بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان از نگاه کارشناسان

مقاومت بالا در برابر جذب دوده و غبار بازسازی ساختمان و ذرات معلق نگاه در هوا ( آنتی استاتیک)

• ضد باکتری

• قابلیت شستشوی آسان و کامل با آب و سایر شوینده های مرسوم خانگی

• قابلیت ترمیم آسان به سادگی و با حداقل مواد

• اجرای سریع و آسان طی یک مرحله و توسط اسپری کردن رنگ

• بدون بو به علت عدم احتیاج به حلال های آلی و ترکیبات نفتی مرسوم و امکان اجرا در مکانهایی که امکان تخلیه

طولانی مدت در انها وجود ندارد نظیر هتلها ، منازل ، آموزش پتینه دیوار دفاتر کار و مراکز درمانی و اموزشی

• عدم پوسته شدن و رنگ پریدگی و زرد شدن رنگ و خراشیدگی سطح رنگ

• تنوع و زیبایی رنگ در بیش از 140 ترام گوناگون و مناسب با هر نوع سلیقه

• توجیه اقتصادی بعلت قابلیت پوشش دهی زیاد ، سرعت سریع انواع پتینه دیوار  اجرا و کاهش نیروی

• ضخامت کم ، بافت زمینه دانه های رنگی بر روی فیلم کمتر از یک میلیمتر.

• آنتی گرافیتی، مقاومت عالی در برابر رنگ بری اشعه ماورای بازسازی ساختمان بنفش و امکان جابجایی وسایل نصب شده بدون تغییر رنگ
بازسازی ساختمان
برخی از قسمت های این نوشته از سایت بازسازی ساختمان مولتی کالر برداشت شده است
کاتالوگ و آلبوم مولتی کالر
کاتالوگ مولتی کالر پارس
کاتالوگ مولتی کالر آریا
کاتالوگ مولتی کالر اطلس
کاتالوگ مولتی کالر رونق

——————————————*-*-*——————————————

هر گونه نظر و دیدگاهی در مورد این مطلب دارید می توانید آن را با ما در میان بگذارید، مطمئن نقاشی ساختمان باشید که از هرگونه نظر و دیدگاهی استقبال می کنیم، شما می توانید دیدگاه تان را در صفحه تماس با ما در میان بگذارید

پوشش های دکوراتیو گروهی از پوشش ها هستند که حالت تزئینی (دکوراتیو) دارند. این طیف پوشش ها شامل رنگ های مولتی کالر-رنگ های چرم نما- رنگ ترک و… هستند. بوسیله رنگ های روغنی هم میتوان پوشش دکوراتیو اجرا کرد که به مهارت و تجربه نقاش بستگی دارد.

در این مطلب به رنگ های مولتی کالر و ویژگی های آن می پردازیم.

این نوع رنگ پوششی دکوراتیو و تزئینی است که اکثرا برای مغازه ها و درهای حیاط و بعضا دیوارها و سقف های داخلی ساختمان آموزش پتینه کاری استفاده می شود. این نوع رنگ فقط به صورت اسپری قابل استفاده است و قلم وغلطک برای اجرای این رنگ کاربرد ندارد.

برای اجرای این رنگ اسپری گان های مخصوصی وجود دارد که گالن این رنگ مستقیما درون دیگ این نوع اسپری گان قرار میگیرد و بر روی سطح مورد نظر اسپری می شود. البته نقاشان با تجربه بوسیله پیستوله های بازسازی ساختمان معمولی و با تغییراتی در تنظیمات پیستوله مولتی کالر را اسپری می کنند که کیفیت اجرا حتی در پاره ای موارد بالاتر از اسپری گان می شود.

نکته مهم در اجرای این نوع رنگ تبحر و تجربه در رنگ سازی می باشد. نقاش باید بتواند رنگ زمینه کدهای پتینه روی چوب  مختلف مولتی کالر را به صورت کاملا همرنگ بسازد. نکته قابل توجه در زمینه مولتی کالر تفاوت بالای قیمت های اجراست که توسط نقاشان اعلام می شود. این تفاوت قیمت ها بستگی به نوع اجرا دارد. نوع استاندارد اجرای مولتی کالر شباهت زیادی به رنگ روغنی دارد.

به این ترتیب که سطح گچی باید مثل رنگ روغنی روغن زیرکار و بتونه کامل (ماستیک) و 2 دست رنگ روغنی اجرا شود و سپس رنگ مولتی کالر بر روی زیر سازی روغنی اجرا شود. در نوع استاندارد اجرا : باید یک گالن رنگ مولتی کالر را به 20 الی 25 متر مربع از سطح رسانید.

