بازسازی ساختمان

علل خرابی نقاشی منزل

نقاشی منزل می تواند هم جالب باشد و هم کسل کننده. این بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. اصولا بیشتر افراد که متخصص دراین زمینه نیستند، نقاشی نمای داخلی ساختمان را خیلی جذاب می دانند ولی وقتی صحبت از رنگ کردن نمای بیرونی می شود، کسی اشتیاق زیادی برای این مساله نشان نمی دهد. برای همین است که کمتر کسی در زمینه نقاشی ساختمان به فعالیت می پردازد. فردی که روحیاتش به این مساله بخورد و البته بتواند سختی های آن را هم نیز تحمل کند.

یکی از دلایلی که ممکن است  نقاشی منزل را دلسرد کند، خراب شدن پروژه رنگ کردن است. متاسفانه، برای اینکه این افراد هیچ نکته ای را در این خصوص نمی دانند، اشتباهات زیادی را انجام می دهند و از این رو باعث هزینه نقاشی ساختمان اضافه تری برای آن ها متحمل می شود. در ادامه این مقاله، قصد داریم تا دلایلی که باعث خراب شدن پروژه نقاشی شما می شود را بیان کنیم.

دلایل خراب شدن نقاشی منزل

1. هیچگاه برروی چوب خیس، نقاشی نکنید
اگر سطح منزل یا در واقع سطحی را قصد رنگ کردن برروی آن را دارید، چوب است و چوب خیس می باشد، حداقل باید یک روزصبر کنید تا در زیر آفتاب کاملا خشک شود. اگر چوب دیگر خیلی خیس باشد، باید چند روز صبر کنید، البته به شرط اینکه دیگر بارندگی نشود یا چوب خیس نشود.

2. برروی سطوحی که در معرض مستقیم نور آفتاب قرار دارند، رنگ نکنید
نور خورشید همانطور که می تواند مثبت باشد، اما تاثیرات منفی همچنین می تواند برروی سطوح داشته باشد و به نوعی کیفیت آن ها را کاهش دهد، البته اگر سطوحی که مستقیم به صورت هفته ها در معرض نور خورشید قرار داشته باشند. هیچگاه برروی سطوح چوب تازه یا آفتاب خورده نقاشی نکنید، زیرا رنگ برروی آن ها دوام مناسبی ندارد. حدود 3 تا 4 هفته روی این سطوح شن یا ماسه بریزید یا آن را با آب بشورید تا لایه های نازکی تخریب شده یا نامناسب آن از بین برود و سپس اقدام به رنگ کردن آن کنید.

نقاشی منزل

3. وقتی که هوا خیلی سرد است
رنگ های روغنی برای زمانی که دمای هوا حداقل 40 درجه فارنهایت است و رنگ های لاتکس زمانی که درجه دما حداقل 50 درجه فارنهایت است، استفاده می شود. در واقع شرایط دمایی بهتر است که بالای این دمای هوا باشد تا رنگ برروی آن ها آسیب نبیند و طول عمر بیشتری داشته باشد.

4. زمانی که سطوح بسیار داغ هستند
هنگامی که دمای هوا 90 درجه فارنهایت است، به هیچ وجه اقدام به نقاشی ساختمان نکنید. اگر خیلی عجله دارید برای اینکار، بهتر است زمانی که آفتاب نیست یا دمای هوا خنک تر است، اقدام کنید. همچنین رنگ های مخصوصی برای استفاده در مناطقی که هوای آن ها بسیار داغ است، وجود دارد.

قسمت هایی که آفتاب کمتر می خورند، را می توان در هر موقعی رنگ و کمتر حساسیت دارند اما این نکته را باید بدانید که حداقل 2 ساعت زمان نیاز است که رنگ مورد نظر برروی سطح خشک شود. پس زمانی اقدام کنید که هنوز گرمای هوا وجود دارد.

5. زمانی که هوا بسیار شرجی است
زمانی که هوا بسیار شرجی است، آب های موجود در رنگ دیرتر تبخیر می شوند ( البته برای رنگ هایی مبتنی بر آب) از این رو اول از همه حلال های موجود در آن تبخیر می شوند و این باعث می شود رنگ هنگامی که هنوز ماده آب درون آن وجود دارد، حالت بگیرد که باعث خراب شدن نتیجه می شود. هیچگاه از رنگ های روغنی برای مناطقی بسیار شرجی استفاده نکنید. در مناطقی مانند شمال، رنگ های مخصوص این نواحی وجود دارد که می توانید استفاده کنید./ بازسازی ساختمان

م: نقاشی خانه

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com