بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی ساختمان و فلزات

رنگ امیزی دیوارهایی که زیر کار مناسب گچی ندارند. یک پیشنهاد برای سوالی که احتمالا همه کسانی که میخواهند منزل خود را رنگ امیزی کنند با ان مواجه خواهند شد برای رنگ آمیزی ساختمان دیوارهایی که زیر کار مناسب گچی ندارند و دارای پستی و بلندی ناشی از گچ کاری بد هستند از چه نوع رنگهایی استفاده کنیم
ایا برای ترمیم این دیوارها میتوان از رنگهای جدید به جهت محو کردن پستی و بلندی دیوار که بوسیله بتونه کاری پوشش داده نمیشود استفاده کرد
در این نوع دیوارها که زیر کار مناسبی ندارند اگر ما از هر رنگی استفاده کنیم و اگر هم بتونه کاری انجام گیرد چونکه یک لایه نازک از بتونه و رنگ روی گچ امده نمیتواند موج گچ دیوار را به خوبی پوشش دهد و اگر هم ضخامت بتونه ای که روی دیوار می اید زیاد باشد بعد از مدتی ترک خورده و فرو خواهد ریخت اما برایطرح رای طرحای اینکه کار نقاشی ساختمان شما با کیفیت انجام شود و موجهای دیوار پوشیده شود میتوان بر حسب میزان هزینه ای که شما در نظر دارید از روشهایی که به خواهیم گفت میتوانید استفاده کنید
از یک گچ کار ماهر برای موج گیری تمامی دیوارها استفاده ببرید
از رنگهای مات استفاده کنید
رنگهای (مولتی کالر و اکریلیک مات و همچنین رنگ پلاستیک مات) بهترین گزینه برای رنگ کاری چنین دیوارهایی میباشند

ما به شما استفاده از رنگ روغنی را بدلیل داشتن انعکاس نور برای رنگ کاری این گونه از دیوارها توصیه نمیکنیم./ رنگ آمیزی ساختمان

نقاشی ساختمان-‌ نقاشی ساختمان باقیمت مناسب-نقاشی ساختمان با مصالح درجه یک-نقاشی ساختمان در ادارات-نقاشی ساختمان در مدارس-نقاشی ساختمان در بیمارستانها-آموزش نقاشی ساختمان-بهترین نقاش ساختمان-نقاشی ساختمان-نقاشی ساختمان با مدیریت رحیمی

رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی

طریقه رنگ کاری فلزات:
برای رنگ امیزی سطوح فلزی باید مراحلی را اجرا و سطح را با دقت فراوان زیر سازی کنیم.اگر فلزی را که اصلا رنگ شیمیایی برروی آن اجرا نشده است را بخواهیم رنگ کاری کنیم ابتدا باید سطح را کاملا با پوشش ضد زنگ بپوشانیم.این کار از پوسته شدن بعدی رنگ جلوگیری خواهد کرد.بعد از ضد زنگ باید محل اتصالات را با بتونه ترجیحا از نوع سنگی درزگیری کنیم بعد از درزگیری و سمباده کاری شروع به اجرای رنگ میکنیم.رنگی که برای فلزات استفاده میشود باید درجه یک باشددرغیر اینصورت رنگ کاری ما ارزش و دوام چندانی نخواهد داشت./ رنگ آمیزی منزل
گاهی اوقات در ساختمان هایی که ازاسکلت و تیر اهن برای ساختن آن استفاده میکنند استفاده از ضد زنگ الزامی میباشد زیرا پوشش ضد زنگ از فلزات در برابر رطوبت محافظت خواهد کرد.
نکته ای که در رنگ امیزی فلزات باید به ان توجه کرد این میباشد که هرگز از رنگ پلاستیک و اکریلیت استفاده نکنیم و اگر از رنگ روغنی هم استفاده میکنیم رنگ مات نباشد و از رنگ براق استفاده کنیم.

رنگ آمیزی ساختمان

ازجمله مشکلات عدیده ای که نقاشان ساختمانی در هنگام رنگ کاری خصوصا اگر تازه کار باشند با آن دست و پنجه نرم میکنند پدیده شوره کردن رنگ میباشد که در بیش از80% در رنگهای روغنی مشاهده میشود . بااین حال چگونه میتوانیم ازین پدیده جلوگیری کنیم؟
درپاسخ به سوال بالا ابتدا باید علت شوره کردن رنگ را مطرح کنیم:
برای تبیین پدیده شوره کردن رنگ باید بگوییم که این مشکل بی علت نمیباشد و علت هایی از قبیل رقیق بودن بیش از حد رنگ-سفت بودن بیش از حد رنگ دارد.
برای آنکه رنگهای روغنی را به سهولت اجرا کنیم باید نسبت تینر و رنگ را بدانیم فرض مثال برای یک کیلو رنگ چه مقدار تینر لازم میباشد؟ و نکته بعدی اینکه رنگ را باچه وسیله ای استفاده میکنیم./ اجرای رنگ روغنی
اگر ازپیستوله رنگ روغنی استفاده میکنیم باید رنگ را بیشتر از حد معمول رقیق کنیم نکته کلیدی این آیتم در اینجاست که برای رقیق کردن رنگ پیستوله نباید از تینر معمولی استفاده کنیم.پیشنهاد بنده این میباشد که از تینر فوری 2000 ویا بنزین استفاده کنید. که شوره کردن رنگ را به30%کاهش میدهد.
اگر از قلمو استفاده میکنیم غلظت رنگ بایدکسر یک سوم سفت تر از رنگ پیستوله باشد برای مثال برای یک کیلو رنگ روغنی یک فنجان چایی خوری الی یکونیم فنجان تینر اضافه کنیم.
و اما رنگی که برای غلطک در نظر میگیریم باید از دومورد فوق سفت تر باشد. با توجه به موارد بالا و باتوجه به تجربه نقاش میتوانیم از شوره کردن رنگ در امان باشیم.

انتخاب رنگ ابزار سلیقه ای مضاعف را میطلبد برای اینکه ابزار ها رنگ دلنشین و زیبا داشته باشند باید از روانشناسی رنگها کمی اطلاعات داشته باشیم.
پس از اتمام رنگ دیوارها یعنی بعد از رویه کاری میتوانیم رنگ ابزارهارا از سطح دیوار تفکیک کنیم برای این منظور از قلم شماره2 و ترجیحا یک استفاده میکنیم رنگ ابزار ها باید طوری باشند که بانگاه کردن به سطح لذت ببریم نه اینکه فقط بخواهیم کمی متفاوت باشد.
برای اینکار پیشنهاد میشود با شخص نقاش که سابقه اجرایی دارد دراین زمینه حتما مشورت شود و حدالامکان انتخاب رنگ ابزار را به مجری محول کرد.
معمولا رنگی که برای ابزار انتخاب میشود رنگی ملایم و معمولا 4 پرده سیر تر از رنگ دیوار است نکته ای که باید در این قیمت نقاشی ساختمان بدان توجه شود این هست که رنگ زدن ابزار رابه افراد خبره تر و مسلط تر بسپاریم تا کار نهایت ظرافت و زیبایی را داشته باشد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com