بازسازی ساختمان

لایه رنگ در نقاشی منزل

بسیاری از افراد ایده های زیادی برای نقاشی ساختمان خود دارند اما هیچ کدام حس انجام دادن آن را ندارند. اوایل کار نقاشی منزل خیلی جذاب است اما وقتی کم کم جلو می رود، کار کمی گیج کننده می شود مخصوصا اینکه نیاز به استفاده از لایه دوم برای نقاشی باشد.

رنگ کردن لایه اول همیشه راحت است و از نظر زمان و هزینه مقرون به صرفه تر می باشد اما لایه دوم یک چالش برای افراد است و برای همین است که کمتر کسی خودش این کار انجام می دهد. آیا تا به حال شده است منزلی را ببینید که یک بار خانه خود را نقاشی منزل کرده است یا حتما از لایه دوم استفاده کرده است؟

نکاتی در خصوص لایه رنگ اول
1. از لایه رنگ اول بیشتر برای موارد بازاریابی مانند نمایشگاه ها استفاده می شود.

2. لایه های اول بیشتر به رنگ بدن شبیه هستند و به نوعی پایه ای برای رنگ اصلی به کار می روند.

3. از لایه رنگ اول برای پوشاندن عیب هایی که برروی دیوار وجو دارد، استفاده می شود.

لایه رنگ اول : ضخیم تر، سنگین تر و دارای محدودیت
رنگ های یک لایه می تواند برای سال ها باقی بماند. البته این بستگی به نوع برند و کیفیت رنگ استفاده شده دارد. رنگ های با کیفیت دنیا از فرمول های باکیفتی برای محصولات خود استفاده می کنند و از این رو برای استفاده در مواقع اورژانسی مانند سقف هایی که نم داده اند یا موارد دیگر، استفاده از این نوع رنگ ها کاملا توصیه می شود. اما یک محدودیت این برای این رنگ ها وجود دارد. استفاده از این نوع رنگ ها هیچ تضمینی برای تعمیرات ساختمان و از بین بردن تمامی لکه های برروی دیوار و سطوح نمی کند و صرفا می تواند از لکه های خیلی کم را آن هم در مواقع اورژانسی از بین ببرد البته اگر کیفیت رنگتان خوب باشد.

نقاشی منزل

چه زمانی به لایه رنگ دوم نیاز ندارید؟
همانطور که در بالا بیان کردیم، استفاده از لایه یک رنگه بستگی زیادی به کیفیت اصلی رنگی که استفاده می کنید دارد ولی در شرایط زیر هم می توان از یک لایه رنگ استفاده کرد:

هنگامی که رنگی قبلی هنوز از کیفیت مطلوبی برخوردار است.
مکان های داخلی مانند داخل کمدها و غیره
در رنگ کردن سقف ها
در رنگ کردن مکان هایی که خیلی مهم نیستند مانند انباری
در مواقعی که قصد ایجاد یک کار نمایشگاهی را دارید.
چرا نقاشان طرفدار دو بار رنگ کردن هستند؟
هنگامی که برای اول بار اقدام به رنگ کردن دیوار منزل خود می کنید، آن موقع متوجه عواقب کار نخواهید شد و باید تا کامل شدن نهایی یعنی خشک شدن آن، صبر کنید. بسیاری از وسایل مانند نورها به راحتی اثر لایه یک رنگ را منعکس می کنند.

بسیاری از نقاشان حرفه ای به هیچ وجه حاضر نیستند که برای نقاشی کردن دیوارهای منزل فقط از یک لایه رنگ استفاده کنند. مهمترین دلیلش این است که رنگ های تک لایه به هیچ وجه نمی تواند اثر نهایی را به خوبی نشان دهد و از این رو باعث کاهش و زیر سوال بردن تسلط نقاش می شود.

نکته بعدی که خیلی مهم است، نقاشان هیچگاه توضیح نمی دهند که چگونه یک نقاشی منزل را دقیق رنگ می کنند، چون هرکدام قلق خاص خود را دارند و هیچ کسی قلق یا به اصطلاح فوت کوزه گری کار خود را به دیگران توضیح نمی دهد. به هر حال باز هم توصیه می کنیم که چه برای یک لایه رنگ کردن یا دوبار رنگ کردن، حتما از محصولات با کیفیت استفاده کنید و هیچگاه کیفیت کار خود را فدای قیمت ارزان نکنید.

م: نقاشی خانه

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com