بازسازی ساختمان

فضای مناسب تخت خواب

انتخاب تختخواب  هایی که در زیر دارای کشو هستند نیز به افزایش فضای مناسب برای نگهداری کنیتکس وسایل شخصی کمک می کند و یا انتخاب تخت خوابهای دوطبقه در مواقعی که دو کودک خردسال یا دو نوجوان از یک اتاق استفاده می کنند، می تواند فضای بیشتری را در اختیار فعالیتهای دیگر آنها قرار داد.

 

کتابخانه و میز تحریر ساده درست کنید

جز جدا نشدنی مورد نیاز برای اتاق یک محصل با انضباط ! یک کتابخانه و میز تحریر ساده می تواند علاوه بر تغییر دکوراسیون بی نظیر اوضاع اتاق فرزند شما را سر و سامان دهد، حتی اگر فضای بزرگی برای قرار دادن یک کتابخانه  ندارید طبقه ها و شلف ها به سادگی می توانند برای شما نقش یک کتابخانه ی کاربردی را داشته باشند و به نظم دهی فضای شما کمک کنند.

امروزه در بیشتر خانه ها برای پوشاندن دیوار ها از کاغذ دیواری استفاده می شود. کاغذ دیواری ها دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند و می توانند زیبایی و جذابیت را برای دکوراسیون منزل به ارمغان بیاورند, در ادامه این مطلب انواع مدل کاغذ دیواری جدید بازسازی ساختمان برای قسمت های مختلف منزل را مشاهده خواهید کرد.

طرح ها و رنگ های متنوع و زیبایی را می توان به کمک کاغذ دیواری روی دیوار های بخش های مختلف منزل ایجاد کرد به همین دلیل امروزه اغلب افراد تمایل دارند به جای استفاده از نقاشی ساختمان از کاغذ دیواری ها با طرح های جذاب برای پوشاندن دیوار ها استفاده کنند.

اگر خواستید خاتون را در این خانه ی زیبا تصور کنید، قطعا روی این ننوی دوست داشتنی و راحت است. البته اگر زمستان باشد قطعا یک بافتنی هم لحاظ کنید!

می توانید برای دکور خانه تان گوشه ای امن و آرام برای خلوت و مطالعه قرار دهید. بازسازی ساختمان البته به یاد داشته باشید تمام این آرامش تا وقتی خواهد بود که دو نفره باشید، چون اگر سه نفره یا بیشتر بشوید، دیگر از گوشه خلوت و این ها خبری نیست!

5. دمای رنگ (color tempture) : شاید تا به حال شنیده باشید هر رنگی دارای درجه حرارت است. از این نظر رنگها به دو دسته گرم و سرد طبقه بندی می شوند. قرمز، نارنجی و زرد را با نام رنگ های گرم میشناسند. این رنگ ها به محیط انرژی، سر زندگی، پویایی و حرکت می دهند. همچنین بخاطر اینکه باعث کوچکتر به نظر رسیدن فضا می شوند، حسی خودمانی به محیط می دهند.

از این قانون برای تنظیم رنگ ها در این الگو استفاده می شود. به این ترتیب که : 60 درصد برای رنگ اصلی، 30 درصد برای رنگ دوم و 10 درصد برای رنگ تاکیدی (accent) در نظر گرفته می شود. رعایت این تناسب باعث چرخش چشم در فضا شده و به آن تعادل می بخشد. رنگ اصلی معمولا رنگی است که بر روی دیوار ها قرار می گیرد، رنگ دوم عموما برای مبلمان و پرده و رنگ سوم بصورت نقاط تاکیدی در وسایل تزئینی، تابلوها و … استفاده می شود.

9. الگوی مجاور (Analogous color scheme) : الگوی مجاور از ترکیب 3 رنگ مجاور بر روی چرخه رنگ ایجاد می شود. به طور معمول از کنار هم قرار گرفتن دو رنگ اصلی و رنگ فرعی حاصل می شود. رنگ فرعی از ترکیب دو رنگ اصلی به نسبت مساوی ایجاد می شود. مثلا قرمز و زرد با نارنجی. قانون 10-30-60 برای این الگو نیز قابل استفاده است. رنگ اول به عنوانن رنگ غالب، رنگ دوم برای تقویت رنگ اول و رنگ سوم تنها بصورت نقاطی در نظر گرفته می شود. جالب است بدانید که می توانید با استفاده از رنگ های خنثی نیز الگوی رنگی مشابهی ایجاد کنید، مثلا از کنار هم قرار دادن سه رنگ سفید، سیاه و خاکستری به جای رنگ های درخشان تر استفاده کنید.

تزیین دیوار اتاق نشیمن با ایجاد کردن یک تصویر رسمی
در اتاق نشیمن خود، مسائل مورد علاقه‎ قابل جمع آوری خود را برای نمایش روی یک میز قهوه خوری، میز کنار مبل یا طاقچه‎ی بالای شومینه گرد هم آورید. این وسایل می توانند شامل ظروف رنگی کریستالی، چند نقاشی زیبا،چند ظرف دکوری ویک جفت شمعدان ساده باشید. از تمام این موارد برای تزیین دیوار اتاق نشیمن تان استفاده کنید.

