بازسازی ساختمان

روزهای بارانی در نقاشی منزل

فرض کنید که شما قصد نقاشی منزل خود را دارید، حال فرقی نمی کند که نمای بیرونی باشد یا نمای داخلی ولی باران شدیدی می بارد. البته ممکن است که سطح واقعی یا بهتر بگوییم که بیشتر سطح مورد نظر در نقاشی منزل در معرض آب باران نیست.

نکته ای که شما می خواهید بدانید این است که آیا رنگ یا شرایط آب و هوایی مانع نقاشی منزل شما می شود یا تاثیر منفی برروی کیفیت رنگ منزل شما خواهد گذاشت یا خیر. در واقع سه سوال زیر، سوال مشترک اکثر افراد برای نقاشی منزل در هنگام بارندگی است:

آیا بارندگی، رنگ ساختمان را از بین می برد؟
چه مدت طول می کشد تا رنگ سطوح خشک شود و اینکه تا لحظه خشک شدن برای در امان ماندن از تخریب رنگ در هنگام بارندگی باید چه کار کرد؟
بافت رنگ چه آسیبی خواهد دید و یک رنگ خوب چه ویژگی هایی دارد؟
شما می توانید نقاشی منزل خود چه محیط بیرون و چه محیط درون را در هنگام بارندگی، رنگ کنید. البته برای محیط خارجی، محدودیت هایی وجود دارد.

محیط داخلی ساختمان هیچگونه محدودیتی یا بهتر بگوییم محدودیت منطقی ندارد. نمای داخلی اصولا همیشه خشک هستند وهیچگاه تحت تاثیر آب باران قرار نمی گیرند مگر اینکه راه نفوذی از دیوار یا سقف ها وجود داشته باشد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در هنگام نقاشی منزل در نمای داخلی، همیشه پنجره ها باز باشد تا هوا در اتاق ها جریان داشته باشد که این مساله باعث خشک شدن سریع دیوارها می شود.

بسیاری از متخصصان توصیه می کنند که نقاشی منزل خود را زمانی که احساس کردید هوا گرفته است و یا بارندگی در راه است، شروع نکنید. اما اگر شما در مناطقی زندگی می کنید که بارندگی همیشه آنجا وجود دارد مانند شمال کشور، نمی توانید منتظر یک روزی باشید که باران نیاید و اقدام به نقاشی منزل خود کنید، البته ممکن است که نمای داخلی خود را رنگ کنید ولی به هر حال باید فکر برای نمای بیرونی هم بکنید.راه کار چیست؟

نقاشی فصلی که همان فصل مناسب برای نقاشی منزل است. البته به این معنا نیست که شما نمی توانید در فصل پاییز و زمستان که رطوبت زیادی وجود دارد، اقدام به نقاشی منزل کنید ولی محدودیت هایی زیادی در نقاشی فصلی دارید. در واقع همانطور که انتظار می رود، نمای بیرونی ساختمان یکی از چالش انگیزترین محیط ها برای نقاشی در هنگام بارندگی است./ بازسازی ساختمان

قبل از شروع به کار بهتر چهار سوال زیر را از خود بپرسید:

آیا تمام سطوح تحت تاثیر آب قرار می گیرند؟

باید بررسی کنید که آیا تمام سطوح، مخصوصا سطوحی که قصد رنگ کردن آن را دارید، تحت تاثیر آب باران قرار می گیرد یا خیر. حتی ریختن چند قطره خیلی مهم است.

گر جواب نه است، چه زمانی آخرین بار خیس بود؟

حتی اگر تحت تاثیر مستقیم آب باران قرار نگیرد، ممکن است رطوبت منطقه اینقدر بالا باشد که برروی رنگ و نقاشی منزل اثر بگذارد. یک دیوار بیرونی، زمانی که آب باران برروی آن می بارد، حدود 4 ساعت آفتاب مستقیم و آن هم در دمای 72 درجه فارنهایت نیاز دارد تا کاملا خشک شود که برای نقاشی منزل مناسب شوند.

خدمات نقاشی منزل

ولی ممکن است که همه سطوح کاملا خشک نشود، این سطوح شامل:

1. قسمت هایی که در معرض مستقیم نور خورشید قرار نمی گیرند.

2. ترک های ریز

3. سوراخ های موجود بر سطح ها

شما اول باید برروی دیوار دست بکشید، اگر خشک بود سپس اقدام به نقاشی منزل خود کنید. فقط در مورد سوراخ و ترک ها، اگر آن ها از قبل مورد مرمت قرار ندهید، در هنگام کشیدن قلمو برروی آن ها رگه های از رنگ به علت سوراخ، برروی دیواره قرار می گیرد که تنها راه چاره آن، کشیدن یک لایه رنگ دیگر برروی آن سطح است.

آیا دما مناسب است؟

هرچه دما به صفر نزدیک تر باشد، یعنی اینکه شما به زمان بیشتری برای خشک شدن سطح نیاز دارید.پس بهتر است که در هوایی که دمای آن بالاترین حد پیش بینی شده آن منطقه است، اقدام به نقاشی منزل خود کنید./ قیمت نقاشی ساختمان

چه کاری کنیم؟

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که هوای بارانی جز جدانشدنی زندگیان است، بهتر است که برای نفوذ آب باران برروی دیواره ها از سقف های یا پوشش هایی خاص استفاده کنید که خیس نشود، البته فقط در هنگامی که بارندگی وجود ندارد بعد اقدام به نقاشی منزل کنید. فقط وقت زیادی برای خشک شدن دیواره ها باید سپری کنید.

م: نقاشی خانه

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com