بازسازی ساختمان

هنر کهنه کردن یا هنر پتینه

پتینه چیست ؟ این سوالی است که اکثر مردم در مواجهه با ما از ما میپرسند . هنر پتینه کهنه کردن و یا به عبارتی رنگ و لعاب دادن به اشیا، اجسام و سطوح و هرچیز رنگ پذیر می باشد. در دو گروه کلی رنگ و بافت تقسیم میشود که هر کدام از این دو روش دارای صدها مدل مختلف و متنوع می باشد با استفاده از پتینه می توان انواع طرحهای آجری، سنگی، گرانیت، چوب و … را به راحتی اجرا نمود شاید بتوان گفت در پوشش‌های نسل قبل فقط می‌شد روی رنگ‌ بندی آنها مانور داد و کمتر می‌شد تنوع و خلاقیتی به آن اضافه کرد .حتی در مورد کاغذ دیواری‌ها که شامل ترکیب چند رنگ و نیز نقوش مختلف هستند، باز هر مشتری ناچار به انتخاب یکی از طرح‌ها و مدل‌هایی بود که کارخانه‌ سازنده به بازار ارائه کرده بود./ بازسازی ساختمان

اما پوشش‌های جدیدتر این قابلیت را دارند که هر کس بتواند سلیقه و نوع تفکر و حس خود را روی آن اعمال کند یکی از این پوششها رنگ های دکوراتیو یا به اصطلاح پتینه میباشند به این ترتیب خانه هر کس همان طور رنگ‌آمیزی و تزئین می‌شود که او می‌اندیشیده و می‌پسندیده‌ است و نیازی به انتخاب کردن از بین الگوهای از پیش تعیین شده نیست اما برای استفاده بهتر و هنرمندانه‌ تر از امکانات جدیدی که صنعت و تکنولوژی به ما عرضه کرده لازم است فرآورده‌های موجود را به خوبی بشناسیم و همین طور از قابلیت‌ها و ویژگی‌های هر یک و اثری که بر محیط ما می‌گذارند، به اندازه کافی آگاه باشیم.برای هر گونه مشاوره در این زمینه با ما تماس بگیرید شماره تلفن های ما در صفحه تماس با ما درج شده است و یا دیدگاه خود را بنویسید تا به آن پاسخ بدهیم.

هنر پتینه

هر انسان خلاق و هنرمند می تواند یک پتینه کار محسوب شود بشرط آنکه بامواد ولوازم پتینه کاری آشنایی داشته باشد. پتینه کاری هنر خلاقیت است هنری که با تغییر دادن رنگ و شکل اجسام به مخاطب و مشاهده کننده اثر حس قدیمی و سنتی بودن را انتقال دهد.البته امروزه پتینه های مدرن هم بوجود آمده اند که نه تنها حس قدیمی بودن را القا نمیکنند بلکه حس تازگی و نو بودن را انتقال میدهند.در حال حاضر گروه دومان پتینه با افراد متخصص حاضر به انجام هر گونه پتینه کاری ویا مشاوره برای هموطنان گرامی میباشد.اگر میخواهید خانه ای رویایی داشته باشید.پیش از هر اقدامی میتوانید با ما مشورت کنید.

رنگی که قابلیت نقش پذیری داشته و دارای افکت های سنتی و مدرن باتوجه به ابزارآلات مصرفی دارند را رنگ پتینه گویند که آموزش پتینه یکی از زیرمجموعه های آن کهنه کاری می باشد.

رنگهای پتینه و پتینه کاری از مجموع رنگها وروشهایی است که توسط رنگ با تکنیک ویژه ، افکت با اثر خاصی برروی اجسام و یا دیوار تشکیل می دهد پتینه کاری می گویند . که علاوه بر رنگ تکنیک آن نیزدر بوجود آمدن پتینه موثرمی باشد ومعمولاَ پتینه کاری به تکنیک های کهنه کاری نیز اطلاق می گردد .
رنگهای استفاده شده در پتینه کاری علاوه بر رنگهای روغنی واکریلیک رنگهای دست ساز را نیز شامل می شود که با در هم آمیختن مجموع رنگ و سبک و تکنیک ونقاشی منجر به خلق آثار هنری و یا نقاشی می گردد  .
علاوه بر رنگ دی کالر وتنوع کامپیوتری آن که معرف بالائی در پتینه کاری دارد رنگهای متالیک و صدفی این امکان را به شما می دهد تا در تجانس رنگها برروی دیوار با سطح مورد نظر کنتراست و ظاهری زیبا وجذاب برای فضایی کلاسیک یا مدرن پدید آورید .

رنگ های مادر رنگ و سفید و متالیک این شرکت قابلیت پتینه کاری را دارند ، ضمنا  DVDهای آموزشی پتینه کاری به روش آسان در فروشگاه مرکزی موجود می باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com