بازسازی ساختمان

مزیت های بازسازی ساختمان های قدیمی

پایین‌بودن‌عمر مفید‌ ساختمان در ایران سبب شده است که کسب و کاری به نام نوسازی ساختمان از رونق بسیار خوبی برخودار شود. شاید در کمتر جایی در دنیا چنین رویه‌ای حاکم باشد.گفته می‌شود عمر مفید ساختمان‌ها در کشورهای پیشرفته ۱۰۰ سال است. اما درایران به طور میانگین این رقم به ۲۰ الی ۳۰ سال کاهش پیدا می‌کند و همین مسأله باعث می‌شود که مالکان با بالارفتن سن ساختمان، برای بازسازی ساختمان  آن به تکاپو بیفتند و اگر از این مسأله صرف‌نظر کنند، ناگزیرند با مشکلات متعددی نظیر گرفتگی لوله‌ها و غیره دست و پنجه نرم کنند. اما نکته اینجاست برای اینکه یک ملک فرسوده قابلیت سکونت پیدا کند، باید حتما بازسازی کامل درمورد آن صورت گیرد. جالب است هزینه  اجرای بازسازی ساختمان قدیمی این امر دقیقا هزینه ساخت یک واحد مسکونی در شهرستان است!

شما چگونه فکر می کنید؟ به نظر شما تخریب و نوسازی ساختمان قدیمی مناسب تر است یا بازسازی ساختمان های قدیمی ؟

اجازه دهید از زاویه دیگری به این موضوع نگاه کنیم. گاهی اوقات ممکن است فرسودگی ساختمانی که از آن استفاده می کنید شما را به فکر جابجایی، تخریب و نوسازی و یا بازسازی ساختمان انداخته باشد. شرایط شما در زمانی که از وضعیت زندگی در ساختمان فعلی خسته شده اید بسیار مهم است.

بازسازی ساختمان های قدیمی

تکلیف جابجایی که روشن است. شما برای فروش خانه فعلی که فرسوده هم هست باید منتظر مشتری مناسبی باشید و قیمت فروش را هم بسته به بازار خرید و فروش ملک، منطقی تعیین کنید. بعد از فروش شما می توانید به فکر خرید خانه ای نو باشید که مشکلات خانه قبلی را نداشته باشد. وضعیت شما در تخریب و نوسازی هم کاملاً روشن است.

اگر خودتان مایل به این کار هستید می بایست به اخذ جواز ساخت اقدام نمایید و قدم به قدم مراحل ساخت خانه جدید را آغاز کنید. در این شرایط شما باید حساب بانکی خود را چک کنید و از پر بودن آن اطمینان حاصل کنید./ بازسازی ساختمان های قدیمی

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com