بازسازی ساختمان

مشکلات در تعمیرات ساختمان

فرقی نمی کند که کاری را خودتان انجام می دهید یا اینکه یک متخصص را استخدام می کنید. هر مقدار هم که تجربه داشته باشید، ضمانت کننده انجام کاری بدون درد و سر و بی استرس بودن آن کار نخواهد بود. اگر به تعمیرات ساختمان و بازسازی فکر می کنید چه این کار مقداری جزیی باشد خواه برای لذت بردن و سرگرمی و گذراندن زمان، در اینجا شما را با لیستی از کارهایی که باید از آنها بر حذر کنید آشنا می کنیم.

اگر یک دفعه وسوسه شده و یکدفعه تصمیم به انجام کاری بگیرید
برای مثال باز سازی حمام را در نظربگیرید که تصمیم میگیرید که دیوار را بازسازی کنید یا وان را؟ اما بودجه یا تجربه کافی برای کامل کردن این کار ندارید. بنابراین برای چندین ماه بدون دیوار یا بدون وان خواهید بود، یا حتی بدتر از این ممکن است برای  سالها درگیر این کار باشید. راه نجات شما این است که هرگز این کار را بدون طرح و برنامه شروع نکنید.
طراحی بدون هدف
خیلی مهم است که طرح مورد نظر شما با برنامه باشد. آیا می خواهید تعمیرات ساختمان کنید که ارزش ملکتان بالاتر برود تا آن را بفروشید یا اینکه میخواهید با این کار آسایش و راحتی خود را برای چند سال دیگر می خواهید بیشتر کنید. سعی کنید که این را در اولویت خود قرار دهید . فارغ از تبلیغات بسیار جذاب مجلات و کلیپ ها باید واقع بین باشید که برای نوسازی چقدر می خواهید سرمایه گذاری کنید. برای مثال آشپزخانه رویایی خود  را برای خانه ای که می خواهید آن را اجاره دهید طراحی نکنید.

تعمیرات ساختمان
آسان ترین راه برای به درد سر انداختن خود این است که بدون داشتن هر  ایده ای  کاری  را شروع کنید یا از محیط اطراف  خود بی اطلاع باشید. شما می توانید با کمی زمان و خلوت کردن با خود و کمی تلاش  برای  مشخص کردن هدف، بفهمید که به چه چیزی می خواهید برسید.حتما باید در ارتباط با عواقب تصمیم، جدول زمانی و بودجه خود هم فکر کنید.

قوانین و مقررات تعمیرات ساختمان

از قوانین  منطقه خود از طریق شورای شهر مطلع شوید ( که چه زمان می توانید کار هایی که آلودگی صوتی ایجاد میکند را انجام دهید) و یا اینکه چه مجوز هایی برای شروع کار احتیاج خواهید داشت.موافقت نامه اصولی و پرداخت هزینه های اخذ مجوز از  شورای شهر ضروری و جزو الزامات می باشد. شما حتما به یک بازرس ساختمان از شورای شهر یا یک بازرس مستقل نیاز خواهید داشت.
عدم مهارت
اگر خود شما  به تنهایی می خواهید که این کار را انجام دهید از توانایی خود اطمینان حاصل کنید. سه نفر دستیار و یک باکس آب میوه انجام درست کاری مانند نقاشی را تضمین نمی کند. اطلاعات خود را زیاد کنید از طریق گوگل- یو تویوب و کارکنان ابزار فروشی محل سکونت خود هم می توانند به شما اطلاعاتی در این زمینه بدهند.

برنامه ریزی غیر واقع گرایانه
اگر در حال حاضر مشغول تعمیرات ساختمان و بازسازی محل زندگی خود هستید، ممکن است که اجاره کردن یک محل موقت را تا زمان آماده شدن محل سکونت خود را در فکر داشته باشید . تعمیرات ساختمان میتواند بسیار استرس زا و موجب بی نظمی فراوان – آلودگی و سایر مشکلات باشد.
بودجه نا کافی برای بازسازی اتاق
یکی از شایع ترین اشتباهات که هر کسی ممکن است مرتکب شود دست کم گرفتن بودجه کافی برای بازسازی است. برای جلوگیری کردن از این اشتباه با یک شخص کار کشته و حرفه ای – کارگر فنی و یا کسانی که قبلا این کار را انجام داده اند از قبل مشورت کنید. درباره کاری که می خواهید انجام دهید تحقیق کنید و به هر مشکل پیش بینی شده و نشده که شما با آن روبرو خواهید شد فکر کنید و بودجه ای اضافه بر آنچه پیش بینی کرده اید کنار بگذارید تا در صورت نیاز،  مشکل مالی مانعی برایتان نباشد و بتوانید  به کارتان ادامه دهید.

تنظیم قرار داد
اگر می خواهید که یک پیمانکار استخدام کنید مسولیت خرید با خود اوست.
۱-قانون طلایی این است که کار را به اولین فردی که ملاقات میکنید نسپارید
۲-کیفیت کارهای قبلی را بررسی کنید
۳-کسی را که قرار است کار را انجام دهید را بشناسید(بدانید که طرف حساب شما کیست؟)
۴-بدانید که مصالح فروش یا ابزار فروشی که با او کار میکنند کیست
۵-اطمینان حاصل کنید که  مدارک و مجوز های لازم را دارند
۶- بپرسید که چیزهایی درهزینه های قرار داد لحاظ شده است و چه مواردی در نظر گرفته نشده است
۷-قرار داد را ترتیب بندی کنید که دستمزد کدام مرحله از کار پرداخت شده و در مورد جرایم تاخیر زمانی مذاکره کنیدو در قرار داد ذکر کنید واز همه مهمتر تمام موارد را شامل شود (مهم و کم اهمیت)
آیا نظری در مورد سایراشتباهات در بازسازی ( نوسازی) که باید از آنها  دوری کرد دارید که با ما به اشتراک بگذارید؟

تیم داتیک باهدف طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان,معماری داخلی ساختمان , بازسازی ساختمان ، بازسازی آپارتمان ، تعمیرات ساختمان ، تعمیرات آپارتمان ، پیمانکاری ساختمان ، بازسازی منزل , نوسازی ساختمان و آپارتمان , بازسازی منازل قدیمی , بازسازی ساختمان ادارات وموسسات,خدمات ساختمانی ، , ازسال 1387 فعالیت خود را بطور جدی شروع کرد همچنین با توسعه فعالیتهای خود در زمینه صنعت ساختمان روند پیشرفت و ترقی خود را بحمدالله بخوبی طی نمود و توانست با حفظ سرمایه مالکین و شناخت نیازهای یک خانواده وایجاد محیط رویایی و آرامش بخش مسیرکوتاه تری جایگزین ساخت و ساز پرهزینه ارائه دهد . درحال حاضراین تیم با بهره گیری از مهندسین عمران و مهندسین طراح با تجربه،معماران ماهر ،استادکاران زبده ساختمانی و در اختیار داشتن اکیپ های قوی ساختمانی وتجهیزات و ابزار های جدید ساختمانی(بجهت پایین آوردن هزینه ساخت و ساز) و نیروهای اجرایی متخصص توانایی .انجام و اجرا پروژه های ساختمانی و پیمانی را دارد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com