بازسازی ساختمان

بهبود روش های نقاشی در ساختمان

پتینه کاری شاید برای شما پیش آمده باشد که کاغذ دیواری اجرای پتینه محیط کار یا زندگیتان در نظر شما جلوه قبل نقاشی در ساختمان را نداشته و یا به اصطلاح از مد افتاده و بخواهید طرح و رنگ دیگری از کاغذ دیواری یا سایر پوشش های دکوراتیو را مورد استفاده قرار داده و نصب نمایید در این صورت پیشنهاد می شود آموزش پتینه قبل از هر کاری ابتدا وسایل و اثاثیه داخلی را از اتاق خارج و یا در وسط اتاق جمع نمایید بطوری که بتوانید آزادانه در کناره دیوار حرکت کنید در ادامه می توانید با کمی حوصله مراحل زیر را اجرا نمایید :

● از آنجا که معمولا حلال چسب کاغذ دیواری آب می باشد در اولین قدم می توانید توسط یک تکه اسفنج آغشته به محلول پاک کننده و یا مخلوط پودر لباس شویی و آب گرم ٬ کاغذ دیواری را مرطوب نمایید در این مرحله می توانید از بخارشو نیز استفاده نمایید تا چسب کاغذ کاملا شل شود .

● در قدم بعدی با استفاده از یک کاردک کاغذ خیس خورده را از روی دیوار جدا نمایید در این بین ٬ نقاطی از کاغذ که هنوز از دیوار جدا نشده اند را مجددا خیس نمایید تا مشکلی جهت جدا نمودن کاغذ نداشته باشید .

البته باید توجه داشته باشید که کاغذهای دیواری چند لایه و همچنین کاغذهای دیواری قابل اجرای کنیتکس و رولکس شستشو که با لایه ای از ونیل پوشش داده شده اند به راحتی خیس نخورده و محلول پاک کننده به پشت کاغذ نفوذ نخواهد کرد که درنتیجه جدا نمودن کاغذ از دیوار سختتر خواهد شد لذا توصیه می شود در این موارد سطح کاغذ را بطور متناوب خراش داده تا آب و حلال براحتی به پشت کاغذ نفوذ کند علاوه بر این می توانید جهت بلند نمودن کاغذ از روی سطح دیوار توسط کاردک ٬ از لبه های رول نصب شده شروع به جداسازی نمایید .

—————————

یک جایگزین بسیار خوب برای رنگ سقف خانه ها، کاغذ دیواری سقفی است. کاغذ دیواری سقفی معمولا به رنگ سفید گچی است و طرح های برجسته ای دارد که نقش و نگار ملایم، ولی زیبایی را در خود جای داده نقاشی در ساختمان است. نصب کاغذ دیواری سقفی به مراتب ساده تر از رنگ کردن سقف است و به سرعت و بدون جابجایی لوازم اتاق انجام می شود.

کاغذ دیواری سقفی به گونه ای طراحی شده است که سقف اتاق را بلندتر نشان می دهد، بدون بو است و  نقاشی ساختمان عایق گرما، صدا و رطوبت است. جنس کاغذ دیواری سقفی معمولا ضخیم تر از کاغذ دیواری معمولی است.

شرکت Cosmos کاغذ دیواری های سقفی مدرنی را که با سایر کاغذ دیواری های کاسموس هماهنگی دارد، تولید کرده و به بازار عرضه کرده است. کاغذ دیواری های سقفی برند کاسموس جلوه ای دو چندان به خانه می دهد و خانه لوکس و شیک می کند.

———————-
کاربری کاغذ دیواری

در مورد بسیاری از مسایل دکوراسیون راه حل قطعی ، پوشش دیواری مناسب است .اگر دیوارها آسیب دیده اند و باید آثار آسیب را مخفی کرد ،یا اینکه می خواهیم اتاق کسالت باری به چشم جالب بیاید لازم است ،کانون تمرکزی طراحی شده ، به اتاق اضافه شود ، اگر می خواهید خطوط و بافتهای خشن یا نامتعارف عناصر معماری اتاق را نرم و ملایم و عادی جلوه دهید ،و سرانجام اگر مانده اید با چهار دیواری خانه و دفتر خود چه کنید اجرای رنگ پلاستیک تا آرایشی متشخص و بیانگر داشته باشد ، راه چاره همه اینها و مشکلاتی از این دست در پوشش دیوار نهفته است که با استفاده از یک کاغذ دیواری زیبا حسی جدید و مقاومتی بالا را به دیوارهای خانه و یا محل کار خود ببخشید

