بازسازی ساختمان

دکوراسیون ساده و رمانتیک

بازسازی ساختمان داتیک

اگر بدنبال دکوراسیونی ساده و رمانتیک در اتاق خواب پتینه خود هستید باز هم رنگ های باستنی که در بالا ذکر کردیم برای شما بهترین گزینه خواهند بود زیرا علاوه بر سادگی و فرونتی ای که بنمایش می گذراند، زیبا و ظریف نیز هستند. تقریبا تمامی رنگ های باستانی به راحتی با دکوراسیون هر محیطی ترکیب می شوند و آنرا زیبا و منحصر بفرد نمایش می دهند. برای مثال رنگ ارغوانی در کنار سبز ترکیب زیبایی را بخصوص برای اتاق دخترخانوم ها ایجاد می کند. البته رنگ های دیگری از قبیل از قبیل قهوه ای شکلاتی، تافی، کاپوچینو و ماهگونی رنگ هایی مناسب برای ایجا این حس هستند و به شکلی موثر فضایی رمانتیک را خلق می کنند. در شکل های زیر تعدادی از زیباترین دکوراسیونی اتاق خواب های عاشقانه را مشاهده خواهید کرد.

برای بزرگتر به نظر رسیدن فضای مورد نظر خود می توانید از کاغذ دیواری ها با رنگ های سبز و آبی و بنفش استفاده کنید. کاغذ دیواری با رنگ های سرد و ملایم به فضای منزل آرامش می بخشند و کاغذ دیواری ها با رنگ های سرد و تند می توانند به دکوراسیون داخلی خانه شور و هیجان خاصی ببخشند.

مدل کاغذ دیواری جدید باید با سبک دکوراسیون داخلی منزل شما مطابقت داشته باشد. کاغذ دیواری ها با طرح های ساده برای خانه ها با دکوراسیون های مدرن و فانتزی می توانند انتخاب مناسبی باشند و کاغذ دیواری ها با نقش و نگار برجسته بازسازی ساختمان برای دکوراسیون های سلطنتی یک انتخاب ایده آل محسوب می شوند.

ما ایرانی ها معمولا از رنگ های شاد فراری هستیم چه در طرز پوشش شخصیمان باشد و چه در انتخاب رنگ زمینه برای دکوراسیون داخلی خانه. همین عدم استقبال مصرف کننده از رنگ های شاد باعث شده که کارگاه ها و شرکت های تولیدی کابینت هم تمرکز خود را روی رنگ های سنگین و خنثی مثل سفید و کرم یا قهوه ای بگذارند. وقتی راجع به کم تنوعی و کمبود رنگ های شاد بین نمونه مدل ها از آنها سئوال می کنیم می گویند این رنگ ها برای مردم ایران جذابیت ندارند.

بسیاری از ما طراح داخلی نیستیم ، اما مانند یک طراح از اینکه با نور، رنگ و چیدمان سر و کار داشته باشیم، لذت برده و دوست داریم که بتوانیم فضایی دلچسب و رمانتیک برای خود بسازیم. اما قبل از هر چیز باید به زبان مخصوص این رشته آشنا شویم. آرل سعی دارد بدون اینکه نیاز به داشتن تحصیلات آکادمیک باشد، شما را با اصول اولیه و کلیاتی که قبل از شروعع به آنها نیاز داریم، آشنا سازد. به عنوان اولین قدم، در این مقاله نگاهی می اندازیم به سیزده اصل اولیه و اساسی انتخاب رنگ که هرکس باید بداند.

هیچ چیزی بدتر از این نیست که بعد از اتمام عملیات نقاشی دیوار به سراغ نوار چسبی که روی قرنیز زده اید بروید و بعد از جدا کردن نوار ببینید که قرنیز چوبی هم به رنگ آغشته شده است. برای اینکه این اتفاق نیفتد باید در زمانی که می خواهید چسب را به سطح مورد نظر بزنید به نکاتی توجه کنید. بعد از اینکه نوار چسب را به چوب قرنیز چسباندید، یک کاردک را به روی نوار بکشید و فشار دهید تا به خوبی بچسبد.

از چسب مخصوص رنگ به رنگ آبی استفاده کنید تا چسب آن بر روی بازسازی ساختمان سطح قرنیز باقی نماند. چسب مخصوص نقاش ها به راحتی جدا می شود ولی در عین حال از پس دادن رنگ به سطح زیرین خود نیز محافظت می کند.

رد قلمو را با مایع مخصوص پوشاننده رنگ از بین ببرید
برای اینکه رد قلمو حاصل از عملیات رنگ آمیزی دیوار را از بین ببرید از پوشاننده رنگ با نرم کننده رنگ استفاده کنید و آن را (مایع فلوترول) با رنگ مخلوط کنید. با این کار اولا روند خشک شدن رنگ آهسته تر می شود و در نتیجه اگر می خواهید در برخی از قسمتها رنگ را دوباره بر روی دیوار بزنید به مشکل بر نمی خورید. ثانیا پوشاننده رنگ باعث می شو رنگ قلمو بر روی دیوار باقی نماند. افراد حرفه ای در زمینه نقاشی دیوار از نرم کننده رنگ برای سطوح چوبی، دیوار و درب ها استفاده می کنند. میزان مورد نیاز را بر اساس دستور العمل کارخانه به رنگ اضافه کنید.

