بازسازی ساختمان

هیچ چیز شیرین‌تر از بازسازی در ساختمان خوابیدن در یک اتاق پرگل نیست؛ اتاقی نقاشی ساختمان که صبح‌ها چشم بر گل‌ها باز کرد؛ اما می‌گویند در اتاق خواب گل و گیاه برگدار نگذارید چرا که شب‌‌ها برگ‌های گیاه اکسیژن هوا را می‌گیرند و دی‌اکسیدکربن می‌دهند؛ بنابراین ممکن است در تنفس اختلالاتی به وجود آید؛ اما می‌توانید با یک کاغذ دیواری گلدار؛ اتاق را مملو از گل کنید؛کافی است با توجه به رنگ‌های اتاق یعنی سرویس چوب، روتختی و… رنگ‌ گل‌های بازسازی ساختمان کاغذ دیواری را انتخاب کنید و بعد تنها یکی از دیوارها را بپوشانید؛ یادتان باشد هر قدر گل‌ها و برگ‌های روی کاغذ دیواری حالتی طبیعی‌تر داشته باشد، برای اتاق خواب جلوه بیشتری خواهد داشت.
با رنگ، اندازه ظاهری اتاق را تغییر دهید

مانند طرح، رنگ کاغذ دیواری هم بسیار مهم است. اگر می‌خواهید اتاق کوچک‌تر دیده نشود، در انتخاب رنگ دقت به خرج دهید. کاغذدیواری‌های چند رنگ جزییات بیشتری به دکور اضافه می‌کند، در صورتی که در کاغذ دیواری تک‌رنگ این طور نیست. بهتر است مبلمان را از رنگ مخالف آن رنگ یا یک رنگ تیره انتخاب کرد تا موجب رعایت توازن در دکور شود. یادتان باشد کاغذ دیواری را می‌توان به گونه‌های مختلف روی دیوارهای یک فضا نصب کرد. برای اجرای رنگ نما مثال می‌توان تمام دیوارها را با یک مدل کاغذ دیواری پوشش داد یا برای برجسته کردن نقطه کانونی، تنها یک دیوار اتاق را کاغذ دیواری کرد.
پرده گلدار هم انتخاب خوبی است

اگر اتاق شما دیواری مناسب برای کاغذ دیواری گلدار ندارد یا هنوز شرایطش را ندارید که روی یکی از دیوارها را با کاغذ دیواری گلدار بپوشانید می‌‌توانید سراغ پرده گلدار بروید؛ پرده‌ای با گل‌های نسبتا درشت که با رنگ‌های موجود در دکور اتاق هماهنگی داشته باشد.مثلا اجرای رنگ بی بو  اگر گل‌های مبل با گل‌های پرده هماهنگ باشد، اتاق جلوه‌ای خاص پیدا می‌کند؛ یادتان نرود که وقتی پرده گلدار باشد، باید کفپوش و دیوارها کاملا ساده باشند تا اتاق شلوغ نشود.

————-
نحوه تزیین دیوار با کاغذ دیواری های گلدار

کاغذ دیواری ها طرحهای و رنگهای بسیار متفاوتی دارند بنابراین به هنگام انتخاب رنگ و طرح می بایست اندازه های فضایی که می خواهید از این کاغذ دیواریها استفاده نمایید را مد نظر قرار دهید.

هر چه اتاق کوچکتر باشد می بایست از کاغذ دیواریهایی که طرحهای ظریف تری دارند استفاده کرد. ترکیب اجرای رنگ آکرولیک رنگ و طرح به ایجاد یک دکور جالب و منحصر به فرد کمک شایانی می کند .

کاغذ دیواریهای طرحدار و گلدار پویایی بازسازی در ساختمان زیادی برای محیط به ارمغان می آورد و هم چنین فضا را آکنده از سرزندگی و تزیین می کند .

البته کار تزیین با این نوع کاغذ دیواریها بسیار سخت است چرا که جزییات بیشتری دارند . البته این موضوع به معنای آن نیست که مابقی دکور می بایست ساده و معمولی باشند .
انتخاب طرح کاغذ دیواری

طرح کاغذ دیواری را می بایست با توجه به اندازه اتاق انتخاب نمود . طرحهای شلوغ باعث کوچکتر و شلوغتر دیده شدن فضای اتاق می گردند .

بنابراین در صورت کمبود فضا در اتاق بهتر است از کاغذ دیواری های تک رنگ بافت دار یا آنهایی که رنگ آمیزی ساختمان طرحهای ظریفتری دارند استفاده نمایید . در صورتی که اتاق به اندازه کافی بزرگ است برای ایجاد یک دکور منحصر به فرد از هر نوع طرحی می توان استفاده نمود .
انتخاب رنگ

به مانند طرح رنگ کاغذ دیواری هم بسیار مهم است . اگر می خواهید اتاق کوچک تر دیده نشود در انتخاب رنگ دقت به خرج دهید .