از نقش های گلدار ظریف تا نقش های بی پروای هندسی ،از سادگی راه راه تا طرح های هنری با پرداخت هایی که طرح و جنس و بافت ویژه ای را تقلید می کند همه و همه امکانات و گزینه هایی است که در اختیار شماست .به این ترتیب مشکل این نیست که چگونه به نتیجه دلخواه برسید، بلکه بیشتر این است که چطور از میان این همه انتخاب ،انگشت روی گزینه نهایی بگذارید که شما را به مقصود خواهد رساند . به رنگها و نقش هایی که شخصا می پسندید فکر کنید و نیز به اهدافی که از دکوراسیون دنبال می کنید .
نصب کاغذ دیواری اتاق و دیوار

توجه به جزییات در کیفیت نصب پوش نقاشی در ساختمان دیوار تاثیر زیادی خواهد داشت

پس درهر مرحله با تانی عمل کنید.

در بسیاری از موارد ،یک توپ کاغذ دیواری ،(یعنی کمی بیش از 3/5 متر مربع ) کاغذ دارد .ولی با احتساب بریده و نیز ضایعاتی ناشی از جور کردن نقش کاغذ ،یک توپ کاغذ دیوارای اغلب بیش از 2/8 متر مربع را نمی پوشاند .برای محاسبه ی تعداد توپ های نقاشی منزل که لازم خواهید داشت

طول دیوار ها را اندازه گیری کنید،این اندازه را در ارتفاع دیوار ضرب کنید .

از این حاصل ضرب مساحت پنجره ها و در ها و دریچه های دیگر را کم کنید .

حاصل را بر 2/8 درسیستم متریک تقسیم کنید.

اگر مساحت کاغذ دیواری روی هر توپ مقدار استاندارد حدود 3/5 متر مربع می باشد ،لازم است که در محاسبات خو طبق عوامل موجود تغییراتی بدهید.

فروشنده می تواند شما را راهنمایی کند تا براورد خود را به رقم دقیق تری برسانید .عاقلانه این است که به لحاظ اشتباهاتی که ممکن است در محاسبات و اندازه گیری پیش آید و نیز به منظور وصله کردن های که بعد از نصب وجود دارد، همیشه یک توپ اضافی هم بخرید . بازسازی ساختمان هنگامی که سفارش خود را دریافت می کنید مطمئن شوید که رنگ همه ی توپ ها یکسان است.
آماده سازی دیوارها و اتاق جهت کاغذ دیواری
45743
برای اینکه کاغذ دیواری به خوبی به دیوار بچسبد، ابتدا دیوار ها را بشویید تا چربی و دودی آن پاک شود یا به دقت سمباده بزنید .

پوشش قبلی را در صورتی که از جنس وینیل است یا اگر پوشش جدید از وینیل است ،از دیوار بکنید .اگر پوشش جدید از جنس کاغذ است ، می توانید کاغذ دیوارغیر وینیل قبلی را نکنید ، مشروط بر اینکه کاغذ قبلی همچنان چسبندگی خود را حفظ کند و لبه های مولتی کالر دو کاغذ همچنان چسبندگی خود را حفظ کند و لبه های دو کاغذ روی هم قرار نگیرند .پیش از چسباندن ،سطحی را که باید پوشانده شود با چسب مخصوص زیر سازی کنید.

برای آماده سازی دیوار ، اگر رنگ دیوار روغنی یا نیمه براق است ، سطح دیوار را با کاغذ سمباده ،زبر و خش دار کنید ، با اضافه کردن ملح به چسب محلول در آب که در واقع هم برای بالا بردن غلظت آن و هم در حکم بتونه است ، می توانید سطح مورد نظر رازیر سازی کنید .پیش از نصب کاغذ دیواری روی دیواری که تازه رنگ خورده یا گچ کاری شده است ،یک هفته صبر کنید ، باید یک دور دیوار را بتونه ،زیر سازی ((sizing کنید.دیوار چوبی رنگ نقاشی ساختمان شده را باید قبلا با رنگ ستری روغنی پوشانده و 24صبر کرده تا خشک شود .نا صافی یا سوراخ های روی دیوار ها را درست همانگونه که در رنگ کاری معمل است ،بتونه کنید ، رویه ی تزئینات چوبی و گچبری ها را رنگ بزنید نقاشی در ساختمان و بگذارید تا خشک شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com