عکس های این مطلب را با کابینت ها و آشپزخانه های تماما خاکستری رنگ شروع می کنیم. همانطور که می دانید، دکوراسیون های مدرن عمدتا از رنگ های خنثی استفاده می کنند و در بعضی شرایط به مقدار خیلی کمی رنگ های شاد و انرژیک را در گوشه و کنار نیز بکار می برند. اما رنگ خاکستری خود به تنهایی بقدری تاثیر گذار است که می تواند یک آشپزخانه را تازه، جذاب، مدرن و امروزی نشان دهد. برای مثال در شکل زیر مشاهده می کنید که کابنیت های خاکستری تیره چگونه در ترکیب با مقدار کمی رنگ زرد ظاهری تمیز و شیک ایجاد کرده بدونه اینکه هیچ نیازی به رنگ سفید یا رنگ های مرسوم دیگر باشد.

بازسازی ساختمان

یکی دیگر از ترکیب هایی که در آشپزخانه های مدرن خیلی خوب جواب می دهد، ترکیب رنگ سفید با خاکستری است. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید، در آشپزخانه اول، کابینت های بالایی آشپزخانه رنگی کاملا سفید دارند در حالی که کابینت های کشویی قرار گرفته در قسمت اپن و میز کار خاکستری هستند، این کار باعث شده کابینت های سفید خود را در پس رنگ تیره کابینت های جلویی، خیلی زیباتر جلوه دهند. در آَشپزخانه دوم برعکس مدل بالا عمل شده، کابینت ها در اینجا تمام خاکستری هستند در حالی که دیوار پس زمینه سفید است.

اگر قصد دارید خانه کوچک تان را بزرگ تر جلوه دهید، رنگ ها بیشتر از کاغذ دیواری ها به شما کمک خواهند کرد چرا که در خانه های کوچک هرچه فضا به دور از شلوغی و طرح های اضافی باشد، بزرگ تر به نظر می رسد؛ از سوی دیگر نمی توان کاغذدیواری هایی را که طرح های زیبایی دارند هم نادیده گرفت. درست است که طرح روی آن ها خانه را کوچک تر نشان می دهد اما فریبنده تر و متفاوت تر از رنگ هاست.

بازسازی کردن، فرصت بسیار مناسبی است تا به رویاهایتان در دکوراسیون منزل واقعیت ببخشید. حقیقت اینجاست که هر کدام از ما بودجه مخصوص و گاها محدود خودمان را داریم بنابراین با توجه به مقدار بودجه خود باید با شرایط سازگاری پیدا کنیم.

بازسازی سرویس بهداشتی جزو گران ترین کارهای طراحی داخلی است ولی نگران نباشید. با کنیتکس توجه به نکاتی که در اینجا اعلام می کنیم می توانید بدون داشتن بودجه های آسمانی و زیاد هم حمام زیبای خود را بازسازی کنید.

در بازسازی سرویس بهداشتی وسایل را در جایی که هستند نگه دارید.
در بازسازی حمام و سرویس بهداشتی جا به جا کردن لوازم جانبی لوله کشی پتینه اصولا هزینه زیادی می برد مخصوصا در زمانی که شما بخواهید آنها را از دیواری به دیوار دیگر تغییر بدهید. شاید در نظر اول اینگونه به نظر بیاید که آنها فقط چند لوله آب متفاوت هستند اما در واقع هر کدام از آنها خدمات و اهداف مختلف دیگری نیز دارند.

اگر هزینه های جا به جایی لوله ها در بودجه شما وجود ندارد وسایل بزرگ را همان جایی که هستند نگه دارید چرا که علاوه بر اینکه مجبور می شوید خود آن وسیله را جا به جا کنید، باید جای لوازم و چیزهایی را که به آنها آویخته هستند را نیز تغییر دهید. برای مثال ما در حماممان یک وان آهنی داریم که قدمت زیادی دارد، بنابراین باید دیوانه باشیم که بخواهیم از شر آن خلاص شویم هم چنین حرکت دادن آن در طول اتاق نیز می تواند توان حدود ۲۰ نفر را از آنها بگیرد. اگر فضایتان قدیمی است حتما وسایلی که دارید خاص و زیبا هستند. مثل همین وان که پیدا کردن چیزی که بتواند جایگزین مناسبی برای آن باشد بسیار بعید است بنابراین در جابه جایی و یا تغییر آن باید تجدید نظر کرد.

