بازسازی ساختمان

عوامل قیمت نقاشی ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان با توجه به نوع رنگ ساختمانی (روغنی، پلاستیک ، مولتی کالر، اکریلیک) و متراژ ساختمان و نوع زیر کار ساختمان ( گچ – رنگ – کاغذ دیواری ) پس از بازدید توسط نقاش ساختمان تعیین می شود.
البته قیمت نقاشی ساختمان با توجه به ظرافت کار می توان درجه یک، درجه دو و درجه سه درجه بندی کرد.
اکثر قیمت های نقاشان ساختمان به یک میزان است و با تفاوت اندکی می باشند. اما نقاشی یک هنر است هر چقدر روی سطح موردنظر کار شود زیباتر می شود، پس بنابراین قیمت نقاشی ساختمان مانند یک کار هنری است که بسته به مهارت هنرمند، خلاقیت، ذوق و سلیقه هنر وی، متفاوت است.
امروزه با توجه به میزان درآمد مردم کمتر به نقاشی ساختمان به عنوان یک کار هنری نگاه می کنند. چون ارائه کار عالی نیاز به صرف زمان و هزینه مناسب دارد و کمتر کسی است که کار خاص می خواهد. مردم هم عادت دارند بهترین کار را با کمترین هزینه بخواهند که در عمل چنین خواسته ای متناقض می باشد.

رنگ های روغنی نیز از رنگ های سنتی و قدیمی محسوب می شود ولی هنوز برای رنگ آمیزی درب و پنجره های فلزی به عنوان یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود و حتی برای مواردی که به خاطر زیبایی بیشتر قرار است که دربهای فلزی از پوشش های مولتی کالر استفاده شود. رنگ روغنی به عنوان عایقی در برابر خوردگی و زنگ زدگی در آستر کاری ها استفاده می شود.

انواع اجرای رنگ روغنی

رنگ ها و جلا های روغنی بر پایه رزین الکید لانگ تهیه شده و دارای چسبندگی خوبی روی سطوح آهنی، چوبی و دیوارهای داخل و خارج ساختمان می باشند . این رنگ ها دارای انعطاف پذیری و ثبات براقیت قابل توجهی بوده و به مدت طولانی جلا و براقیت خود را روی سطح حفظ می نمایند.

قیمت نقاشی ساختمان

انواع بسته بندی : ربعی – کوارت – گالن – حلب

رنگ روغنی رنگی است که در داخل و خارج ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد این نوع رنگ آب گریز بوده و قابل شستشو و برای شل نمودن ان از تینر روغنی استفاده می کنند که بوی بد این رنگ حتی همسایه ها را اذیت می کند. رنگ خشک شده رنگ روغنی روی دیوار تیره تر از رنگ ساخته شده ان می باشد .

اجرای رنگ روغنی (نقاشی روغنی) رویه مات شادرنگ بر پایه رزین الکیدی و استفاده از بهترین مواد داخلی و اروپائی متناسب با شرایط آب و هوایی ایران ساخته شد است. قابل استفاده بر روی سطوح گچی و سیمانی می باشد. بوسیله پیستوله، غلطک و قلم مو قابل استفاده می باشد. بعد از خشک شدن دارای حالت پوست تخم مرغی و بسیار زیبا و بادوام میباشد. این رنگ ها بر پایه رزین های آلکیدی ساخته شده و در انواع فام از سفید تا مشکی قابل عرضه می باشد. دارای مقاومتهای مناسب در برابر شرایط جوی و رطوبتی بوده و قادرند سطوح مات بسیار زیبایی را بوجود آورند. رنگ فوق قابل استفاده روی سطوح فلزی، چوبی، سیمانی و گچی بوده و جهت مصارف داخل یا خارج ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. جهت مصرف روی سطوح فولادی اعمال یک لایه آستری آلکیدی توصیه می گردد. زمان خشک شدن سطحی 3 ساعت و زمان خشک شدن عمقی 16 ساعت است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com