بازسازی ساختمان

تئوری بازسازی و طرح ساختمان

مولتی کالر برای اتاق‌ها و فضاهایی که دیوارهای بلندی تئوری بازسازی دارند، کاغذ دیواری‌های بژ و قیمت نقاشی ساختمان طلایی‌رنگ بهتر از کاغذ دیواری‌های طوسی و نقره‌ای‌رنگ هستند. در فضاهای پرنور هم رنگ‌های بژ، طلایی و قهوه‌ای بهتر هستند برای اینکه این رنگ‌ها نور را می‌شکنند و فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. کاغذ دیواری‌های بژ و طلایی معمولا محبوب‌تر از کاغذ دیواری‌های طوسی و نقره‌ای هستند برای اینکه گرمی بیشتری نقاشی ساختمان با غلطک به فضا می‌دهند و به درد خانه‌های مجلل می‌خورند. رنگ‌های تیره را بیشتر در خانه‌های ساده امروزی می‌توان پیدا کرد. اگر یکی از دیوارهای سالن را تیره کردید، برای باقی دیوارها کاغذ دیواری با همان طرح ولی رنگ روشن انتخاب کنید. همه آلبوم‌های کاغذ دیواری، رنگ‌های روشن کاغذ دیواری‌های تیره‌رنگ را هم دارند.

در رنگ کاغذ دیواری‌های اتاق‌ها دو خط قرمز وجود دارد؛ یکی رنگ آبی و دیگری نارنجی. معمولا طراحان دکوراسیون داخلی نارنجی سیر را به گلبهی یا نخودی و بژ تغییر می‌دهند و آبی‌ها را به نیلی، فیلی و. . . نزدیک می‌کنند چون رنگ آبی اتاق را خیلی تاریک و سرد می‌کند و نارنجی به اتاق انرژی زیادی می‌دهد؛ آن‌قدر که هیچ گوشه‌ای برای آرامش در آن پیدا نمی‌شود. برای همین طراحان این دو رنگ را برای کاغذ دیواری انتخاب نقاشی ساختمان نمی‌کنند حتی اگر مبلمان خانه و. . . هم تم نارنجی یا آبی داشته باشد، آن‌وقت رنگ دیوارها را به نقره‌ای یا سفید یا صورتی و بنفش نزدیک می‌کنند اما هیچ‌وقت سراغ نارنجی یا آبی سیر نمی‌روند؛ مگر اینکه واقعا صاحبخانه بر این کار اصرار داشته باشد!

در زمان نصب انواع کاغذ دیواری‌ها باید رنگ و طرح غالب روی دیوار اصلی نصب شود.برای تشخیص این دیوار یک قانون کلی وجود دارد؛ اینکه در اتاق خواب این دیوار درست همانی است که سر تخت در آن جا می‌گیرد و در اتاق نشیمن دیواری که مبل اصلی خانه بازسازی ساختمان  پشت به آن قرار داده می‌شود یا دیواری که پشت بیشترین تعداد وسایل خانه قرار گرفته است. یادتان باشد دیواری که در آن در یا پنجره قرار گرفته باشد، دیوار اصلی خانه نیست.

برای انتخاب دیوار اصلی خانه یک راه ساده دیگر هم هست؛ اینکه به قدرت احساس و بینایی‌تان تکیه کنید. به محض اینکه وارد محیطی شدید هر دیواری که بیشتر از همه توجهتان را به خودش جلب کرد، همان دیوار اصلی به تئوری بازسازی حساب می‌آید. دیوارهای کوچک را هم در انتخاب‌های‌تان نگذارید چون طرح زدن روی این دیوارها باعث می‌شود خانه کوچک‌تر از معمول نشان داده شود.

7843
استفاده از کاغذ دیواری با ترکیب رنگ غالب برای دیوار مقابل در ورودی اتاق‌های بزرگ مناسب است چون این انتخاب فضا را کوچک‌تر نشان می‌دهد. اگر دیواری که در یک سمت ورودی خانه است به عنوان دیوار اصلی خانه انتخاب شود، آن وقت اتاق بزرگ‌تر و  آموزش نقاشی ساختمان کشیده‌تر به نظر می‌رسد. اگر دو دیوار کناری در ورودی هم کاغذ شوند، فضا تنگ‌تر و بیشتر فشرده به نظر می‌رسد.