در نوع ارزان قیمت تر اجرا با زیرکار پلاستیک و اجرای یک گالن مولتی کالر برای 85 الی 100 متر مربع هزینه پائین تر می آید. بعضی از نقاشان نوع ارزان قیمت مولتی کالر را اجرا نمی کنند. در اجرای با کیفیت مولتی کالر باید نمونه کد انتخابی قیمت کنیتکس بر روی کاتالوگ با هر قسمت از سطحی که مولتی کالر بر آن اجرا شده یکسان و یک شکل باشد.

مولتی کالر قابلیت رقیق شدن بوسیله حلال (هیچ نوع حلال : آب یا نفت یا تینر یا ….) را ندارد. مولتی کالر قابلیت میکس بوسیله هم زن را ندارد و برای هم زدن مولتی کالر باید گالن این رنگ را قبل از باز کردن به شدت تکان داد تا محتویات گالن به نحو مطلوب میکس شود.

مولتی کالر قابلیت شستشوی 100% ندارد ولی در مقابل آب مقاومت دارد. در برخی موارد برای کنیتکس نما قابلیت شستشوی مولتی کالر از کیلر روغنی استفاده میشود که قابلیت شستشو به این رنگ می دهد ولی نمای رنگ را زرد فام میکند. برای قابل شستشو کردن این رنگ تجربه و تبحر مجری لازم است و هزینه اجرا را کمی افزایش می دهد.

بازسازی ساختمان

پتینه کاری دیوار منازل جز یکی از پرطرفدارترین پتینه ها  بازسازی ساختمان در سرتاسر دنیاست . به این دلیل که یک دیوار ساده می تواند با صرف کمی وقت و هزینه نه چندان زیاد، به یک دیوار بسیار زیبا و چشم نواز تبدیل گردد . هنر پتینه کاری دیوار و تکنیک های پتینه ساختمانی بسیار گسترده است، با یک تکه پارچه و یا اسفنج و یا نایلون و کمی رنگ، می توان پتینه کاری دیوار را انجام داده و شکل دیوار را به شکلی زیبا و دلفریب تغییر داد امّا باید تا حدودی نقاشی ساختمان با هنر پتینه کاری دیوار آشنا باشید .

امروزه خوشبختانه رنگ پتینه کاری و ابزار پتینه کاری در کشور ما به شکل قابل قبولی ورود پیدا کرده ، هرچند هنوز با آنچه که در دنیا جهت پتینه کاری عرضه می گردد فاصله ای بسیار زیاد داریم.

پتینه کاری روی دیوار

پتینه جایگزین مناسب رنگ و بلکا بوده که باعث عایق شدن دیوار نیز می شود از آنجا که هزینه ان نسبت به رنگ و بلکا بالا بوده عمدتا برای دکوراتیو کردن دیوار های خانه از آن استفاده می شود و تنها بخشی از دیوار را پتینه می کنند .
موارد استفاده از پتینه

دکوراتیو کردن دور اشپزخانه open نقش برجسته روی دیوار های پزیرایی و اتاق خواب ها ترمیم دیوارهای آسیب دیده زیبا سازی و دکوراتیو کردن دیوار های راهرو و پارکینگ دکوراتیو کردن حمام و سرویس بهداشتی و نمای ساختمان …

دکوراتیو کردن دور اشپزخانه open نقش برجسته روی دیوار های پزیرایی و اتاق خواب ها ترمیم دیوارهای آسیب دیده زیبا سازی و دکوراتیو کردن دیوار های راهرو و پارکینگ دکوراتیو کردن حمام و سرویس بهداشتی و نمای ساختمان …
قیمت انواع پتینه کاری

برای آگاهی از قیمت انواع پتینه کاری ساختمان و پتینه کاری دیوار و سقف یا منزل خود می توانید با شماره های ما تماس نحوه اجرای کنیتکس حاصل نمایید، تا علاوه بر راهنمایی و مشاوره رایگان کارشناسان ما ، خانه یا منزل خود را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت رنگ آمیزی کنید
کاتالوگ انواع پتینه کاری ساختمانی

شما برای دیدن هر گونه کاتالوگ پتینه کاری در انواع و رنگ های بازسازی ساختمان مختلف کافیست با ما تماس بگیرید و با ارسال رایگان کاتالوگ به منزل شما ، کاتالوگ مورد نظر را مشاهده کنید و هر رنگ و هر مدلی که مد نظر شماست را انتخاب کنید و خانه خود را نقاشی کنید

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com