بازسازی ساختمان

نقاشی و بازسازی در ساختمان با اصول نو

بازسازی ساختمان این نوع کنیتکس هم برای داخل ساختمان و هم برای بیرون ساختمان نقاشی و بازسازی مورد استفاده می باشد و مهمترین مزیت آن آب گریز بودن آن می باشد و مهمترین معایب آن علاوه بر گرانی بنزین و بوی نا مطبوع و دیرخشک شدن آن اینست چون با بنزین حل و رقیق می شود تا کاملا خشک نشده باشد با کوچکترین جرقه ای حتی با زدن گلید برق شعله ور شده و در محیط های سر بسته خسارات جبران ناپذیری را بدنبال خواهد داشت.
2-کنیتکس پلاستیک :

این نوع کنیتکس برای داخل ساختمان و جای که در معرض آب نباشد مورد استفاده قرار می گیرد مهمترین مزیت آن عدم وجود بوی نامطبوع و عدم اشتعال و خشک شدن سریع و حل و رقیق شدن با آب می باشد و مهمترین معایب ان آب گریز نبودن آن می باشد نقاشی ساختمان به این صورت که اگر در معرض آب قرار بگیرد رطوبت آب را در خود جذب نموده و کم کم حالت چسبندگی خود را از دست می دهد.
3-کنیتکس اکرولیک :

این نوع کنیتکس هم برای داخل و هم برای خارج ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد مهمترین مزیت این نوع کنیتکس آب گریز بودن خشک شدن سریع عدم وجود بوع نامطبوع و عدم اشتعال می باشد. باید توجه داشت که کنیتکس را به کمک مخزنهای پمپ باد و قیفهای مخصوص به دیوار یا سقف می پاشند. برای اینکه دانه های کنیتکس به اطراف (در و پنچره و چمن یا کف …….) پاشیده نشود آنها نقاشی و بازسازی را تا 15 متری محل کار با مشنباه و…می پوشانند.
کنیتکس روغنی
خواص ویژه :

استفاده از مواد رنگ آمیزی در نمای خارجی همواره مد نظر متخصصان بوده و هست . موادی همچون کنیتکس ، پلیتکس وغیره به لحاظ مقاومت در مقابل آب و باران ، سرعت و سهولت در اجرا و پایین بودن هزینه اجرا مورد توجه سازندگان ساختمانها بوده ، درخدمت صنعت ساختمان و مهندسین قرار گرفته است .

کنیتکس روغنی برپایه رزینهای آلکیدی لانگ 70 درصد کد AL166 تهیه شده است و فیلمی سخت و بادوام و مات ایجاد می کند . مقاوم درمقابل پوسته شدن و ترک خوردگی و شرایط جوی ( بارندگی ، تابش آفتاب و اشعه ماوراء بنفش ) می باشد .

کنیتکس روغنی قابل شستشو است و به علت استفاده درصد بالایی از رزین ، دارای بازسازی ساختمان چسبندگی بسیار بالایی می باشد به طوری که بعد ازخشک شدن کامل ، دانه های پرلایت به هیچ وجه از سطح جدا نمی گردد .

نوع دانه بندی براساس مواد پرلایت تعیین می شود و استحکام نهایی پس ازسه هفته حاصل می گردد .

این محصول به هیچ وجه با آب مخلوط نشده و فقط با حلالهای مخصوص خود قابل اجرا است . در انواع رنگها قابل اجرا می باشد .
انواع کنیتکس روغنی
مشخصات فنی انواع کنیتکس های روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها

ترکیبات : انواع رزینهای الکیدی ، اکسید تیتان ، الیافهای نقاشی و بازسازی مصنوعی در گریدههای مختلف،پرلایت، حلالهای ویژه مخصوص ، بنتونیت ،اکسید زنگ ، بی کربنات کلسیم در مشهای مختلف ، پودر تالک ، پودر میکا ، کبالت ، سرب ، کلسیم و …
مشخصات عمومی انواع کنیتکس های روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها

