بازسازی ساختمان

این نوع رنگ معمولا با استفاده نقاشی ساختمان از رنگ های روغنی تهیه شده الگوی نقاشی ساختمان و دارای افکت های بازسازی ساختمان ریز مانند پتینه (ذره های بسیاز ریز یک یا چند رنگ دیگر) می باشد و مشخصاتی مانند رنگ روغنی دارد .

رنگ مولتی کالر رنگ جدیدی است که دو یا سه رنگ با هم اسپری می شود . از لحاظ بهداشتی رنگ سالمی است چون قدرت بازسازی ساختمان های قدیمی تنفس دارند. واگر خوب  و اصولی اجرا شود خیلی مقاوم می باشد.
index images
رنگهای مولتی رنگهای مدرن و دکوراتیو می باشند در طرحهای متنوع و ترکیبی از چندین رنگ در کنار یکدیگر که تحول جالبی در دکوراسیون و نقاشی منازل و دفاتر کار ایجاد کرده است.  این رنگها دو نوع می باشند رنگهای مولتی کالر multicolor و مولتی اسپکت multispect  . در سالهای اخیر رنگهای مولتی کالر در کارخانه های داخل کشور به تولید رسیده که با استقبال قابل توجهی روبرو شده الگوی نقاشی ساختمان است. رنگهای مولتی کالر باید با پمپ مخصوص hlvp اجرا گردد که بخاطر گرانی این پمپ  و عدم توجه  و گاهی کمتر از این روش استفاده نمی شود . (رنگهای مولتی کالر شامل لایه های رنگ هستند که با پمپهای معمولی این لایه ها به خوبی پاشش نمی شوند  و از کیفیت ار کاسته می شود.) رنگهای مولتی اسپکت هم با رولر و غلطک و قلمو قابلیت اجرایی دارند و بیشتر برای مصارف نمای بیرونی ساختمان استفاده می شوند که در ایران فعلا تولید نمی شوند. شرکتهای تولیدی این نوع رنگها (مولتی کالر اطلس – پارس – پارسه- آریا) ویژگی های قیمت پتینه روی دیوار این رنگ را بدین گونه توصیف می کنند:
انتخاب نوع رنگ مولتی کالر

انتخاب نوع رنگ بستگی به علاقه خود شخص دارد که از روی کاتالوگ انجام می شود. هر رنگ کد خاص مربوط به خود را داراست که با اشاره به آن کد تهیه می شود.

برای مشاهده هرگونه کاتالوگ مولتی کالر یا عکس مولتی کالرمی توانید با شماره های ما تماس بگیرید و با ارسال کاتالوگ رایگان درب منزل هر نوع رنگ و طرحی از مولتی کالر را که پسندیدید ، انتخاب کنید و خانه و ساختمان خود را با آموزش پتینه دیوار رنگ مولتی کالر رنگ آمیزی کنید.

 

برای اطلاع بیشتر در مورد نقاشی رنگ مولتی کالر ساختمان و نقاشی ساختمان با رنگهای مولتی کالر و همچنین اطلاع از قیمت نقاشی مولتی کالر و نیز دریافت کاتالوگ مولتی کالر و بازدید و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید – تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنیم. در صفحه رنگ مولتی کالر به مواردی از قبیل انتخاب رنگ مولتی کالر – ویژگی های کلی رنگ مولتی کالر و مزایا و معایب رنگ مولتی در نقاشی ساختمان مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند

شما در مطلب زیر با رنگ مولتی کالر و ویژگی هایی این رنگ و رنگ آمیزی ساختمان خود با این رنگ آشنا می شود و ضمنا نکاتی در مورد آماده سازی سطح جهت اجرای نقاشی مولتی کالر و روش اجرا آن و کاربرد و موارد مصرف انواع پتینه دیوار رنگ مولتی کالر و معایب و مزایای مولتی کالر اطلاعاتی کسب خواهید کرد

مولتی کالر چیست؟
آشنایی با مولتی کالر در نقاشی ساختمان
ویژگی نقاشی با رنگ مولتی کالر
ویژگی رنگهای مولتی کالر
آماده سطح جهت اجرای نقاشی ساختمان با مولتی کالر
روش اجرای نقاشی مولتی کالر
کاربرد مولتی کالر در کجاست؟
موارد مصرف مولتی کالر
کاتالوگ مولتی کالر: آریا – اطلس – پارس – رونق
قیمت مولتی کالر

رنگ مولتی کالر چیست؟

مولتی‌کالر رنگی است که پس از اجرا، چندین رنگ آموزش پتینه کاری به صورت مجزا در آن دیده می‌شود. الگوی نقاشی ساختمان در واقع یک رنگ زمینه بوده و چند رنگ دیگر به صورت رگه‌های مختلف است. رنگ‌های مولتی‌کالر دارای ویژگی‌هایی خاص هستند که این رنگ را از رنگ‌های دیگر متمایز کرده و به آن اولویت داده است.

