بازسازی ساختمان

بازسازی آپارتمان و خانه

بازسازی ساختمان (Renovation)، مفهومی دیرینه در ایران دارد. جدا از آن، بازسازی آپارتمان و یا نوسازی در بسیاری از کشورهای مختلف عملی کاملا مرسوم شناخته می شود. در ایران نیز آپارتمان ها هرازگاهی حالت زیبای خود را از دست داده و بسیار خسته کننده می شوند. در این موارد می بایست بازسازی آپارتمان و یا همان بازسازی منزل به صورتی حرفه ای صورت پذیرد.
با این حال در شرایط حال حاضر در ایران، با توجه به حجم عظیم ساخت و ساز های صورت گرفته در دهه های اخیر، شرایط کنونی به شکلی است که نیاز به بازسازی ساختمان بسیار بیش تر احساس می گردد. ضمن این که در کشور در حال حاضر، ساختمان ها برای عمر مفید ۵۰ سال طراحی می گردند اما متاسفانه به علت ضعف در کیفیت اجرا، قبل از رسیدن به ۳۰ سالگی به بازسازی ساختمان نیاز پیدا می کنند.

بازسازی آپارتمان

هزینه بازسازی آپارتمان
گذشته از موضوع نحوه بازسازی ساختمان و بخش‌هایی که بنا بر ضرورت یا سلیقه مالکان واحدهای مسکونی مورد توجه قرار می‌گیرد هزینه‌های بازسازی ملک مساله‌ای است که می‌تواند در این فرآیند از عوامل تعیین‌کننده باشد.

بسته به اینکه کدام بخش‌های واحد مسکونی مورد بازسازی قرار می‌گیرد و در این بازسازی از چه متریال یا مواد یا به اصطلاح مصالحی استفاده می‌شود هزینه‌های بازسازی متفاوت است.
عوامل بازسازی آپارتمان‌ های مسکونی در شهر تهران هزینه‌های مربوط به بازسازی کامل آپارتمان‌های مسکونی همراه با مصالح ساختمانی را در سه دسته طبقه بندی می‌کنند.

این افراد،سه طبقه بندی بازسازی کامل همراه با مصالح در سطح «سوپرلوکس»،«درجه یک »و «درجه دو» را تعریف کرده‌اند و بر مبنای انتخاب مالک برای استفاده از هر کدام از این سه روش،نرخ‌های متفاوتی را نیز اعلام می‌کنند.

بازسازی خانه اصلی ترین راهکار برای مقاوم سازی و زیباسازی ملک  شماست زمانی که شرایط تخریب و نوسازی را ندارید. شما بوسیله بازسازی  میتوانید چند سال دیگر از منزل فعلیه خود  استفاده کنید. با این تفاوت که هم منزل زیباتری خواهید داشت و هم خیالتان بابت استحکام آن راحت است.
معمولاً تمام افراد که تصمیم به بازسازی می گیرند به دلیل اینکه تخصص حرفه ای در امر ساختمان ندارند بی گدار به آب نمیزنند و سعی می کنند تمام جنبه های کار را در نظر بگیرند
اجازه دهید موضوع را از ۲ جنبه ی کلی بررسی کنیم.

اول اینکه شما چقدر پول برای بازسازی کنار گذاشته اید؟

و دوم اینکه ساختمان شما به چقدر پول برای بازسازی نیاز دارد.

به طور مثال آپارتمانی را در نظر بگیرید که حدود ۱۰ سال سن دارد. مالک این آپارتمان به دلیل اینکه سن ملک زیاد بالا نیست و معمولاً املاک ۱۰ ساله مشکل مقاومت و استحکام ندارند اختیار دارد که چقدر هزینه کند./ بازسازی آپارتمان

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com