بازسازی ساختمان

نقدی بر اصول بازسازی ساختمان

پتینه کاری یک محاسبۀ دقیقی از طول چهارگوشه اصول بازسازی تمام دیوارها انجام دهید،برای درها و پنجره ها بازسازی ساختمان جایی کم نگذارید برای اینکه شما همیشه کاغذ بیشتری برای آن مناطق نیاز دارید و این برای ذخیرۀ هر کاغذ اضافه آمده برای تعمیرات و پروژه های اضافی دیگر به کار می آید. بیشتر رول های ساده کاغذ دیواری حدود 25 فوت مربع هستند.به یادداشته باشید که الگوهای بزرگ اضافی یا کاغذهای ظریف ممکن است باطله های زیادی تولید کنند پس در انجام محاسباتتان دقت کنید.

اما آسان ترین راه کدام است؟! یک نمودار دقیق از اتاق خود که شامل پنجره ها،درها ،بخاریها و … تهیه کنید و آن را به فروشندۀ کاغذ دیواری خود بدهید. آنها قادر خواهند بود بهترین توصیه را برای خرید مقدار کاغذ را به شما بدهند چراکه انواع زیادی از دیوارپوشها وجود دارند. از  اجرای پتینه فروشنده سؤال کنید که مناسبترین چسب برای کاغذ چیست، مگر اینکه شما بخواهید از کاغذ چسبدار استفاده کنید.
شروع نصب کاغذ دیواری

· دست کم از گوشه هایی که کمتر در معرض دید که معمولاً پشت درها هستند شروع کنید . عرض کاغذ دیواری خود را اندازه بگیرید و از آن2/1 واحد کم کنید،برای اینکه شما می خواهید 2/1 واحد از اولین نوار را دور گوشه ها و کنج ها بپوشانید. از زمین تا سقف یک خط مستقیم رسم کنید. این خط برای چسباندن مستقیم نوارها بسیار اهمیت دارد. از سطح بالا و پائین خط را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مستقیم است(آن جملۀ معروف را به آموزش پتینه یاد داشته باشید” دوبار اندازه بگیرید یک بار برش دهید”).اولین نوار از کاغذ دیواری را 3-4″ بلند تر از ارتفاع دیوار ببرید. آنرا کنار بگذارید و نوار دوم را ببرید. این را الگو کنید زیرا برای بریدن نوار بعدی آسانتر و پیشرفته تر است و آماده نصب است.

· از جهت ها برای روش های چسباندن تبعیت کنید. با دقت اولین نوار را روی دیوار تنظیم کنید و آن را به سمت سقف سر بدهید.دوبار گوشه ها را با سطح بررسی کنید تا مطمئن شوید که کاملاً مستقیم و صاف است. اطمینان حاصل کنید که کنج محکم شده باشد. تمام نواحـــی را که شامل گوشه های سقف و ستون هاست را صاف کرده و مسطح کنید. حالا قبل از چسباندن قطعه دوم، قطعه سومی را ببرید. از این نقطه شما می توانید کاغذ اضافی را از امتداد ستون برش دهید. بهتر است تیغه های کاتر خود را مرتب عوض کنید و از تیغه لبه تیز استفاده کنید تا برای خطوط مستقیم به شما کمک کند. گوشه ها را تا جایی که روی هم قرار نگیرند به هم نزدیکشان کنید.
53454
· برای چسباندن کاغذ دیواری اطراف درها و پنجره ها، سعی نکنید قبل از برش رول را باز کنید. کاغذ را در محل قرارداده و با استفاده از برش های کوچک مورب بوسیلۀ کاتر تیز خود آن را صاف کنید سپس کاغذ اضافی را برش دهید. هنگامی که قسمت عمدۀ آن برداشته شد، امتداد لبه ها را تمیز کنید. همیشه با دقت کارکنید و از یک کاتر خیلی برنده و تیز استفاده کنید اصول بازسازی زیرا کاغذ مرطوب می تواند براحتی مرتجع شده و پاره شود. به آهستگی اجرای کنیتکس و رولکس و از روی اسلوب صحیح پیش بروید، گاهی به عقب برگردید تا مطمئن شوید که الگوها هنوز تنظیم هستند. کار انجام شد. اگر از کاغذ دیواری ها به طور صحیح مراقبت کنید، مدت زمان طولانی تری حفظ می شوند

توصیه های کاربردی در نصب کاغذ دیواری

اولین نکته ای که در تهیه و نصب کاغذ دیواری لازم است مورد توجه قرار گیرد تخمین تعداد رول های مورد نیاز جهت اجرای کاغذ دیواری می باشد . در صورتی که جنس مورد نظر استاندارد است به راحتی با اندازه گیری ابعاد اتاق و با استفاده از جداول و در غیر نقاشی ساختمان این صورت با اندازه گیری تک تک دیوارها و محاسبه ابعاد مورد نیاز تعداد رول های کاغذ مشخص می شوند.
1- کاغذ دیواری قدیمی