قبل از هر کاری باید به تمیز کردن محوطه میز شام خود بپردازید. لذت بردن از یک وعده غذایی به احساس رضایت از محیط اطراف شما بستگی دارد. اگر از موهبت خوردن غذا در فضای باز برخوردار هستید پس مطمئن باشید که میز غذای شما در بهترین شرایط جوی قرار دارد و محوطه اطراف عاری از هرگونه زباله است. می توانید از چراغ های تزیینی، شمع و … برای جلوه بخشیدن به چیدمان محل غذاخوری استفاده کنید.

عیوب سطح مورد نظر را سنباده کشی کنید
برای اینکه نقاشی دیوار یا وسیله مورد نظر به خوبی رنگ شود، باید سطح صافی داشته باشد. برای این منظور باید سطح کار سنباده شود و این کار با چرخ سنباده یا ورق سنباده انجام شود. در این حالت است که هر خراش، خش، ترک و یا ضایعه اضافه ای از بین می رود. برای نقاشی دیوار سمباده کشی را از سطح زمین تا سقف در جهت عمودی و افقی انجام دهید. این نکته را در نظر داشته باشید که فشار بازسازی ساختمان زیاد بر روی کاغذ سنباده یا دیوار باعث آسیب دیدن آن می شود. برای وسایل چوبی از اسفنج های مخصوص یا سطح سنباده ای استفاده کنید.

ممکن است رنگ آمیزی گوشه های دیوار به نظر ساده برسد و ترجیح بدهید اول گوشه ها را نقاشی کرده و بعد به سراغ قسمت اصلی دیوار بروید. ولی اینطور نیست! نقاشان حرفه ای هر کدام از اضلاع اتاق را به یک سطح مجزا نگاه می کنند. در این صورت بعد از رنگ آمیزی هر دیوار از رول بر روی آن استفاده می کنند و سپس به سراغ دیوار بعدی می روند. در این صورت است که رد قلمو می تواند با حرکات رول بهتر آمیخته شود. بعد از استفاده از قلمو و رنگ روی آن را با یک سینی یا حوله مرطوب بپوشانید تا هوا باعث خشک شدن قلمو و سطل رنگ نشود.

کنیتکس

پنجره را تراش دهید
اگر می خواهید چارچوب پنجره را رنگ کنید خود را با چسب زدن به شیشه پنجره آزار ندهید. در هر صورت شیشه رنگی می شود! اجازه دهید رنگ به شیشه پنجره برخورد کند و سطح آن را نیز رنگی کند. بعد از خشک شدن رنگ، می توانید با یک کاتر یا تیغ ساده رنگ های اضافی را از سطح روی شیشه بتراشید.

رنگ را در یک ظرف نگهداری کنید تا ثابت بماند
یک رنگ مشابه می تواند در قوطی های مختلف به رنگ های مختلف دیده شود. این تفاوت را به طرز آشکاری زمانی که نیمی از گالن جدید رنگ را به دیوار زده اید، متوجه می شوید. برای اینکه متوجه شوید رنگ ها از یک کد رنگی مشابه هستید از روش حرفه ای ها استفاده کنید. آنها گالن های مختلف رنگ را در یک قوطی بزرگ با هم مخلوط می کنند.

هنگامی که می خواهید مدل رنگ کابینت برای دکوراسیون  آشپزخانه خود را انتخاب کنید باید به رنگ دیوارها توجه خاصی داشته باشید. در حقیقت ابتدایی ترین کار همین است که رنگ دیوارهای آشپزخانه را مشخص کنید. اگر رنگ فعلی دیوارها را دوست داشته و قصد تعویض آنها را ندارید بنابراین پیشنهاد می شود از رنگ های مکمل یا کامل کننده برای کابینت ها استفاده کنید. برای مثال اگر دیوارهای آشپزخانه به رنگ بژ یا کرم هستند بهتر است رنگ کابینت ها از بین سایه های پر رنگ تر و تیره تر انتخاب شود.

اگر از رنگ مشکی هراس دارید یا آشپزخانه کوچکی دارید که نمی شود در آن به میزان زیاد از رنگ مشکی استفاده کرد، استفاده هوشمندانه از رنگ مشکی در کنار رنگ سفید می تواند به بهترین شکل ممکن، زیبایی های هر دو دنیای مشکی و سفید را برای آشپزخانه شما به ارمغان بیاورد. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید، رنگ مشکی به میزان جزئی در عناصری مانند میز اپن اشپزخانه یا خطی بازسازی ساختمان مشکی رنگ که به صورت شکسته از بین کابینت های تماما سفید رد شده است، می تواند یک نمونه عالی از کابینت های سفید مشکی را برای آشپزخانه شما به ارمغان بیاورد.