کاغذ دیواری های چند رنگ جزییات بیشتری به دکور اضافه می کند، در صورتی که در کاغذ دیواری تک رنگ این طور نیستند. بهتر است مبلمان را از رنگ مخالف آن رنگ یا یک رنگ تیره انتخاب نمود تا موجب رعایت توازن در دکور گردد .
ترکیب و تطبیق طرحها

الزاماً مجبور نیستید برای همه دیوارها تنها از یک نوع طرح استفاده نمایید . ترکیب و تطبیق طرحها برای دیوارهای مختلف می تواند پویایی کاملاً جدیدی در اتاق ایجاد کند .

ترکیب طرحهای راه راه و گلدار هم رنگ با بازسازی در ساختمان هم خیلی خوب جواب می دهد . کاغذ دیواری های طرحدار با رنگ روشن را می توان با مبلمان تک رنگ که رنگ تندی دارد ست نمود .

اگر تعداد ست های مبلمان با رنگ روشن خیلی زیاد است برای ایجاد آهنگ در دکور از یک نقاشی ساختمان صندلی استفاده نمایید .

هم چنین می توان تنها دیوار اصلی اتاق را کاغذ دیواری کرد چرا که برای فضای کل اتاق بسیار خوب است زیرا که علاوه بر اضافه کردن طرح و رنگ تزیین اتاق را آسانتر می سازد .

یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد‌ تغییرات کلی د‌ر خانه، عوض کرد‌ن چهره د‌یوارهاست. هر روشی را که برای این کار انتخاب می‌کنید‌، باید‌ پیش از شروع کار، د‌یوارها را به خوبی آماد‌ه کنید‌.

تابلوها، قفسه‌ها و تمام د‌یوارکوب‌ها را از د‌یوار جد‌ا کنید‌. مبل‌ها را تا حد‌ ممکن از اتاق خارج یا د‌ر وسط اتاق متمرکز کنید‌. برای محافظت از آنها می‌توانید‌ از نایلون یا روزنامه و یا ورقه‌های آلومینیومی استفاد‌ه کنید‌. کف اتاق و پایین د‌یوار را تا حد‌ سنگ قرنیز به خوبی بپوشانید‌. د‌ر این کار د‌قت زیاد‌ی به خرج د‌هید‌ تا د‌ر پایان کار زحمت کمتری برای تمیز کرد‌ن د‌اشته باشید‌. روزنامه‌ها یا ورقه‌های آلومینیومی را به خوبی محکم کنید‌ تا د‌ر حین رنگ آمیزی منزل کار بلند‌ نشوند‌. با حوصله و د‌قت، کلید‌ها و پریزهای برق و د‌ورتاد‌ور سطح سقف را به خوبی بپوشانید‌ تا د‌ر اثر پاشید‌ه شد‌ن رنگ به آن نقاط، سقف کثیف نشود‌.
ترمیم د‌یوار
بازسازی ساختمان
ترک‌ها و کند‌ه‌شد‌گی‌های د‌یوار را با گچ بگیرید‌ و مراقب باشید‌ که خوب خشک شوند‌، چون اگر گچ د‌یوار هنوز خشک نشد‌ه باشد‌ و شما شروع به کار کنید‌، به آن آسیب می‌رسانید‌ و مجبورید‌ د‌وباره گچ‌کاری کنید‌. د‌یوارهای ترمیم شد‌ه را با کاغذ سمباد‌ه صاف کنید‌. پیش از رنگ آمیزی آپارتمان سمباد‌ه‌کشی د‌یوارها، آن‌ها را با د‌ستمال یا کهنه گرد‌گیری به خوبی پاک کنید‌.

د‌یوارها باید‌ تمیز، بد‌ون چربی و صاف باشند‌. اگر د‌یوار اتاق با کاغذ د‌یواری پوشاند‌ه شد‌ه است و کاغذ د‌یواری نو و سالم است، تنها با یک د‌ستمال مرطوب سطح آن را پاک کنید‌. د‌ر قسمت‌هایی که کاغذ د‌یواری از د‌یوار جد‌ا شد‌ه، آن را با سریش بچسبانید‌. اما اگر کاغذ د‌یواری‌ها خراب و کهنه‌اند‌، باید‌ آنها را کاملاً از د‌یوار جد‌ا کرد‌ه و د‌ور بیند‌ازید‌. اگر بر روی سطح زیر کار شما روش بازسازی در ساختمان خاصی به کار رفته یا رنگ ویژه‌ای به آن زد‌ه شد‌ه است، بهتر است با یک نقاش متخصص این کار مشورت کنید‌ تا رنگ و روش نقاشی د‌رست را به شما معرفی کند‌.

نکته مهم: قبل از انجام هر کار، یک نقطه د‌ور از د‌ید‌ بر روی د‌یوار را د‌ر نظر بگیرید‌ و روش نقاشی ساختمان خود‌ را بر روی آن آزمایش کنید‌. د‌ر صورت مقبول بود‌ن کار، می‌توانید‌ آن را بر روی تمام سطوح د‌یوارها پیاد‌ه کنید‌.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com