بازسازی ساختمان

بازسازی آپارتمان با کاشی

پشت نمای سنتی سرامیک – کاشی این ساختمان قرن نوزدهمی، گروه طراحی دکوراسیون پرتغالی، یک بازسازی آپارتمان مدرن انجام داده تا 14 طبقه ساختمان بسازد. این ساختمان در پورتو به سال 1895 بر می گردد و در ابتدا بعنوان یک خانه مسکونی طراحی شده بود.
ولی در اواخر قرن 20 به یک اداره و ساختمان خدماتی تبدیل شد و بسیاری از ویژگی های اصلی اش را در این پروسه از دست داد از جمله کفپوش چوبی، که اکنون بتنی شده و پنجره سقفی بالای پلکان.

اکنون این ساختمان دوباره به یک بنای مسکونی تبدیل شده و14 طبقه و 3 آپارتمان یک یا دو اتاق خوابه برای آن در نظر گرفته شده است. بازسازی آپارتمان ها از 28 تا 105 متر مربع بودند و مخصوص دانشجویان و افراد جوان ساخته شده اند.
یک درب گردان اتوماتیک دسترسی به ماشین ها از خیابان به ساختمان را فراهم می کند. دور آن با سنگ پوشانده شده تا آن را هنگامیکه درب بسته است در نمای بیرونی ساختمان پنهان کند.
همه آپارتمان ها جزئیات امروزی داشتند، از جمله پلکان فلزی و فضای ذخیره توکار و سطوح نیم طبقه برای خواب یا محل کار، تا اینکه فضای کوچک برخی از آپارتمان ها را به حداکثر برساند./ نقاشی ساختمان
کابینت های سیاه کف تا سقف به تمایز آشپزخانه بعنوان یک فضای مجزا در آپارتمان های با پلان باز کمک می کرد و به عقب رفتن آنها نیز در اتاق کمک می کرد.
کریدورهای اشتراکی با تابلوهای جهت دار پوشیده شده بود که طراحان بخاطر هزینه مناسب و برای افزایش صمیمیت در فضای داخلی ساختمان این طرح را انتخاب کرده بودند. به گفته بریتو: “ما از آن استفاده کردیم چرا که ماده ارزانی بود و به عقیده ما می توانست در مقایسه با موادی همچون شیشه و بتن، جالب تر، صمیمانه تر و همچنین سبک تر باشد.”
در فضای پشتی، پانسیون برای پارک کردن ماشین قرار دارد که با استفاده از چمن و پیاده رو با همان طرح مثلثی موجود در کاشی سرامیک ها در بخش جلویی، منظره زیبایی پیدا کرده است.

بازسازی آپارتمان
به گفته بریتو، در پرتغال استفاده از کاشی برای نما بسیار متداول و سنتی است. ایده ما این بود که این بخش را با استفاده از قالبی که دارد بسازیم تا ویژگی های جدید دیگر ساختمان را ایجاد کنیم.
نزدیک این بخش، یک هزینه بازسازی آپارتمان مجزا برای پسر مالک ساخته شده است که در جلوی آن یک حیاط کوچک شخصی قرار دارد. یک ساختار بتنی مستطیلی از پنجره جلویی دیده می شود که به چند دلیل طراحی شده است. ایده اولیه مشتری، قرار دادن یک محیط تفریحی کوچک در آنجا بود، که پس از آن به یک فضای انباری تبدیل شده و سپس به فضایی برای قرار گیری تلویزیون و وسایل موسیقی تبدیل شد.
هزینه بازسازی ساختمان های قدیمی خالی، کار جدید بازار ساخت و ساز شده است. این فرآیندی است که در حال حاضر تحت کنترل کامل است. ولی هنوز کارهای زیادی در این راستا باید انجام شود.
در این مقاله، نمونه ای از بازسازی یک ساختمان بود که مورد بررسی قرار گرفت. توضیحات بسیار کلی بوده و طرحی بود از بازسازی ساختمان یک خانه. شما نیز چنانچه می خواهید بازسازی انجام دهید، می توانید عکس هایی از قبل و بعد کار خود تهیه کرده تا هم خودتان از روند و بهبود کار آگاهی داشته باشید و هم آن را برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان در سایت دکوملک قرار گیرد. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت دیدگاه ها عنوان نمائید./ مدیریت پیمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com