 پتینه

با هر آن چیزی که دارید بازسازی سرویس بهداشتی را شروع کنید.
در بعضی مواقع در بازسازی حمام با کمی بررسی به این نتیجه می رسیم که باید با وسایلی که داریم کار کنیم که البته این موضوع لزوما جنبه منفی ندارد بلکه فرصتی است که استعداد و خلاقیت خودتان را بسنجید تا با نگهداری و استفاده مجدد از وسایل چه تغییرات مناسبی می توانید اعمال کنید. آن وان قدیمی را به خاطر بیاورید. من از آنجایی که این وان روزهای بسیار خوبی را سپری کرده به آن اشاره نکردم بلکه با این وجود می خواهم آن را حفظ و نگهداری کنم. با کمی جستجو و بررسی به این نتیجه رسیدم که صیقل دادن و شفاف کردن وان آهنی هم بسیار ساده و هم مقرون به صرفه است. براق بودن و شفافیت این وان جذابیت فوق العاده ای نیز به فضای حمام خواهد بخشید.

چوب قدیمی ترین متریال برای سازه مبلمان از قبل از قرن بیستم است که بیشترین کاربرد آن در مبلمان منبت کاری شده یا کلاسیک است. در این نوع مبلمان از سازه های چوبی استفاده می شود که بیشتر از چوب گردو، گیلاس، راش، روسی و … هستند. نوع اتصالات آن به شکل دوبل چوبی عاج دار، نبشی های چوبی، پیچ یا کام و زبانه می باشد. در انواع راحتی مبلمان معمولاً از چوب ارزان قیمت و MDF های زیرپالتی استفاده می شود. اتصالات آن بیشتر از نوع پیچ و کام و زبانه، نبشی های چوبی و یا اتصالات فلزی می باشد.

کار جالب دیگر برای نوسازی فضای کانتر آشپزخانه استفاده از رنگ است، شاید تعجب کنید اما رنگ های مخصوصی برای کانتر و روکابینتی وجود دارد که ظاهری شبیه به کانترهای مرمری به آن می دهد. این رنگ از جنس لاتکس بوده و به همین خاطر بافت دار است اما برای تمیز شدن و حفظ رنگ نیز مایعی محافظ بعنوان روکش روی آن زده می شود، قیمت تمام این موارد رنگ آرکیلیکی یا لاتکسی بهمراه روکش شاید به صد هزار تومان برسد در صورتی که خرید و تعویض کانتر هزینه حداقل چند صد هزار تومانی در پی خواهد داشت. در مدل بعدی رنگ علاوه بر کانتر، روی دیوار آشپزخانه نیز کشیده شده است. در مدل سوم از رنگ تخته سیاه بجای مرمری استفاده شده است، این مدل خلاقیت در تزیین آشپزخانه را به سرحد خود می رساند.

بازسازی ساختمان

بعضی رنگ ها در طول سال های مختلف مد می شوند و صاحب خانه دکور خانه را بە آن رنگ ها تغییر می دهد اما بعد از مدتی این رنگ از مد می افتد و دوباره باید همه دکور را عوض کرد. اما رنگ مشکی جزو معدود رنگ هایی است کە هیچ گاه از مد نمی افتد.

استفاده ار رنگ در چیدمان خانه مساله ای کاملا سلیقه ای است. بعضی از رنگ ها در طول سال های مختلف مد می شوند و صاحب خانه دکور خانه خود را بە آن رنگ ها تغییر می دهد اما بعد از مدتی این رنگ از مد می افتد و دوباره باید همه دکور را عوض کرد. اما رنگ مشکی جزو معدود رنگ هایی است کە هیچ گاه از مد نمی افتد. رنگ مشکی را در هر نوع دکوراسیونی، از دکورهای ساده روستایی گرفته تا چیدمان های شیک و مدرن، بازسازی ساختمان می توان استفاده کرد. بە همین منظور، در اینجا چند طرح متنوع از طراحان  مختلف کە در ترکیب آنها از رنگ مشکی استفاده شده است، انتخاب کرده ایم.

جمع کردن کاغذها و رسیدهای قدیمی در یک جعبه از تعداد آنها نمی‌کاهد؛ فقط چیدمان آنها را ظاهرا مرتب می‌کند؛ بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم این کاغذها را دسته‌بندی کنید و در فایل‌های جداگانه با برچسبی که موضوع آنها را مشخص می‌کند، قرار دهید؛ مثلا قبض‌های برق، تلفن، رسیدهای پرداخت قسط و وام و… .شاید ظاهرا راحت به نظر برسد که کیسه‌های استفاده شده را برای وسایل کثیف خود در دسترس داشته باشید اما باید حواس‌تان باشد که نگهداری تعداد بیش از حد آنها کشوی شما را به انبار نایلون‌ها تبدیل نکند. پیشنهاد می‌کنیم برای کیسه‌ها یک پتینه حجم محدود در نظر بگیرید، سپس آنها را در یک نایلون بزرگ‌تر قرار دهید و هرگز کیسه‌های بیشتر از ظرفیت آن را نگه ندارید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com