بازسازی ساختمان

ایده هایی برای بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان اگر قسمت هایی در خانه تان هست بازسازی ساختمان ایده که زیاد در معرض دید نیست مانند راهروها مدیریت پیمان و نمی خواهید هزینه زیادی برای آن صرف کنید، می توانید کاغذ دیواری ساده، سبک و ارزان قیمت را خریداری کرده و خودتان آن را نصب کنید. کافی است مراحل زیر را گام به گام اجرا کنید.

1- اگر پوشش قبلی دیوار رنگ یا گچ است که هیچ، اما اگر پوشش دیوار کاغذ دیواری است باید ابتدا کاغذ دیواری های قدیمی را از دیوار جدا کنید. برای سهولت می توانید محلولی از آب داغ و مایع نرم کننده پارچه به نسبت دو به یک یا محلوی از یک گالن آب داغ و آموزش پتینه دیوار یک فنجان سرکه سفید درست کنید. آن را روی سطح کاغذ دیواری بمالید و بگذارید 15 دقیقه خیس بخورد. بعد از این مدت، کاغذها را از پایین به بالا بکشید. اگر قسمت هایی از کاغذ از دیوار جدانشد به وسیله کاردک می توانید آن قسمت ها را راحت تر از دیوار جداکنید.

2- اگر می خواهید سقف و در و پنجره ها را رنگ کنید قبل از اینکه انواع پتینه دیوار  اقدام به نصب کاغذ دیواری کنید باید رنگ آمیزی را انجام دهید و صبر کنید تا کاملا خشک شود.

3- اگر بخشی از دیوارتان زخمی است یا فرورفتگی دارد آن را با بتونه ترمیم کنید.

4- ارتفاع دیوار را اندازه بگیرید و کاغذ دیواری را در قطعات هم اندازه بازسازی ساختمان به علاوه 10 سانتی متر اضافه ببرید. اگر کاغذ دیواری تان طرح خاصی دارد قطعات را کمی بلندتر ببرید تا بتوانید در صورت لزوم طرح هر نوار را با طرح قبلی تطبیق دهید.

5- پشت کاغذ دیواری را با قلم موی پهن به چسب آغشته کنید و با دقت از بالا به پایین روی بازسازی ساختمان دیوار بچسبانید. در انتها که سطح دیوار کاملا با کاغذ دیواری پوشانده شد اضافه های آن را با تیغ ببرید.
نصب کاغذ دیواری اتاق و دیوار

توجه به جزییات در کیفیت نصب پوشس دیوار تاثیر زیادی خواهد داشت. پس درهر مرحله با تانی عمل کنید.

در بسیاری از موارد، یک توپ کاغذ دیواری ،(یعنی کمی بیش از 3/5 متر مربع ) کاغذ دارد. ولی با احتساب بریده و نیز ضایعاتی ناشی از جور کردن نقش کاغذ ،یک توپ کاغذ دیواری اغلب بیش از 2/8 متر مربع را نمی پوشاند .برای محاسبه ی تعداد توپ های که لازم خواهید داشت:

طول دیوارها را اندازه گیری کنید،این اندازه را در ارتفاع دیوار ضرب کنید .
از این حاصل ضرب مساحت پنجره ها و در ها و دریچه های دیگر را کم کنید .
حاصل را بر 2/8 درسیستم متریک تقسیم کنید.
اگر مساحت کاغذ دیواری روی هر توپ مقدار استاندارد حدود 3/5 متر آموزش پتینه کاری مربع می باشد ،لازم است که در محاسبات خود طبق عوامل موجود تغییراتی بدهید.
7236
فروشنده می تواند شما را راهنمایی کند تا براورد خود را به رقم دقیق تری برسانید .عاقلانه این است که به لحاظ اشتباهاتی که ممکن است در محاسبات و اندازه گیری پیش آید و نیز به منظور وصله کردن های که بعد از نصب وجود دارد، همیشه یک توپ اضافی هم بخرید . هنگامی که سفارش خود را دریافت می کنید مطمئن شوید که رنگ همه ی توپ ها یکسان است.

چسباندن کاغذ دیواری کمی دشوار و چالش‌برانگیز است و این مورد در باره چسباندن نقشه و هر نقاشی ساختمان کاغذ دیگری به دیوار نیز صدق می کند. ممکن است شما چند نقشه را پاره کنید و حتی مجبور شوید کار را از اول انجام دهید. اما مانند ببیشتر اوقات ساده ترین را بهترین راه است،این درسی است که در بسیاری از لحظه های زندگی به آن رسیده ایم.

