بازسازی ساختمان

نگاهی بر مبانی بازسازی ساختمان

پتینه کاری به مانند طرح رنگ کاغذ دیواری هم بسیار مهم مبانی بازسازی ساختمان است . اگر می خواهید اتاق کوچک تر دیده نشود در انتخاب رنگ دقت به خرج دهید .

کاغذ دیواری های چند رنگ جزییات بیشتری به دکور اضافه می کند، در صورتی که در کاغذ دیواری قیمت نقاشی ساختمان تک رنگ این طور نیستند. بهتر است مبلمان را از رنگ مخالف آن رنگ یا یک رنگ تیره انتخاب نمود تا موجب رعایت توازن در دکور گردد .
ترکیب و تطبیق طرحها

الزاماً مجبور نیستید برای همه دیوارها تنها از یک نوع طرح استفاده نمایید . ترکیب و تطبیق طرحها برای دیوارهای مختلف می تواند پویایی کاملاً جدیدی در اتاق ایجاد کند .

ترکیب طرحهای راه راه و گلدار هم رنگ با هم خیلی خوب جواب می دهد . کاغذ دیواری های نقاشی ساختمان با غلطک طرحدار با رنگ روشن را می توان با مبلمان تک رنگ که رنگ تندی دارد ست نمود .

اگر تعداد ست های مبلمان با رنگ روشن خیلی زیاد است برای ایجاد آهنگ در دکور از یک صندلی استفاده نمایید .

هم چنین می توان تنها دیوار مبانی بازسازی ساختمان اصلی اتاق را کاغذ دیواری کرد چرا که برای فضای کل اتاق آموزش نقاشی ساختمان  بسیار خوب است زیرا که علاوه بر اضافه کردن طرح و رنگ تزیین اتاق را آسانتر می سازد .

یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد‌ تغییرات کلی د‌ر خانه، عوض کرد‌ن چهره د‌یوارهاست. هر نقاشی ساختمان روشی را که برای این کار انتخاب می‌کنید‌، باید‌ پیش از شروع کار، د‌یوارها را به خوبی آماد‌ه کنید‌.
بازسازی ساختمان
تابلوها، قفسه‌ها و تمام د‌یوارکوب‌ها را از د‌یوار جد‌ا کنید‌. مبل‌ها را تا حد‌ ممکن از اتاق خارج یا د‌ر وسط اتاق متمرکز کنید‌. برای محافظت از آنها می‌توانید‌ از نایلون یا روزنامه و یا ورقه‌های آلومینیومی استفاد‌ه کنید‌. کف اتاق و پایین د‌یوار را تا حد‌ سنگ قرنیز به خوبی بپوشانید‌. د‌ر این کار د‌قت زیاد‌ی به خرج د‌هید‌ تا د‌ر پایان کار زحمت کمتری برای تمیز کرد‌ن د‌اشته باشید‌. روزنامه‌ها یا ورقه‌های آلومینیومی را به خوبی محکم کنید‌ تا د‌ر نقاشی ساختمان با مولتی کالر حین کار بلند‌ نشوند‌. با حوصله و د‌قت، کلید‌ها و پریزهای برق و د‌ورتاد‌ور مبانی بازسازی ساختمان سطح سقف را به خوبی بپوشانید‌ تا د‌ر اثر پاشید‌ه شد‌ن رنگ به آن نقاط، سقف کثیف نشود‌.

پوشش قبلی را در صورتی که از جنس وینیل است یا اگر پوشش جدید از وینیل است ،از دیوار بکنید .اگر پوشش جدید از جنس کاغذ است ، می توانید کاغذ دیوارغیر وینیل قبلی را نکنید ، مشروط بر اینکه کاغذ قبلی همچنان چسبندگی خود را حفظ کند و لبه های دو کاغذ همچنان چسبندگی خود را حفظ کند و لبه های دو کاغذ روی هم قرار نگیرند .پیش از چسباندن ،سطحی را که باید پوشانده شود با بازسازی ساختمان چسب مخصوص زیر سازی کنید.

برای آماده سازی دیوار ، اگر رنگ دیوار روغنی یا نیمه براق است ، سطح دیوار را با کاغذ سمباده ،زبر و خش دار کنید ، با اضافه کردن ملح به چسب محلول در آب که در واقع هم برای بالا بردن غلظت آن و هم در حکم بتونه است ، می توانید سطح مورد نظر رازیر سازی کنید .پیش از نصب کاغذ دیواری روی دیواری که تازه رنگ خورده یا گچ کاری شده است ،یک هفته صبر کنید ، باید یک دور دیوار را بتونه ،زیر سازی ((sizing کنید.دیوار چوبی رنگ شده را باید قبلا با رنگ ستری روغنی پوشانده و 24صبر کرده تا خشک شود .نا صافی یا سوراخ های روی دیوار ها را درست همانگونه که در رنگ کاری نقاشی ساختمان در تهران معمل است ،بتونه کنید ، رویه ی تزئینات چوبی و گچبری ها را رنگ بزنید و بگذارید تا خشک شود.

