بازسازی ساختمان

نقاشی و دیدگاه نقاشی ساختمان

در نقاشی ساختمان کناف هر نقاشی به شیوه خود عمل میکند دیدگاه نقاشی ساختمان که البته در این کار نتیجه مهم است. ولی بازسازی ساختمان رعایت بعضی از نکات باعث بهبود کار میشود .در ضمن شما مشتری عزیز میتوانید متوجه شوید که نقاش درست عمل میکند یا نه

در ابتدا باید بگویم نقاشی کناف کار پرزحمت و بسیار دقیقی است.(البته در مقابل نقاشی دیوار و سقف گچی و در و پنجره) پس مطمئن باشید نقاشان تازه کار کم حوصلا و کسانی که قیمت آنها بسیار پایین تر از بقیه است نمیتوانند کار را خوب رنگ آمیزی کنند. در نظر رنگ نمای مخصوص ساختمان داشته باشید  این اختلاف قیمت در برابر هزینه های شما برای تزئینات بسیا کم است.و در پایان حتی اگر کل فاکتور نقاش رو هم ندهید منزل ویا محل کار شما درست نخواهد شد.

روش اصولی که خود شرکت کناف به آن تاکید دارد این است که پس از دو دست بتونه درزگیری کناف کلیه سطوح ماستیک شود. (لایه ای نازک از بتونه بروی کلیه سطح کشیده شود )سپس کار آستر شده و لکه گیری شود و رنگ نهایی زده شود این روش باعث سیقلی بودن کار پس از اتمام میشود و ماستیک منفزهای بسیار کوچک کاغذ روی کناف را پوشانده و سطح کار صاف میشود البته این کار بسیار وقت گیر و در نتیجه قیمت نقاشی و رنگ آمیزی زا بالا میبرد . در ضمن در سطوح و دکورهایی که سطح مسطح زیاد دارند عقلانی به نظر نمیرسد.سومین نکته عدم دسترسی آسان به بتونه های ماستیک  اجرای رنگ نمای ساختمان کناف ایران است متاسفانه در کاشان این نوع بتونه موجود نیست.

در روش دوم معمولا دو دست بتونه درز گیری را به طور کامل انجام داده ولی با این تفاوت که دست دوم آن را با دقت و کیفیت بیشتری میزنند و به صورت پهن تر و قطور تر اجرا میکنند .سپس با سمباده بسیار به سطح مطلوب آستر میرسند البته سطح بتونه شده به راحتی تعمیرات ساختمان ساییده میشود و اصطلاحا سمباده خور بسیار خوبی دارد بعد از آستر کردن کار موارد ریز حل نشده را از قبیله خط و خش های ریز را با بتونه پلاستیک بر طرف ساخته و سطح کار را زیر پوشش نهایی میبرند. این روش برای سطحهای صاف و بدون قوس که بتونه های مکرر برای گرد کردن آنها نیاز نیست به کار میرود سرعت بالایی دارد و معمولا سطح وسیع کاغذ کناف مشکلی از لحاظ عدم صاف بودن ایجاد نمیکند . معمولا در کناف ما در نهایت بیشتر دوست داریم دیدگاه نقاشی ساختمان سطح حالت پوست تخم مرغی داشته باشد که در این روش با غلطک کاری به این سطح میرسیم.
نقاشی کناف
65765
بعضی از نقاشان نیز بعد از دو دست بتونه درزگیری کل کار را  از جنس بتونه روغنی ماستیک مینمایند. بتونه روغنی با کناف سازگاری ندارد و نکته بعدی این است که به علت ضخامت بسیار کم آن (در حد یک دهم میلیمتر است)مشکلات کار را  مدیریت پیمان به طور کامل حل نمینماید البته ضخامت بیشتر آن نیز باعث ترک های ریز میگردد پس در کل روش مطلوبی نمیباشد.