کنیتکسهای روغنی پوشش و محافظ بسیار زیبائی برای خارج و داخل ساختمانها می باشد . مقاومت و استحکام کنیتکس روغنی در مقابل عوامل جوی ملی چندین سال گذشته کنیتکس روغنی را به عنوان پوشش و نمای مناسب ساختمان در  نقاشی ساختمان اکثر کشورهای جهان معرفی نموده است. کنیتکسهای روغنی به خاطر ترکیب شیمیائی مخصوص آن واتر پروف بوده و در مقابل عوامل جوی کاملاً مقاوم می باشد همچنین کنیتکسهای روغنی به علت سبکی و وزن مخصوص آن بر روی ساختمان بار کمتری وارد و برروی سیمان، چوب، آهن، آردواز، گچ، ینلهای گچی، بتون، جداول خیابان و غیره به رنگهای مختلف به راحتی قابل اجراء می باشد و 8 ساعت پس از اسپری شدن خشک و استقامت نهایی آن پس از 1 ماه حاصل می شود. قابل توجه است که هر کیلوگرم کنیتکس نوع سوپر 5/1 م.م، ممتاز 30/1 م.م و درجه یک 15/1 م.م را پوشش می دهد.

کنیتکسهای اکریلیک روغنی پوشش و محافظ بسیار زیبائی برای خارج و داخل ساختمانها می باشد مقاومت و استحکام کنیتکس اکریلیک در مقابل عوامل جوی طی چندین سال گذشته کنیتکس اکریلیک روغنی را به عنوان پوشش و نمای مناسب ساختمان در اکثر کشورهای جهان معرفی نموده است. کنیتکس های اکریلیک روغنی به خاطر ترکیب شیمیائی مخصوص آن واترپروف بوده و در مقابل عوامل جوی کاملاً مقاوم می باشد همچنین کنیتکسهای اکریلیک به علت سبکی و وزن مخصوص آن بر روی ساختمان بار کمتری وارد و بر روی سیمان، چوب، آهن، آردواز، ینلهای گچی، جداول خیابان، بازسازی ساختمان سازههای یونولیتی، بتون و غیره به رنگهای مختلف براحتی قابل اجرا می باشد و 8 ساعت تا 15 ساعت پس از اسپری شدن خشک و استقامت نهایی آن پس از 1 ماه حاصل می شود.
کنیتکس اکریلیک آبتیک

کنیتکس اکریلیک آبتیک یک پوشش طرح دار است که نمای بسیار زیبایی را به ساختمان می بخشد. این محصول از بهترین مواد اولیه و بر پایه رزین اکریلیک آب پایه تولید می شود که پس از اعمال بر روی سطح فیلمی یکدست و بسیار مقاوم ایجاد می نماید. ضخامت تقریبی فیلم نهایی حدود 5/. میلیمتر است که که از پوشش های معمول بیشتر است و این مساله باعث پوشاندن ترک ها و نقائص موجود در نمای ساختمان می گردد.
345435
این محصول به خوبی بر روی سیمان، بتون و سطوح دیگر اجرا می شود. انعطاف پذیری و چسبندگی به سطح بسیار خوب لایه اجرا شده کنیتکس در مقایسه با پوشش های دیگر، امکان ور آمدن و یا پوسته پوسته شدن سطح را در اثر بارندگی، عوامل جوی و تابش اشعه آفتاب تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

کنیتکس حلال آب بعنوان نمای داخلی ساختمان جهت حفاظت و زیبایی و بعنوان آخرین پوشش بکار می رود که به صورت خمیر دانه دار و بوسیله کمپرسور و پیستوله مخصوص بر روی نمای داخلی ساختمان افشانده می شود و قادر است سوراخها و ترکهایی نقاشی ساختمان را که بر اثر انقباض و انبساط بوجود می آید پرکرده و نواقص ساختمان را پنهان کند. کنیتکس های حلال آب 6 ساعت پس از افشاندن در تماس خشک به نظر می رسد و استحکام نهایی پس از یک هفته حاصل می شود. کنیتکس حلال آب مانند نقاشی و بازسازی کنیتکس اصل و اکرولیک بر روی هر چیزی که ثبات فیزیکی داشته باشد قابل اجرا است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com