بازسازی ساختمان

ترفند های اصولی درباره بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان ابتدا به رنگ‌های موجود، نوع کف‌پوش و سبک درباره بازسازی ساختمان دکوراسیون خانه خود و وسایل و مبلمان موجود در دکوراسیون خانه‌تان توجه و تعیین کنید که در اصل آنها دارای چه سبک و جلوه‌ای هستند؛ سپس به دنبال کاغذ دیواری متناسب با همان سبک بروید. یک تعمیرات ساختمان کاغذ دیواری ناهماهنگ با سبک دکوراسیون، می‌تواند جلوه کل دکوراسیون را تخریب کند. برای مثال، اگر کفپوش و مبلمان ساده‌ای دارید سراغ کاغذهای طرح‌دار بروید و در نهایت هم می‌توانید با توجه به کاغذ دیواری وسایل جزئی همرنگ آن تهیه کنید مثل کوسن یا آباژور یا…

الزاما مجبور نیستید برای همه دیوارها تنها از یک نوع طرح استفاده کنید. ترکیب و تطبیق طرح‌ها برای دیوارهای مختلف می‌تواند پویایی کاملا جدیدی در اتاق ایجاد کند. ترکیب طرح‌های راه راه و گلدار هم‌رنگ با هم خیلی خوب جواب می‌دهد. کاغذدیواری‌های طرحدار با رنگ روشن را مدیریت پیمان می‌توان با مبلمان تک‌رنگ که رنگ تندی دارد، ست کرد. اگر تعداد ست‌های مبلمان با رنگ روشن خیلی زیاد است برای ایجاد هماهنگی در دکور از یک صندلی استفاده کنید. همچنین می‌توان فقط دیوار اصلی اتاق را کاغذ دیواری کرد چرا‌که برای فضای کل اتاق بسیار  درباره بازسازی ساختمان خوب است و علاوه بر اضافه کردن طرح و رنگ، تزیین اتاق را آسان‌تر می‌کند.

اگر طرح‌‌های شلوغ زود شما را خسته می‌کنند توصیه می‌کنیم که سراغ طرح‌‌های گلدار خیلی ساده بروید که اتاق را با جلب توجه کمتری دلپذیر می‌کنند و چشم‌ها دیرتر خسته و آزرده می‌شوند، علاوه بر اینها در طرح‌های ساده‌تر رنگ کمتری به کار رفته‌ و هماهنگ نقاشی ساختمان کردن آنها نیز با دیگر وسایل راحت‌‌تر است و می‌توانید وسایل طرح‌دار دیگر را هم وارد اتاق کنید تا تنوع بیشتری به اتاق دهید.
گل‌ها شما را بیدار می‌کنند

هیچ چیز شیرین‌تر از خوابیدن در یک اتاق پرگل نیست؛ اتاقی که صبح‌ها چشم بر گل‌ها باز کرد؛ اما می‌گویند در اتاق خواب گل و گیاه برگدار نگذارید چرا که شب‌‌ها برگ‌های گیاه اکسیژن هوا را می‌گیرند و دی‌اکسیدکربن می‌دهند؛ بنابراین ممکن است در تنفس اختلالاتی به وجود آید؛ اما می‌توانید با یک کاغذ دیواری گلدار؛ اتاق را مملو از گل کنید؛کافی است با توجه به رنگ‌های اتاق یعنی سرویس چوب، روتختی و… رنگ‌ گل‌های مدیریت پیمانکاری کاغذ دیواری را انتخاب کنید و بعد تنها یکی از دیوارها را بپوشانید؛ یادتان باشد هر قدر گل‌ها و برگ‌های درباره بازسازی ساختمان روی کاغذ دیواری حالتی طبیعی‌تر داشته باشد، برای اتاق خواب جلوه بیشتری خواهد داشت.

ترک‌ها و کند‌ه‌شد‌گی‌های د‌یوار را با گچ بگیرید‌ و مراقب باشید‌ که خوب خشک شوند‌، چون اگر گچ د‌یوار هنوز خشک نشد‌ه باشد‌ و شما شروع به کار کنید‌، به آن آسیب می‌رسانید‌ و مجبورید‌ د‌وباره گچ‌کاری کنید‌. د‌یوارهای ترمیم شد‌ه را با کاغذ سمباد‌ه صاف کنید‌. پیش از سمباد‌ه‌کشی د‌یوارها، آن‌ها را با د‌ستمال یا کهنه گرد‌گیری به خوبی پاک کنید‌.
4564333
د‌یوارها باید‌ تمیز، بد‌ون چربی و صاف باشند‌. اگر د‌یوار اتاق با کاغذ د‌یواری پوشاند‌ه شد‌ه است و کاغذ د‌یواری نو و سالم است، تنها با یک د‌ستمال مرطوب سطح آن را پاک کنید‌. د‌ر قسمت‌هایی که کاغذ د‌یواری از د‌یوار جد‌ا شد‌ه، آن را با سریش بچسبانید‌. اما اگر کاغذ بازسازی تعمیرات منزل  د‌یواری‌ها خراب و کهنه‌اند‌، باید‌ آنها را کاملاً از د‌یوار جد‌ا کرد‌ه و د‌ور بیند‌ازید‌. اگر بر روی سطح زیر کار شما روش خاصی به کار رفته یا رنگ ویژه‌ای به آن زد‌ه شد‌ه است، بهتر است با یک نقاش متخصص این کار مشورت کنید‌ تا رنگ و روش نقاشی د‌رست را به شما معرفی کند‌.