فوق‌العاده تزئینی‌ و در طرح‌های متنوع و رنگ‌های مختلف موجود است. با توجه به فرمولاسیون خاص، امکان ساخت رنگ‌های متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم‌نواز در بیش از 40 ترام گوناگون را فراهم می‌کند. این رنگ‌ها بسیار شیک، مدرن و دارای تنوع رنگ روز و محبوب اروپاست.
آشنایی با مولتی کالر در نقاشی ساختمان

قابل اجرا بر روی تمامی سطوح‌ است. رنگ‌های مولتی‌کالر دکوراتیو بوده و یک لایه فیلم نازک بر روی نقاشی ساختمان سطوح ایجاد می‌نماید و بسیار مناسب برای سطوح گچ، سیمان، بتون، آهن، آلومینیوم، چوب، رنگ، سنگ، شیشه، کاشی، پلاستیک، رنگ روغن، کنتیکس و ….است.

بافت ویژه این رنگ و مات و کم‌جلا بودن آن، مشکلاتی از قبیل موج و خرابی سطح زیر کار را در خود محو می‌کند. مولتی‌کالر از آن جایی که ذرات معلق هوا و دودها را به خود جذب نمی‌کند، برای محیط‌های پرترافیک و یا پر رفت‌و‌آمد مانند راه‌پله‌ها بسیار مناسب است.

در صورت آسیب‌دیدگی به سادگی با حداقل مواد و به بهترین وجه ممکن قابل ترمیم است.

از آنجایی‌ که رنگ‌های مولتی‌کالر برخلاف رنگ‌های موجود در بازار جهت اجرا پتینه روی چوب نیاز به هیچ‌گونه حلال و ترکیبات نفتی مرسوم ندارد، بدون بو بوده و در مکان‌هایی که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت وجود ندارد، نظیر منازل، ادارات، مراکز درمانی، مراکز آموزشی، هتل‌ها و … به‌راحتی قابل اجرا می‌باشد.
موارد زیر از جمله ویژگی‌های نقاشی با رنگ مولتی کالر ا‌ست:

اجرای سریع و آسان طی یک مرحله و توسط اسپری کردن رنگ

توجیه اقتصادی به علت قابلیت پوشش‌دهی زیاد، سرعت سریع اجرا و کاهش نیروی کار

مقاومت بالا در برابر جذب دوده، غبار و ذرات معلق در هوا (آنتی استاتیک) که در نتیجه  قیمت کنیتکس هزینه تمیز کاری و نگه‌داری را تقلیل داده، آن را بهداشتی می‌کند.

قابلیت شستشوی آسان و کامل با آب و سایر شوینده‌های مرسوم خانگی و دارای مقاومت عالی در برابر رطوبت و شستشو

بدون پوسته شدن، رنگ پریدگی و زرد شدن: رنگ‌های مولتی‌کالر با ایجاد سطحی با دوام و کنیتکس نما استثنایی درمقابل رنگ پریدگی، زرد شدن، پوسته شدن، خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ روی سطح، الگوی نقاشی ساختمان بسیار مقاوم است.

ضد باکتری: به علت مواد تشکیل‌دهنده این رنگ، زمینه مناسب برای رشد باکتری‌ها، میکروب‌ها، قارچ‌ها، کپک‌ها، جلبک‌ها، خزه‌ها و … فراهم نمی‌باشد. به عبارتی این رنگ‌ها خاصیت ضد آب داشته، ضد شوره، خزه و رطوبت است.

امکان پوشش‌دهی بر روی سطوحی که دور از دسترس هستند بازسازی ساختمان از جمله لوله‌ها و رادیاتورها.

کم‌بو یا بی‌بو: پس از اجرا، بعد از مدت کوتاهی بو در محیط باقی نمی‌ماند.

ضربه‌پذیر و مقاوم در برابرتغییر حجم سطوح یا قالب‌هاست. به علت کشش سطحی بالا در مقابل تغییر حجم سطح زیرین و ترک‌های مویی مقاومت می‌نماید.

در مدت کوتاهی خشک می‌شود. بر روی سطوح گچی و سیمانی در کمتر از یک نقاشی ساختمان ساعت و پس از گذشت سه روز کاملا خشک ‌شده و پس از آن قابل شستشو است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com