بازسازی ساختمان

اجرای کناف در بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک

اجرای سقف های کاذب کناف برای بازسازی خانه به این صورت است که یه شاسی فولادی (از پروفیل های سبک مخصوص کناف که به آنها استاد و .. گویند) زیر کناف اجرا می‌شود و سپس گچ برگ های کناف را با پیچ های مخصوص به این سازه پیچ می‌نمایند. درزهایی ایجاد شده بین ورق های کناف را نیز با کمک نوار های مخصوص و بتونه پر می‌کنند.

سقف های کاذب کناف با سرعت بسیار بالایی نسبت به رابیتس و گچکاری در بازسازی ساختمان اجرا می‌شود و قابلیت های اجرای طرح های پیچیده بیشتری را دارد. سقف های کاذب کناف ، در بازسازی ساختمان کارکرد های مختلفی از جمله ، برای عبور دادن تاسیسات در زیر آن ، اجرای نورمخفی و نورهای نقطه ای ، را دارد.

ورق های آکوا پانل، ورق هایی هستند که به لحاظ ظاهری مشابه کـناف می‌باشند ولی داخل آنها از سیمان پرتلند به همراه افزدونی های مجاز و مخصوص استفاده شده است. دو طرف ورق های آکوا پانل به وسله شبکه ای از الیاف های با ترکیبات شیشه مسلح شده است. از آکواپانل در بازسازی خانه ها در فضاهایی که در معرض رطوبت بسیار بالا ( 90 درصد و بالاتر) می‌باشند استفاده میشود. بنابراین از صفحات آکوا پانل در دیوارهای خارجی و نماها، دیوارهای جداکننده اصلی استفاده میشود.

همچنین ورق های کـناف در ضخامت های مختلفی تولید می‌شوند
1- گچ برگ های 6 میلیمتری – جهت اجرای طرح های منحنی و قوسی شکل
2- 9.5 میلیمتر – جهت اجرای طرح های منحنی و قوسی شکل
3- گچ برگ های 12.5 میلیمتری – برای اجرای دیوارهای جدا کننده و سقف های کاذب است که بیشترین تولید و فروش را دارد./ بازسازی آپارتمان
4- گچ برگ های 15 میلیمتری ، 18 میلیمتری و بالاتر – برای سقف ها و دیوار هایی که خطر ضربه و احتمال شکستگی در آنها وجود دارد از این گچ برگ ها استفاده می‌شود.

انواع کـناف یا صفحات روکش دار گچی
گچ برگ ها یا کناف ها دارای یک هسته گچی هستند که سطوح آن با کاغذ خاصی، پوشش داده شده است. این ورق های گچی که در بازسازی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای 4 نوع مختلف میباشند.
1- گچ برگ های معمولی
2- گچ برگ های مقاوم در مقابل رطوبت (معمولا در سرویس های بهداشتی استفاده می‌شوند)
3- گچ برگ های مقاوم در برابر آتش
4- گچ برگ های مقاوم در برابر آتش و رطوبت

بازسازی ساختمان

کناف ، که امروزه اصطلاحا به دیوارها و سقف های خشک گچی اطلاق می‌شود، نام شرکتی بین المللی (اصالتا آلمانی) می‌باشد که توسط برادران کناـف در سال 1932 شروع به کار گردید. کارخانه کناب با تولید و عمل آوردن گچ شروع به کار گردید ولی به تدریج با گسترش فعالیت های خود، عایق های صوتی و حرارتی، مصالح نوین ساختمانی بر پایه گچ و سیمان و آهگ و تولید تجهیزات و ماشین آلات برای مصالح فوق را نیز در دایره محوصلات خود قرار دادند. شعار و هدف شرکت کنـاف ، به وجود آودن کارگاه ها و کارخانجات در کشورهای هایی که مواد اولیه در آنها به وفور یافت می‌شود و بازار مصرف مناسبی دارند، می‌باشد. شرکت کناف آلمان ، شرکت روکش گچ ایران را که قبلا فعالیت هایی در زمینه تولید پنل های گچی داشت و متعلق به بانک مسکن بود، را در سال 1374خریداری نمود و با نام کناف ایران ، در ایران فعالیت خود را آغاز کرد./ بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com