نکته مهم: قبل از انجام هر کار، یک نقطه د‌ور از د‌ید‌ بر روی د‌یوار را د‌ر نظر بگیرید‌ و روش نقاشی خود‌ را بر روی آن آزمایش کنید‌. د‌ر صورت مقبول بود‌ن کار، می‌توانید‌ آن را بر روی تمام سطوح د‌یوارها پیاد‌ه کنید
کندن و جدا نمودن انواع کاغذ دیواری از روی دیوار

شاید برای شما پیش آمده باشد که کاغذ دیواری محیط کار یا زندگیتان در نظر شما جلوه بازسازی ساختمان قبل را نداشته و یا به اصطلاح از مد افتاده و بخواهید طرح و رنگ دیگری از کاغذ دیواری یا سایر پوشش های دکوراتیو را مورد استفاده قرار داده و نصب نمایید در این صورت پیشنهاد می شود قبل از هر کاری ابتدا وسایل و اثاثیه داخلی را از اتاق خارج و یا در وسط اتاق جمع نمایید بطوری که بتوانید آزادانه در کناره دیوار حرکت کنید در ادامه می توانید با کمی حوصله پتینه کاری مراحل زیر را اجرا نمایید :

● از آنجا که معمولا حلال چسب کاغذ دیواری آب می باشد در اولین قدم می توانید توسط یک تکه اسفنج آغشته به محلول پاک کننده و یا مخلوط پودر لباس شویی و آب گرم ٬ کاغذ دیواری را مرطوب نمایید در این مرحله درباره بازسازی ساختمان می توانید از بخارشو نیز استفاده نمایید تا اجرای پتینه چسب کاغذ کاملا شل شود .

● در قدم بعدی با استفاده از یک کاردک کاغذ خیس خورده را از روی دیوار جدا نمایید در این بین ٬ نقاطی از کاغذ که هنوز از دیوار جدا نشده اند را مجددا خیس نمایید تا مشکلی جهت جدا نمودن کاغذ نداشته باشید .

البته باید توجه داشته باشید که کاغذهای دیواری چند لایه و همچنین کاغذهای دیواری قابل شستشو که با لایه ای از ونیل پوشش داده شده اند به راحتی خیس نخورده و محلول پاک کننده به پشت کاغذ نفوذ نخواهد کرد که درنتیجه جدا نمودن نقاشی ساختمان کاغذ از دیوار سختتر خواهد شد لذا توصیه می شود در این موارد سطح کاغذ را بطور متناوب خراش داده تا آب و حلال براحتی به پشت کاغذ نفوذ کند علاوه بر این می توانید جهت بلند نمودن کاغذ از روی سطح دیوار توسط کاردک ٬ از لبه های رول نصب شده شروع به جداسازی نمایید .

یک جایگزین بسیار خوب برای رنگ سقف خانه ها، کاغذ دیواری سقفی است. کاغذ دیواری سقفی معمولا به رنگ سفید گچی است و طرح های برجسته ای دارد که نقش و نگار ملایم، ولی زیبایی را در خود جای داده است. نصب کاغذ دیواری سقفی به مراتب آموزش پتینه  ساده تر از رنگ کردن سقف است و به سرعت و بدون جابجایی لوازم اتاق انجام می شود.

کاغذ دیواری سقفی به گونه ای طراحی شده است که سقف اتاق را بلندتر نشان می دهد، بدون بو است و عایق گرما، صدا و رطوبت است. جنس کاغذ دیواری سقفی معمولا ضخیم تر از کاغذ دیواری اجرای کنیتکس و رولکس  معمولی است.

شرکت Cosmos کاغذ دیواری های سقفی مدرنی را که با سایر کاغذ دیواری های کاسموس هماهنگی دارد، تولید کرده و به بازار عرضه کرده است. کاغذ دیواری های سقفی برند کاسموس جلوه ای دو چندان به خانه می دهد بازسازی ساختمان و خانه لوکس و شیک می کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com