بازسازی ساختمان

جستجوی گذشته پتینه

ما بیش از سی هزار سال با استفاده از رنگ برای تغییر جهانمان بهره برده ایم. نقاشی پتینه با استفاده از اعجاز رنگ، وهمی جذاب خلق می کند. اگر شما یک ظاهر جدید و شیک از دیوارها، کف ها، درب ها، ستون ها و یا کابینت می خواهید، نقاشی با تکنیک پتینه برای این کار موجود است.برخی از پرداخت های شناخته شده ی که می توان برای نقاشی پتینه نام برد عبارتند ازطرح آجر (یا بلوک)، پرداخت چوب، ظاهر سنگ مرمر و طرح چرم.
شما می توانید با استفاده از پرداخت پتینه ی ایده آل برای ساخت اتاق مطابقت با سبکی از یک خانه قدیمی، مدرن و یا خاص دیگر خلق کنید. نقاشی پتینه می تواند فضاهای یکنواخت و خسته کننده در داخل یا خارج خانه را احیا و زنده کند.
طرح چوب
ساده ترین و ارزان ترین درها، ستونها و دیگر موارد را می توان به طرح چوب تبدیل کرد.اطراف شومینه و قابهای عکس و یا قاب آینه ، با طرح چوب گرم دلنشینترمیگردد. بلوط، کاج روستایی، چوب ماهون روغنی یا تمیز، ظاهر سفید وخشن تخته پاره را دور میکند. این کار به مراتب ارزان تر از تلاش برای منبع درهای قدیمی منطبق با دیگر قسمت های خانه است، چه رسد به پیدا کردن یکی با یک رنگی که منطبق با وسایل موجود است./ پتینه کاری

پتینه
پتینه سنگ مرمر
بسیار سخت میتوان از ظاهر ظریف سنگ مرمر دل کند. پتینه سنگ مرمر برای قرن ها مورد استفاده بوده است. راز نهفته در روش اسفج مورد استفاده ی رنگ است، که پس از آن باید با یک رنگ براق سیل شود که برق زیادی ایجادکند. نقاشی با سطوح شبیه به سنگ مرمر می توانید حمام شما را از یک فضای ساده به یک فضای لوکس تبدیل کند و یک حس کلاسیک برای آشپزخانه شما ایجاد کند. پرداخت سنگ از دیگر موارد امکان پذیر است. گرانیت یکی از گزینه های محبوب است.
هر گونه مواد را می توان با رنگ و مقداری دانش احیا کرد. تکنیک های پتینه پرداخت و ایجاد یک سبک خاص فراهم می کند. ظاهری چرم یک پرداخت غیر معمول، ایده آل برای مطالعه مردانه و یا طرح های دکوراسیون مدرن خلق میکند و پرداخت فلزی کروم و یا برنز به طور موثری مکمل دکور معاصر و عتیقه است.
پرداخت گرم توسکانی با بازگرداندن دوران باستان برای دیوارهای خشن ایده آل می باشد. طرح بافت درخشان، با رنگ های خاکی چند لایه خلق میکند. ظاهر مختلط توسکانی می تواند یک وزن به یک اتاق نشیمن زیبا بدهد و یا یک ظاهر گرم، زنده و با احساس به یک آشپزخانه با کاشی کف قرمز مایل به قهوهای ارائه دهد. مرز الگوی روستایی از کنگر و یا برگ مو منظره را کامل میکند.
با تکنیک های نقاشی پتینه شما می توانید مبلمان و وسایل با ظاهر عتیقه و یا به هم خورده به منظور تغییر فضای یک اتاق را داشته باشید. هماهنگی داشتن رنگها در طراحی داخلی کلیدی است. نقاشی پتینه برای رسیدن به این وحدت رنگ کمک می کند. رنگ می تواند درخشش عمیق از یک زنگار را که توسعه طبیعی آن ممکن است قرن ها طول کشیده باشد را شبیه سازی کند./ آموزش پتینه کاری

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com