بازسازی ساختمان

تعمیرات ساختمان در دل دکوراسیون

زمانی که در یک تعمیرات ساختمان ، خرابی یا کهنگی و یا آسیب دیدگی وجود داشته باشد درآن زمان ساختمان نیازمند تعمیر است.. در واقع زمانی از تعمیرات استفاده میکنیم که بخواهیم به ساختمان یا بنا عمر دوباره و بیشتری ببخشیم. موارد دیگری نیز وجود دارند که نیاز به تعمیرات ساختمان بسیار واضح است و آن هم زمانی است که بخواهیم مدل و ترکیب بندی داخلی نما یا ساختمان را تغییر دهیم، اینجاست که تعمیرات ساختمان به ما کمک میکگند تا بتوانیم به راحتی به چیدمان ساختنی مورد نظرمان در ساختمان دسترسی پیدا کنیم.

دردنیای دکوراسیون امروز یکی از پر کاربردترین متریال برای دکوراسیون ، کاغذ دیواری است که بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته و راه حل خوبی برای شکل دهی به دیوار ها و قسمت های مختلف منزل است. اولین استفاده از کاغذ دیواری در کشور چین بوده است و برای اولین بار در دنیا چینی ها کاغذ دیواری را ابداع کردند.. البته معنی و مفهوم امروزه ی کاغذ دیواری را نداشت ، آنها از کاغذ برنج استفاده میکردندعلاوه بر آن ، کاغذ دیواری رنگ و طرح های امروزی را نداشتند و فقط به عنوان یک رنگ دهنده از آنها برای نمای داخلی ساختمان استفاده میکردند. کاغذ دیواری در سال 850 الی 900 به مصر برده شد و مسلمانان این کار را کردند و همچنید در سال 1600 میلادی مورها کاغذ دیواری را به اسپانیا معرفی کردند./ بازسازی آپارتمان

همانطور که میدانید ساختمان از بتن ساخته شده است . و تعمیرات ساختمان در واقع شامل تعمیرات بتنی نیز می شود. این بتن ها در ساختمان با اینکه در ظاهر بسیار محکم و قوی به نظر می رسند اما در نهایت این بتن ها هم وقتی مدت زمان ساختشان از یک زمانی بگذرد نیاز به تعمیرات ساختمانی دارند. عوامل تخریب بتن میتوانند شامل موارد زیر باشند:

خوردگی میلگردها، سولفات شدن ، کربناتاسیون، فرآیند ذوب و یخ، تبلور نمک، تماس اسیدی و …

نوع دیگری از تعمیرات ساختمان وجود دارد که برای تعمیرات بتن در مواردی استفاده می شود که بتن و سازه هیچکدام از موارد ذکر شده در بالا را ندارند و صرفا منظور از تغییرات و تعمیرات ساختمان یا بتن ، زیبا سازی است. که میتواند شامل زیبا سازی نما یا زیبا سازی داخلی ساختمان باشد.

تعمیرات ساختمان

همانطور که گفتیم کاغذ دیواری در انواع طرح و رنگ وجود دارد. انتخاب نوع رنگ و طرح کاغذ دیواری دقیقا بستگی به فضایی که میخواهیم برای آن فضا طراحی دکوراسیون را انجام دهیم بستگی دارد. چنانچه فضا کوچک باشد حتما باید از طرح لایت و خلوت کاغذ دیواری و رنگ روشن برای آن استفاده کرد چرا که رنگ روشن باعث میشود که فضا مقداری بزرگتر به نظر بیاید.برای فضاهای بزرگ هم ترجیحا باید از طرح های شلوغ استفاده کنیم چرا که طرح شلوغ کاغذ دیواری باعث می شود که فضا در هم شکسته و حالت بهتری از حالت تخت و بزرگ به خود بگیرد./ بازسازی و تعمیرات ساختمان

ازجمله انواع روشهای تعمیرات ساختمان و ترمیم سازه های بتنی میتوان به : قالب بندی و بتن ریزی با بتن حاوی افزودنی های بتن، بتن پیش آکنده، بتن پاشی یا شاتکریت، ترمیم دستی، تزریق رزین اپوکسی و پلی یورتان بتن اصلاح شده با پلیمر و چسب اپوکسی یا لاتکس، بتن های پلیمری و…اشاره کرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com