کنیتکس

در بازسازی سرویس بهداشتی اولویت بندی کنید.
برای بازسازی دستشویی حتما بدانید که چه کاری باید انجام دهید. هرپروژه ای که برای بازسازی یک خانه به کار می رود حتما دستخوش تغییرات پرهزینه ای خواهد بود که بودجه شما را کاهش می دهد. ممکن است که شما برنامه ریزی کرده باشید که دوش حمامتان را تغییر دهید ولی زمانی که می بینید کاشی هایتان ترک خورده و خراب شده اند باید بر اساس اولویت خرابی ها را بهبود بخشید. اگر به این نکات توجه کنید پتینه قطعا خواهید فهمید که بودجه واقعی شما چقد خواهد بود.

فریم یا استخوان بندی خوب نباید صدای غژغژ بدهد یا بصورت نامتعادل رو زمین قرار بگیرد (تراز باشد). صدای غژغژ نشانه این است که اتصالات خوب با هم درگیر نیستند و احتمالاً این قطعه دوام چندانی نخواهد داشت. اگر در مبلمان شما از قطعات فلزی استفاده شده، دقت کنید که هیچ بیرون زدگی یا گوشه تیزی حس نشود، که این مسئله باعث پارگی پارچه و آسیب رساندن به کاربران خواهد شد. اگر یک مبل تخت خواب شو میخرید، دقت کنید که خیلی راحت با کمترین فشار و سر و صدا باز و بسته شود. ممکن است هزینه بیشتری برای آن پرداخت کنید، ولی مطمئناً در طولانی مدت به نفع شما خواهد بود.

آکلیریک؛ الیاف آکلیریک ظاهری شبیه به پشم دارند. در برابر ساییدگی، چروک، لک و تغییر رنگ مقاوم هستند. کیفیت های پایین تر آن ممکن است به مرور زمان پرز بیاندازد. جذب رطوبت کمی دارد و کلاً الیافی مقاوم و بادوام به حساب می آیند. الیافی نرم و سبک هستند.

پلی استر؛ استحکام زیاد، خاصیت کشسانی مناسب، مقاومت سایشی زیاد، مقاوم در برابر چروک و حرارت، شستشوی راحت، جذب رطوبت کم، مقاوم در برابر نخ کش شدن، الیاف پلی استر را تبدیل به یکی از پرمصرف ترین الیاف مصنوعی استفاده شده در صنایع نساجی، تبدیل کرده است. این الیاف معمولاً با الیاف دیگر (مصنوعی و طبیعی) ترکیب می شوند. به خاطر بار الکتریکی که ایجاد می کند، دوده و گرد و خاک بیشتری جذب میکند؛ بنابراین زودتر نیاز به شستشو دارد، اما شستشوی آن راحت و آسان است.

بازسازی ساختمان

میز پذیرایی یا قهوه اغلب برجسته ترین نقطه اتاق نشیمن یا پذیرایی محسوب می شود.  میز پذیرایی و جلو مبلی معمولا در استایل و طرح های مختلفی وجود دارد که بر اساس سبک چیدمان و دکوراسیون بقیه اتاق آن را باید انتخاب کرد و جنس آنها نیز مختلف است و میتواند از انواع مختلف متریال ها ساخته شود.

به گزارش پرشین وی یکی از متداول ترین متریال های میز پذیرایی، چوب است ولی علاوه بر طراحی میزهای ساده چوبی، برخی از طراحان سبک های بسیار متفاوت و منحصر به فردی را ارائه کرده اند که تا حد زیادی از مدل های سنتی معمول فاصله دارد.

تصاویری که در زیر مشاهده می کنید، مدل های میز پذیرایی چوبی در طراحی های منحصر به فرد است که می تواند به خوبی در یک دکوراسیون مدرن و یا … نمای شیکی را به وجود آورد.

بازسازی ساختمان

رنگ سبز در مرکز چرخه رنگ قرار دارد و زرد گرم را با آبی خنک متعادل می‌کند. رنگ سبز معمولا تداعی‌کننده جوانی، تولد دوباره، توازن، و آرامش است. با این حال، در برخی از فرهنگ‌های آسیایی، رنگ سبز نماد بیماری است، به همین دلیل به کار بردن رنگ‌مایه‌های قرمز در کنار این رنگ می‌تواند حس و حال بیمارگونه آن را از بین ببرد.

همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، این اتاق دارای یک رنگ سبز بهاری در کنار بازسازی ساختمان  رنگ صورتی است. این دو رنگ دارای میزان اشباع و ته‌رنگ یکسانی هستند و به همین دلیل حس و حالی جوانانه و شاداب را در فضا ایجاد کرده‌اند.

زمانی که به یک باره کمد خود را تخلیه و نیمی از آن را دور می‌ریزید، احتمالا یک باریکلای ویژه نثار خود می‌کنید و تصورتان این است که وظیفه خود را تمام و کمال بجا آورده‌اید اما یادتان نرود نظم‌دهی و پاکسازی وظیفه‌ای همیشگی است؛ البته پیشنهاد ما این است از همان ابتدا وسایلی را خریداری کنید که کاملا مورد مصرف‌تان قرار می‌گیرند و هرچه را برمی‌دارید سر جای خود بگذارید تا مجبور نباشید کنیتکس یک روز کامل خود را به این کار اختصاص دهید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com