استفاده از انواع کاغذ دیواری‌ این روزها به یک فن تبدیل شده است؛ مهارتی که با دانستن تکنیک‌های ساده‌ای می‌توان آن را به‌راحتی در خانه اجرا کرد. می‌گویند کاغذ دیواری را چینی‌ها اختراع کرده‌اند. چشم‌بادامی‌ها از 200 سال پیش از میلاد یاد گرفته بودند که کاغذ برنج را روی دیوارها بچسبانند. بعدها هم یکی از آنها فهمید چطور پارچه‌ها را مانند کاغذ روی دیوار بچسباند. هنر او به خاورمیانه تئوری بازسازی آمد و خیلی زود راهی کشورهای دیگر شد. بعدها هم که فرانسوی‌ها زدند به خط تجاری کردن کاغذ دیواری‌ها و کلا دنیای هنر با آمدن این ابزار تازه رنگ‌آمیزی دیوارها زیرورو شد؛ آن قدر که امروز نقاشی ساختمان  استفاده از کاغذ دیواری و انتخاب مناسب آن برای هر فضای خاصی خودش هنر است هنری که سه گام ابتدایی آن را با هم مرور می‌کنیم.
کاغذ دیواری کلاسیک

اصلی‌ترین نوع کاغذ دیواری‌هایی که تا امروز تولید شده‌اند، کاغذهایی با تصاویری گرفته شده از طبیعت هستند که به صورت خاص با خطوط منحنی کشیده می‌شوند. کلاسیک‌ها همیشه محبوب هستند و ربطی به فاز زمان و این حرف‌ها ندارند. شیک هستند و رسمی بنابراین بیشتر به درد خانه‌هایی می‌خورند که دکوراسیون خاص و مجللی دارند. طرفداران این سبک هم معمولا جوان‌ها نیستند. این سبک را کسانی می‌پسندند  نقاشی ساختمان با مولتی کالر که زیاد اهل تنوع نیستند؛ کسانی که کلا زیاد به تغییر فکر نمی‌کنند. سالن پذیرایی خانه‌های بزرگ برای این کارها مناسب است.
کاغذ دیواری مدرن و هندسی

در برابر کاغذ دیواری‌های کلاسیک با خطوط منحنی، کاغذهای مدرن قرار دارند؛ کاغذ دیواری‌هایی که ترکیبی از خطوط شکسته و منحنی یا حتی طرحی از گل‌ها در سایزهای غیر متعارف هستند و هیچ قاعده مشخصی در طراحی ندارند. این روزها کاغذ دیواری‌های  بازسازی ساختمان مدرن طرفداران زیادی به‌خصوص در میان جوان‌ها پیدا کرده‌اند. خوبی این دسته از کاغذ دیواری‌ها این تئوری بازسازی است که هم به درد اتاق خواب‌ها می‌خورند و هم سالن‌های پذیرایی. این وسط فقط پای طرح‌ها در میان است که چقدر شلوغ یا خلوت باشد و چه حسی را به صاحبخانه منتقل کند.

طرح‌های مستقیم و صاف مانند طرح‌های راه راه عمودی و افقی که باید در قسمت درزها تنظیم شوند و طرح‌های منحنی شکل نیز مانند طرح‌های گلدار و هندسی هستند که باز هم باید در قسمت درزها تنظیم شوند. این تنظیمات نقاشی ساختمان در قسمت درزها به طوری که دنباله طرح‌ها از ردیفی به ردیف دیگر رعایت شود، نیاز به متراژ بیشتری کاغذ دیواری دارد که در این زمینه و اینکه طرح انتخابی شما به چه مقدار متراژ اضافه نیاز دارد، باید از فروشنده کمک بگیرید.

از این رو باید حتما دیوارهای اتاق را با دقت اندازه‌گیری کنید و هنگام سفارش آنها را به همراه داشته باشید. در نظر گرفتن در و پنجره‌ها را فراموش نکنید. حتی توصیه می‌شود به همراه متراژ، طرحی ساده از فضا را روی کاغذ پیاده کره و به همراه داشته باشید. زمانی که متراژ لازم را برای کاغذ دیواری محاسبه کردید، توصیه می‌کنیم یک یا دو رول کاغذ دیواری اضافه از حد نیاز را خریداری کنید تا در صورت اشتباه در اندازه‌گیری یا خراب نقاشی ساختمان در تهران  شدن قسمتی از کاغذ دیواری، بتوانید از آن مقدار اضافی استفاده کنید.

قیمت کاغذ دیواری علاوه بر کیفیت و ابعاد هر رول تئوری بازسازی به طرح آن بستگی زیادی دارد. از آنجا که طرح های آن بسیار متنوع است نمی توان یک قیمت واحد برای آن مشخص کرد. در این جدول براساس کیفیت و ابعاد کاغذ دیواری قیمت تقریبی از طرح های بازسازی ساختمان متداول و معمولی آمده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com