در مواردی که دیوار با کاغذ دیواری قدیمی پوشیده شده ٬ توصیه می شود قبل از اجرای کاغذ دیواری جدید ٬ کاغذ قدیمی از روی دیوار کنده شود تا در نهایت پوشش از ظاهری یکنواخت و صاف برخوردار شود برای این منظور ابتدا سطح کاغذ دیواری قدیمی را اجرای رنگ روغنی  توسط اسپری تفنگی یا اسفنج خیس نموده اجازه دهید آب در آن نفوذ نماید ٬ سپس توسط کارتک کاغذ را از روی دیوار جدا نمایید .
2- دیوار و سقف

دیوار و سقف ( در صورت نیاز به کاغذ دیواری ) کاملا شسته و خشک نمایید در این مرحله لازم است تمامی ترک ها سوراخها و معایب دیوار را رفع نمایید . سپس سطوح را بطور کامل با لایه ای رقیق شده از چسب بپوشانید .

ساسا انواع کاغذ دیواری هایی که دارای پوشش وینیل هستند بادوام‌ترین انواع کاغذ دیواری ها محسوب می‌شوند. این نوع از کاغذ دیواری ها هم‌چنین قابل شست‌وشو و ضد آب هستند. همین نوع از کاغذ دیواری خود به دو نوع تقسیم می‌شود: نوع اول در قسمت اجرای رنگ پلاستیک  پشت کاغذ دیواری دارای لایه‌ای از وینیل است و نوع دوم دارای لایه‌ای از وینیل در قسمت روی کاغذ دیواری است که مسلما نوع دوم دوام بیشتری دارد. نوع اول قابل شست‌وشو و ضد آب است و راحت‌تر از روی دیوار کنده می‌شود. بنابراین نوع دوم کاغذ دیواری های دارای پوشش وینیل، می‌توانند مناسب‌ترین گزینه برای انتخاب باشند.

کاغذ دیواری نوعی ماده اولیه جهت پوشاندن و تزئین کردن دیوارهای داخلی ساختمان های مسکونی، تجاری و سایر ساختمان ها است و یکی از وجوه مهم دکوراسیون داخلی محسوب می شود. تکنیک های چاپ کاغذ دیواری شامل چاپ مسطح (Surface)، کلیشه‏ای (Gravure)، سیلک اسکرین (Silk Screen) و چاپ دورانی (Rotary) است. کاغذ دیواری معمولا به صورت رول فروخته می شود بازسازی ساختمان و جهت چسباندن آن به دیوار از چسب مخصوص استفاده می شود.

 

ورود کاغذ‌ دیواری‌های مدرن به اصول بازسازی دنیای دکوراسیون داخلی دست شما را باز می‌گذارد .دیوارهایی که نه‌تنها دیگر مانعی در مقابل چشمان شما نیستند بلکه می‌توانند گل بدهند! این مطلب نگاهی است به کاغذ‌ دیواری‌های مدرن این روزها.

دیواری که قرار است پیش چشمان شما قرار بگیرد می‌تواند طرحی نقاشی ساختمان از یک نقاش معروف با شهرتی جهانی یا طرحی از یک بنای تاریخی یا نمایی از یک ظهر گرم تابستانی در خنکای همین روزها باشد! ورود انواع کاغذ‌ دیواری‌های مدرن به دنیای دکوراسیون داخلی دست شما را باز می‌گذارد تا فراتر از دیوارها هر تصویری که دوست دارید در مقابل چشمان‌تان ببینید. این کاغذ دیواری‌ها تعریف تازه‌ای از دیوار مقابل چشمان شما ارائه می‌دهند، دیوارهایی که نه‌تنها دیگر مانعی در مقابل چشمان شما نیستند بلکه می‌توانند گل بدهند! این گزارش نگاهی است نقاشی منزل  به کاغذ‌ دیواری‌های مدرن این روزها.

انواع کاغذ‌ دیواری‌های مدرن تصور شما را از دیواری که قرار است ساعت‌ها مقابل چشم‌تان قرار بگیرد به کلی تغییر داده‌اند. شما می‌توانید برای دیوار روبه‌روی‌تان به جای رفتن سراغ طرح‌های پرنقش و نگار اصول بازسازی و گل‌های رنگی، منظره‌ای از شهر دلخواه یا حتی یک اثر تاریخی و شناخته‌شده جهانی را انتخاب کنید. اگر با بناهای تاریخی هم میانه‌ای ندارید می‌توانید با انتخاب یک تصویر بزرگ به اندازه تمام سطح دیوار اتاق‌تان نمایی از فصل پاییز، زمستان یا بهار و تابستان را مقابل چشمان‌تان داشته باشید. ویژگی این کاغذ‌ دیواری‌های دیجیتالی طبیعی و ملموس بودن تصویر انتخابی در آنهاست. در این تکنیک یک لایه کاغذ چاپی با تصاویر دیجیتالی رنگی روی کاغذ‌ دیواری قرار می‌گیرد. در حقیقت امکانات چاپ دیجیتال این فرصت را در اختیار ما قرار می‌دهد تا هر تصویری را که دوست داریم در  مولتی کالر هر ابعادی برای دیوار مورد نظرمان انتخاب کنیم.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com