بازسازی ساختمان

روند تکمیل بازسازی آپارتمان

بازسازی ساختمان داتیک

سازندگان سنتی و غیر حرفه ای و بازسازی آپارتمان اغلب در اندازه گیری ها و طراحی های فضا ها دقت مطلوب نمی کنند بنا براین در طراحی سنتی آنها از فضای آپارتمان بهره برداری مطلوب نمی شود اما در یک طراحی حرفه ای، طراح سعی می کند از فضا بهترین استفاده را بکند م در این پروژه سعی کردیم از فضای کوچک این آپارتمان بهترین کاربری و استفاده ها را ببریم.

در زیر عکس های این پروژه در قبل و بعد از انجام کار نمایش داده شده است. این عکس ها قبل از شروع عملیات باز سازی گرفته شده است.

      بازسازی آپارتمان

همانطور که مشاهده کردید این بدترین حالت ممکن برای یک آپارتمان هست. در طرح اولیه باید دیوار بین آشپزخانه و سالن پذیرایی برداشته می شد و از فضای راهرو ها برای آشپزخانه و حمام استفاده می شد. حمام از قبل کمی بزرگتر می شد و در آشپزخانه جای ماشین ظرف شویی و یخچال ساید باز می شد.

پس از ۶ هفته آپارتمان شروع به شکل گرفتن کرد. همه نخاله های و خاک های اضافه از ساختمان تخلیه شده بود و دیوار های جدید حمام و آشپزخانه کشیده شده بود، قفسه های چوبی قدیمی را از ساختمان خارج کردیم، لوله های قدیمی و فرسوده سرویس بهداشتی و حمام با لوله های جدید تعویض کردیم، کف و دیواره های حمام غیرگونی و ضدآب شد و بالکن به نسبت بزرگ که در جلوی آپارتمان قرار داشت را به یک اتاق کار کوچک تبدیل کردیم./ بازسازی ساختمان

   بازسازی آپارتمان

در این مرحله بعد از لوله کشی های آب و گاز و برق کشی در آپارتمان، وارد کچ کاری و نازک کاری شدیم و کار را تا کاغذ دیواری و نقاشی درب و پنجره ها پیش بردیم.

در این مرحله لوازم و تجهیزات خریداری شده در مکان های خود قرار گرفت و لوازمی که نیاز به نصب و راه اندازی داشت، راه اندازی شد./ هزینه بازسازی آپارتمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com