 

ما خوشحالیم که شما از دنیای جدید خود بسیار لذت خواهید برد. بسیاری از محصولات و تولیداتی که می توا نند رنگ آمیزی شوند ،بعد از مدتی کوتاه کم رنگ ویا رنگی متمایل به زرد پیدا می کنند. با استفاده از کاغذ دیواری های فروشگاه دکور آرا ، تعویض بازسازی و تعمیرات ساختمان بعدی کاغذ دیواری به تعویق می افتد و به آینده بسیار دور موکول می شود .
3-پو شاندن دیوارها با کاغذ دیواری بسیار آسان است.

کار کردن در پروسه رنگ آمیزی با چکه مبانی بازسازی ساختمان کردن و ترشح رنگ ، باعث ناراحتی و آزار می شود . در طی پوشاندن دیوارها با کاغذ دیواری در صورتیکه زمانی چسب چکه می کند (برای مثال به چوب و یا کنار پنجره ای پاشیده شود) ، به آسانی می تواند با بازسازی آپارتمان یک اسفنج مرطوب پاک شود .
4-سرعت اجراء برای پوشاندن دیوارها بالا می باشد.

همه کارها وقتی که کاغذ دیواری آویزان گردید- تمام شده است .شما وقتتان را ذخیره کرده اید، برای مثال منتظر خشک شدن رنگ در رنگ آمیزی دیوارها نمی شوید.
5-کاغذ دیواری ها همیشه رنگ درستی دارند.

هنگامی که در رنگ آمیزی دیوارها ، رنگها رابا هم مخلوط می کنیم ، همیشه ممکن است یک اختلاف خفیفی در رنگها وجود داشته باشد و رنگهای روی دیوار اغلب ، متفاوت به نظر برسند ،از آنچه شما در فروشگاه انتخاب نمو ده اید. ولی هنگامیکه نقاشی ساختمان شما کاغذ دیواری راروی دیوار آویزان می کنید ، همان رنگی است که انتخاب نموده اید .
6-کاغذ دیواریها جو خاصی را ایجاد می کنند.

کاغذ دیواری ها راه ساده و اقتصادی هستند که با دکوراسیون داخلی می توانند بطور کامل هماهنگ گردند.رنگها ی انتخابی کاربری ، الگو و ساختار ها روی هم رفته یک تصویری را تولید می کند که یک جو هماهنگی را در هر اطاق خلق می نمائید .
7-کاغذ دیواری ها حالتی از زندگی را بیان هزینه بازسازی آپارتمان می کنند.

کاغذ دیواری انتخاب شده توسط شما بیانگر پویش زندگی و نشانه طرز برخورد و گرایش شما در زندگی است.

بسته به شخصیت شما ، شما می توانید فطرت و طبیعتان و الویت ها یتان را در هر اطاق از طریق رنگ ها ، الگو و ساختار ها نشان دهید .
8-کاغذ دیواریها یک اتاق را مجزا و شخصی می سازند.

تنوع گسترده کاغذ دیواری ها این امکان را به شما مبانی بازسازی ساختمان میدهد که با استفاده از طرحهای غیر قابل شمارش و نامحدود محیط زندگی خود را هماهنگ با اطاق ، مبلمان و دیگر قسمتهای فضا بصورت منحصر بفرد بیافرینید.

 

در بسیاری از موارد ،یک توپ کاغذ دیواری ،(یعنی کمی بیش از 3/5 متر مربع ) کاغذ دارد .ولی با بازسازی ساختمان های قدیمی احتساب بریده و نیز ضایعاتی ناشی از جور کردن نقش کاغذ ،یک توپ کاغذ دیوارای اغلب بیش از 2/8 متر مربع را نمی پوشاند .برای محاسبه ی تعداد توپ های که لازم خواهید داشت

طول دیوار ها را اندازه گیری کنید،این اندازه را در ارتفاع دیوار ضرب کنید .

از این حاصل ضرب مساحت پنجره ها و در ها و بازسازی ساختمان دریچه های دیگر را کم کنید .

حاصل را بر 2/8 درسیستم متریک تقسیم کنید.

اگر مساحت کاغذ دیواری روی هر توپ مقدار استاندارد حدود 3/5 متر مربع قیمت پتینه روی دیوار می باشد ،لازم است که در محاسبات خو طبق عوامل موجود تغییراتی بدهید.

فروشنده می تواند شما را راهنمایی کند تا براورد خود را به رقم دقیق تری برسانید .عاقلانه این است که به لحاظ اشتباهاتی که ممکن است در محاسبات و اندازه گیری پیش آید و نیز به منظور وصله کردن های که بعد از نصب وجود دارد، همیشه نقاشی ساختمان یک توپ اضافی هم بخرید . هنگامی که سفارش خود را دریافت می کنید مطمئن شوید که رنگ همه ی توپ ها یکسان است.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com