البته بعضی دیگر مانند روش دوم عمل مینمایند با این تفاوت که لکه گیری را با بتونه نقاشی کناف انجام میدهند. این بتونه از جنس خود کناف است و سازگاری خوبی با سطح دارد علت عدم استفاده بعضی از نقاشان از آن قیمت آن است که در مقایسه با بتونه پلاستیک بیشتر مدیریت پیمانکاری است و بعضی دیگر آشنایی لازم را ندارند. ولی قدرت بسیار بیشتری از بتونه پلاستیک دارد و در کار های قوس تا 3 الی 5 سانتیمتر نیز میتوان از آت استفاده نمود . و کار را به صورت کامل لکه گیری نمود.

با توجه به موارد بالا حال شما خودتان میتوانید ارزیابی نمایید که نقاش کار شما را چگونه تحویل خواهد داد و از خسارتهای غیر قابل جبران در حین کار جلوگیری نمایید.

. اکثر خسارت های نقاشی بد غیر قابل جبران است!

به طور کلی لمینت می بایست مرتباً تمیز شده تا از میزان خط و خش و تغییر شکل آن جلوگیری شود اما استفاده از ابزارهای نظافتی از جمله طی که سطح ملایمی داشته باشد و نظافت با آن به صورت خشک و روزانه از ضرورت های کمک به عدم فرسایش و طول بازسازی تعمیرات منزل عمر بیشتر محصول می باشد و در سطوح بالاتر جهت نظافت می توان از آب گرم یا ماده های نظافتی ملایم هم استفاده نمود که در زیر به برخی از بهترین شیوه های نظافتی اشاره شده است.
شیوه های نظافت در بهداشت محیطی با روشهایی مختلف دیدگاه نقاشی ساختمان به شرح ذیل می باشد:

1. طی خشک را برای از بین بردن خاک یا آلودگی های احتمالی روی سطح لمینت کشیده و حداقل 1 بار در روز این کار را انجام دهید چرا که اگر حتی لیمنت شما فابلیت ضد خش بودن را دارباشد خاک ،مو و غبار های احتمالی به مرور زمان می تواند به سطح لمینت آسیب برساند.

2. غیر از طی خشک ، شما می توانید از جارو برقی که داری برس نرم باشد نیز برای نظافت سطح روئی پتینه کاری  پارکت لمینت استفاده نمائید که با این روش شما می توانید از غبار روبی بین تایل های کلیک شده و شیارهایی که به هم متصل شده نیز مطمئن شوید.

3. هر گونه مایع را سریعاً بلافاصله با دستمال نرم یا پارچه مناسب وخشک پاک نموده تا مانع نفوز آن به سطح زیرین پارکت لمینت شوید چرا که باقی ماندن هر گونه مایع، روی سطح لمینت به مرور زمان باعث اجرای پتینه تحریک پذیری لایه حفاظتی و سطح استاندارد محصول میگردد در ضمن جهت تمیز کردن نقطه ای پارکت لمینت از پارچه یا اسفنج برای مرطوب نمودن آن و پاک شدن پس مانده کف یا مایع احتمالی استفاده کرده و سپس با استفاده از پارچه خشک برای آموزش پتینه از بین بردن سطح خیس شده اطمینان حاصل نمائید.

* یکی از روش های رایج جهت نظافت مناسب پارکت لمینت ، شستشو با آب گرم و صابون و یا شامپو بچه می باشد.بدین شکل که شما در سطلی که حدوداً 4 لیتر آب را داراست به نسبت مساحت مورد نظر شامپو یا صابون را اضافه کرده و تا زمان ایجاد اجرای کنیتکس و رولکس حباب هم زدن را ادامه دهید .بهتر است که از شامپوهای بزرگسال و مواد شوینده قوی استفاده نگردد چرا که ممکن است باعثایجاد لکه و یا صدمه به لمینت شود .نحوه شستشو هم می تواند با اسفنج یا طی که کاملاً آبکشی شده باشد صورت گیرد و در این روش مطمئناً هر گونه دیدگاه نقاشی ساختمان آلودگی و گِل و کثیفی از بین خواهد رفت. لازم به ذکر است در تمامی روش ها ، خشک نمودن سطح لمینیت الزامی است.
53454
* یکی از مشکلات اساسی جهت شستشو؛ ایجاد لکه های مختلف از جمله: خون،آدامس، جوهر، سودا، لاک اجرای رنگ روغنی ناخن، واکس کفش، روغن و چربی می باشد که در زیر اشاره ای به آن ها میرود:

* لکه های خون را با شیشه شور آغشته کرده و سپس با طی گرم و مرطوب پاک نموده و خشک نمائید.

* آدامس چسبیده شده به سطح را با چاقوی پلاستیکی اجرای رنگ پلاستیک جدا نموده و سپس با طی نرم که آغشته به مقداری الکل می باشد پاک نمائید

. * لکه هایی همچون جوهر و سودا را خیلی راحت با یک محلول پاک کننده به همراه طی گرم و مرطوب می توان تمیز کرد و سپس خشک نمود

. * لکه ناشی از لاک ناخن و واکس کفش را با دستمالی که با استون آغشته نموده تمیز کرده ،محل را با یک پاررچه صابونی و سپس آب گرم و طی نرم شستشو داده خشک نمائید. ضمنا لکه ناشی از پاشنه کفش را میتوان با پام کن به راحتی تمیز نمود. * همچنین در صورتیکه فضای شما با روغن نقاشی منزل یا چربی آلوده شده باشد میتوانید مقداری یخ بر روی محل بریزید تا چربی یا روغن سفت شود و سپس آن را با چاقوی پلاستیکی برداشته و با شیشه شور و آب گرم تمیز نمائید.

4. شیوه دیگر، شستشو با آب داغ می باشد که بهتر نقاشی ساختمان است هر چند ماه یکبار برای سطوحی که گل آلود یا کثیف شده استفاده گردد و دمای آب مصرفی می بایست بیشتر از ولرم و بدون بخار باشد.همه می دانیم شستشو با آب که بهترین مایع محسوب میگردد ؛ باعث ایجاد خط و رگه نمی شود و بعنوان نرم ترین مایع ،صدمه ای به لایه حفاظتی وارد نمی نماید.در این مدل پس از چلاندن کامل اسفنج ،سطح لمینت را تمیز کنید .ضمناً در زمان نظافت سعی مولتی کالر شود که شستشو از کناره ها شروع شده و به سمت مرکز انجام شود که رد پا و اثری از رفت وآمد در حین تمیز کردن باقی نماند چون ممکن است خیس بودن ِ طی باعث تکرار پروسه تمیز کردن شود و ترجیحاً برای خشک اجرای رنگ نما  نمودن فضا بهتر است از پارچه ساینده استفاده نشود چون احتمال سایش و فرسایش و خش پذیری وجود خواهد داشت .

5. روش دیگری برای شستشو استفاده از سرکه و آب میباشد بدین صورت که یک چهارم لیوان سرکه را در یک لیتر آب مخلوط کرده و اجرای رنگ بی بو آن را پس از تکان دادن داخل ظرف مناسب قرار دهید و عمل شستشو را مشابه شیوه قبلی که آب خالص بود انجام و سپس سطح را خشک نمائید.همچنین می توانید محلول رقیق شده سرکه و آب را با سه سرنگ  اجرای رنگ آکرولیک مایع ظرفشویی در 4 لیتر آب و یک سوم لیوان سرکه مخلوط کرده و پس بازسازی ساختمان از استفاده روی سطح پارکت لمینت ، آن را خشک و تمیز نمائید.شما میتوانید این میزان دیدگاه نقاشی ساختمان را متناسب با فضا تغییر دهید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com