گام ساده اول: از چند پونز فشاری برای نصب نقشه‌ها به دیوارها استفاده کنید. تا زمانی که کودکان نتوانند این پونزها را از دیوار جدا کنند، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. علاوه بر این، این راه حل بسیار مناسب مستاجران و یا کسانی است که قصد تعویض خانه خود را دارند. تجربه ما نشان می دهد که چسباندن با چسب کاغذ دیواری کاری بسیار دشوار است اما اگر شما در این کار تبحر دارید یا چسب بازسازی ساختمان دیگری را می شناسید که برای این کار مناسب باشدخوشحال می شویم در قسمت دیدگاه ها با ما مطرح کنید.

گام ساده دوم: چون طرح نقشه ها مانند کاغذ دیواری تکرار نمی شود برای نقشه‌ها هر کدام دارای اندازه مختلفی هستند همین دلیل باید براساس این ابعاد کار کنید و این مسئله باعث می‌شد تا هر نقشه‌ای را نتوان را در هر جایی نصب کرد و اگر هم این اتفاق می‌افتاد بازسازی ساختمان قسمتی از دیوار خالی می‌ماند. اصلا به این موضوع اهمیت ندهید، چراکه طبیعت این کار این گونه است که نتیجه نهایی جلوه‌ای ناکامل خواهد داشت.

ممکن است نتیجه کار خیلی بی عیب و نقص نباشد ولی تغییر دکوراسیون شادی آور در منزل شماست، چرا که این نقشه‌ها نتیجه تلاش‌های شمادر اضافه شدن بخشی از سلیقه و شخصیت من به فضای داخلی منزلتان است.ممکن است این نقشه ها پتینه روی چوب یاد آور سفرهای شما باشند و شما دیواری با یک معنای واقعی را خلق کرده اید
موزش نصب کاغذ دیواری

ابتدا با محاسبه میزان کاغذ دیواری های مورد نیاز کار را آغاز نمایید. طول تمام دیوارها به علاوه ی ارتفاع آنها از زمین تا سقف را با یکدیگر جمع نموده و با ملاحظه جدول مربوطه ، میزان کاغذ دیواری های مورد نیازتان را استخراج نمایید. این جدول را بر اساس مساحت دیوار، تعداد رول های کاغذ دیواری را مشخص می کند. به طور معمول مساحت پنجره ها و درب ها از محاسبات کاسته نمی شود، زیرا در نهایت برشهای به دست امده از آنها، باقی مانده ی رول را قیمت کنیتکس بدون استفاده خواهد کرد. در صورتی که کاغذ دیواری ها از انواع طرح دار باشند، باید طول طرح بازسازی ساختمان مورد نظر را به ارتفاع از زمین تا سقف اضافه نمایید، زیرا برای قرار دادن طرحها کنار یکدیگر مقداری از کاغذ دیواری مصرف اضافی پیدا خواهد نمود.از طرف دیگر زاویه ها و کنج ها را نیز در محاسبه بگنجانید.

هنگام خرید کاغذ دیواری حتما به شماره ی رنگ آن توجه کنید، و گرنه کاغذ دیواری هایی با رنگ های متفاوت خواهید داشت. سعی کنید که اطلاعات و نشانه های روی رول ها را نیز با دقت مطالعه نمایید، تا از هر لحاظ به نحوی ساخت کاغذ دیواری و موارد استفاده ی آنها پی ببرید. توجه داشته باشید که بیشتر دیوارها کاملا عمود نیستند. به همین منظور از شاقول استفاده نمایید. ریسمان شاقول را کنیتکس نما از کنج دیوار به پایین نگه داشته و در پهنای کاغذ دیواری منهای دو سانتی متر قرار دهید. این دو سانتی متر برای روی هم قرار گفتن کاغذها و تراز شدن اولیه ی کار است.

سپس با مداد از بالا، وسط و پایین چندین علامت روی دیوار بگذارید. از تراز نیز می توانید استفاده کنید. بعد از آنکه نشانگر تراز کاملا در جای اصلی خود قرار گرفت، می توانید چندین علامت با مداد روی دیوار بکشید و سپس نقاط به دست آمده را با یکدیگر متصل کنید. بعد از محاسبه ی خطوط تا سقف می توانید پی به زاویه ای تراز ببرید و آن را محاسبه کنید. در صورتی که نقاشی ساختمان عدد به دست آمده مثلا یک سانتی متر باشد، باید بعد از کاستن یک سانتی متر از طول ، دوباره عمل تراز را تکرار نمایید تا اطمینان کامل حاصل شود. سپس چسب مخصوص کاغذ دیواری را اماده کنید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com