بازسازی ساختمان

علل اجرا بازسازی ساختمان

هر ساختمان با هر کاربری اعم از مسکونی، اداری، تجاری، فروشگاهی و … بعد از چند سال که از عمرش گذشت و گرد سالیان بر چهره اش نشست نیاز به تعمیرات دارد. گاهی این تعمیرات اساسی است و نیاز به بازسازی ساختمان و نوسازی آن احساس می شود. هرچند که بازسازی فقط محدود به ساختمان های قدیمی و سالخورده نمیشود. گاهی ما نیاز داریم فضای زندگی و دکوراسیون منزل یا مغازه و دکوراسیون داخلی محل کارمان به صورت اساسی تغییر کند و حتی چیدمان داخلی فضاها با برداشتن دیواری یا گذاشتن پارتیشنی، تغییرات سقف و کف ، نورپردازی و … چهره ای نو به خود بگیرد و یا حتی کاربری آن تغییر کند.

بازسازی ساختمان

خدمات بازسازی ساختمان شامل چه مواردی است؟
خدمات بازسازی ساختمان برای خود یک دنیای تازه و بسیار عظیم است که نمی توان آن را محدود کرد . ما می توانیم تا حد بی نهایت خانه شما را بازسازی کنیم.اما در این میان عاملی که اهمیت فراوانی دارد ، هزینه است . لذا ما سعی می کنیم طوری بازسازی را برای شما انجام دهیم که هم هزینه تا حد امکان کم شود ، و هم زیبایی چشم گیر و قابل توجه باشد . به طوری که اگر کسی قبلا به خانه شما آمده ، پس از دیدن خانه بازسازی شده از دیدن آثار آن شگفت زده شود. اما به صورت کلی می توان گفت خدمات ما شامل موارد زیر است :

بازسازی نما و پارتیشن
نمای ساختمان بسیار مهم است. اگر کسی وارد ساختمان شما نشود، نمای ساختمان شما را ملاک قرار می دهد . متاسفانه در حال حاضر به نما توجه نمی شود.همچنین برخی دیوارها حمال و باربر هستند اما برخی خیر ، یک اصل مهم در بازسازی این است که ما بتوانیم با زیرکی ، دیوارها و تیغه ها را طوری جا به جا کنیم که به خانه شما زیبایی یک ساختمان مدرن را ببخشد. هم چنین در مورد ادارات نیز باید پارتیشن بندی طوری باشد که حداکثر رفاه را برای کارمندان به ارمغان آورد.

کف ، محوطه و در و پنجره
کاشی ، سرامیک ، موزاییک و محوطه : این آیتم نیز در زیبایی و ظاهر ساختمان امری بسیار مهم است . ما محوطه ها را به گونه ای بازسازی می کنیم که ظاهری جذاب با هزینه ای کم برای شما داشته باشد.

تعویض درب و پنجره : از جمله نکاتی که در بازسازی ساختمان باید حتما مورد توجه قرار گیرد ، درب و پنجره است . ما سعی می کنیم علاوه بر این که از ساختارهای موجود ساختمان شما بهره لازم را ببریم ، پنجره های قدیمی را با دوجداره ( که ضامن صرفه جویی در مصرف انرژی است ) و درب را نیز با درب های شیک و مدرن ضد سرقت جایگزین نماییم.

عایق کاری ، تاسیسات و لوله کشی ساختمان
خدمات رفع نم ، ایزوگام و به صورت کلی عایق کاری و آسفالت : این آیتم نیز از عوامل بسیار مهم مخصوصا در حمام و پشت بام است که می بایست حتما به صورت حرفه ای انجام گیرد . بدون انجام این آیتم به صورت حرفه ای و عدم رفع نم درست ، رطوبت کلیه تلاش ها و هزینه های بازسازی شما را به مرور زمان از بین خواهد برد.

مسائل تاسیساتی و لوله کشی ساختمان : از جمله مسائلی است که بسیاری از ساختمان ها با آن دست و پنجه نرم می کنند ، به صورت کلی می توانیم بگوییم خلاص شدن از لوله کشی های فرسوده به نوعی خود از چالش های بزرگی است که برای سایر اجزای ساختمان مثل نم زدگی سقف ها و دیوارها پیش می آید.

نقاشی و زیبا سازی ، کف ، دیوار و سقف
خدمات کف ، دیوار و سقف : سقف کاذب در بازسازی ساختمان خیلی خیلی مهم است لذا اجرای درست کنافت و رعایت نورمخفی و … اهمیتی دوچندان دارد ، خدمات ما از کفسابی و سنگ سابی انواع سنگ مرمر و گوهره گرفته تا خدمات مختلف دیگری همچون موزاییک ، پارکت ، دیوار پوش ، انواع کاغذ دیواری ایرانی و خارجی ، کفپوش ، لمینت و … در دامنه عظیمی آماده برای ارائه به شماست./ بازسازی آپارتمان

خدمات نقاشی ساختمان و زیباسازی : ما در بازسازی بر زیباسازی ساختمان تاکید ویژه ای داریم ، باید اگر کسی پس از بازسازی به ساختمان شما می آید ، متوجه تغییرات خیره کننده ساختمان بشود . ما از رنگ های مرغوب برای انجام کار شما استفاده می کنیم. رنگ روغن ، رنگ پلاستیک و رنگ های اکریلیک روغنی بسته به کار شما ارائه خواهد شد./ بازسازی تعمیرات منزل

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com