها، پلکان‌ها، پارکینگ‌ها،

– مکان‌های عمومی از جمله بیمارستان‌ها، الگوی بازسازی ساختمان دانشگاه‌ها، مدارس، سالن‌های فرودگاه‌، آمفی‌تئاتر، مترو، استودیوهای ضبط و پخش موسیقی، سینماها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها، موزه‌ها، مطب‌های پزشکی و سالن‌های کامپیوتر قابل استفاده است.

رنگی است که پس از اجرا چندین رنگ به صورت مجزا در در آن دیده می شود
مجموعه‌ای از ویژگی‌های بارز رنگ مولتی کالر بدین شرح  نقاشی ساختمان با مولتی کالر می‌باشد

خاصیت انتی استاتیک: مقاومت بالا در برابر جذب ذرات معلق در هوا که در نتیجه هزینه تمیز کاری و نگهداری را تقلیل داده و بهداشتی می‌باشد.ذرات معلق هوا و دودها را به خود جذب نمی‌کند و مخصوصا برای محیطهای که پر ترافیک و یا پر رفت و آمد هستند بسیار مناسب می‌باشند. (مناطق مرکزی، راه پله ها و…).

شستشوی آسان: با آب و انواع شوینده ها براحتی قابل شستشو می‌باشد. مقاومت عالی در برابر رطوبت و شتشو
index
ترمیم: در صورت اسیب دیدگی به سادگی با حداقل مواد و به بهترین الگوی بازسازی ساختمان وجه ممکن قابل ترمیم است. (درهر ابعاد مانند سطح اولیه و هماهنگ با سطوح مجاور).

بدون نیاز به حلال: از آنجائیکه رنگهای مولتی کالر برخلاف رنگهای موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچگونه حلالی ندارند، لذا در محیط ایجاد بوی نامطبوع نمی‌کند و به همین دلیل در مکانهایی که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت انها وجود ندارد، نظیر منازل مسکونی، مراکز درمانی، مراکز اموزشی، هتلها و… براحتی قابل اجرا می‌باشد.

بدون پوسته شدن، رنگ پریدگی و زرد شدن: رنگهای مولتی کالر با ایجاد سطحی با دوام و استثنائی درمقابل نقاشی ساختمان در تهران رنگ پریدگی، زرد شدن، پوسته شدن، خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ روی سطح بسیار مقاوم است.

تنوع و گستردگی در طرح و رنگ: با توجه به فرمولاسیون خاص امکان ساخت رنگهای متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم نواز را فراهم می‌ کند.

ضد شوره، خزه و رطوبت: این رنگها خاصیت ضد آب داشته که در نتیجه باعث عدم موردی همچون شوره و… می‌باشد.

فوق العاده تزئینی: طرحهای متنوع در رنگهای مختلف، بافت ویژه رنگ، مات و کم جلا بودن رنگ، مشکلاتی از قبیل موج و خرابی سطح زیر کار را در خود محو می‌ کند.

ضخامت کم: بافت زمینه دانه های رنگی بر روی فیلم کمتر از یک میلمتر.

قابل اجرا بر روی تمامی‌سطوح: رنگهای مولتی کالر دکوراتیو بوده و یک لایه فیلم بر روی سطوح ایجاد می‌نماید بازسازی و تعمیرات ساختمان و بسیار مناسب برای سطوح (گچ.سیمان، بتون، آهن، چوب، رنگ، سنگ، کاشی، پلاستیک، رنگ روغنی، کنتیکس و….) می‌باشد.

سرعت بالا در اجرا: به علت وجود تکنولوژی بالا در ساخت دستگاهای اجرای این رنگ سرعت قابل توجهی در اجرای آن بر روی سطوح آماده وجود دارد و امکان پوشش دهی بر روی سطوحی که دور از دسترس می‌باشد ایجاد شده است. (مثال: لوله ها، رادیاتورها و… ).

چسبندگی بالا: قدرت چسبندگی بالا بر روی سطوح اجرایی دارد.

آنتی گرافیتی: مقاومت عالی در برابر رنگ بری اشعه ماورای بنفش و امکان جابجایی وسایل نصب شده بدون تغییر رنگ محسوس با سطوح مجاور.

ضربه پذیر و مقاوم در برابر تغییر حجم سطوح یا قالبها: به علت کشش سطحی بالا در مقابل بازسازی آپارتمان تغییر حجم سطح زیرین و ترکهای مویی مقاومت می‌نماید.

آنتی باکتریال: به علت مواد تشکیل دهنده این رنگ زمینه مناسب برای رشد باکتریها، میکروبها، قارچها، کپکها، جلبگها، خزه ها و… فراهم نمی‌ باشد.(در داخل گالن).

کم بو یا بی بو: پس از اجرا، بعد از مدت کوتاهی بوی در هزینه بازسازی آپارتمان محیط باقی نمی‌ماند.

در مدت کوتاهی خشک می‌شود: بر روی سطوح گچی و سیمانی در کمتر از یک الگوی بازسازی ساختمان ساعت و پس از گذشت سه روز کاملا خشک می‌شود و پس از آن قابل شستشو است.

تجهیزات برای اجرا: پمپ باد .پیستوله با نقاشی ساختمان نازل مخصوص . مخزن فشار (آدمک)

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com