بازسازی ساختمان

نوسازی ساختمان ها

نوسازی ساختمان و بازسازی ساختمان در واقع یک روش نوین در جهت بهبود و یا بهینه کردن مصالح داخلی و خارجی آسیب دیده ، فرسوده و یا قدیمی ساختمان می باشد. در این راستا ، امروزه بسیاری از مردم برای ایجاد تغییر و تحول در نمای ظاهری محل سکونت خود و کاهش هزینه های هنگفت ساخت و ساز به جای تخریب و ساختن از نو اقدام به نوسازی ساختمان و بازسازی ساختمان می نمایند./ مدیریت پیمان
اجرای نوسازی ساختمان باید بر اساس شناخت کلی از فرهنگ آن کشور و قوانین حاکم بر آن باشد همچنین اجرای نوسازی ساختمان بایستی بر اساس معیارهای اصلی و خاص آشنا با آن محیط باشد شرایط آب و هوایی خاص آن منطقه نیز تاثیر زیادی بر روند اجرای نوسازی ساختمان دارد به طور مثال نوسازی ساختمان در مناطق خشک و کویری بسیار متفاوت است از نوسازی ساختمان برای مناطق مرطوب و بارانی .
تفاوت شرایط اقتصادی افراد در روند نوسازی ساختمان تاثیر بسزایی دارد. به طور مثال : به علت تنوع اجناس در آن منطقه خاص هزینه ی تمام شده ی شیرآلات یک ساختمان می تواند بسیار متفاوت باشد که با توجه به بودجه ی سازنده انتخاب می شود ./ بازسازی ساختمان

نوسازی ساختمان

سلیقه ی افراد مختلف نیز در روند نوسازی ساختمان در مکان های مختلف دنیا بسیار متفاوت می باشد به طور مثال شما مشاهده می کنید که حتی در یک کشور در روستاها و شهرهای مختلف انتخاب رنگ آمیزی و دکوراسیون داخلی ساختمان ها با یکدیگر تفاوت بسیاری دارد./ تعمیرات ساختمان

اجرای نوسازی ساختمان طی چند مرحله صورت می گیرد که به شرح ذیل می باشد:

تفاوت شرایط اقتصادی افراد در روند نوسازی ساختمان تاثیر بسزایی دارد. به طور مثال : به علت تنوع اجناس در آن منطقه خاص هزینه ی تمام شده ی شیرآلات یک ساختمان می تواند بسیار متفاوت باشد که با توجه به بودجه ی سازنده انتخاب می شود .
سلیقه ی افراد مختلف نیز در روند نوسازی ساختمان در مکان های مختلف دنیا بسیار متفاوت می باشد به طور مثال شما مشاهده می کنید که حتی در یک کشور در روستاها و شهرهای مختلف انتخاب رنگ آمیزی و دکوراسیون داخلی ساختمان ها با یکدیگر تفاوت بسیاری دارد.

اجرای نوسازی ساختمان طی چند مرحله صورت می گیرد که به شرح ذیل می باشد:

برنامه ریزی بازسازی ساختمان

برنامه ریزی و تعیین وسعت اجرای نوسازی ساختمان و سپس تخمین هزینه و زمان از جانب شرکت های ساختمانی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .

تخریب بخش های فرسوده ساختمان

شما می توانید از طریق شرکت عمران سازه پایار  حرفه ای ترین  مشاوره را در مورد قسمت هایی از ساختمان که نیاز به تخریب دارند را دریافت نمایید. این مرحله از نوسازی ساختمان نیاز به متخصصین مجرب دارد. در صورتیکه زیر نظر متخصص انجام نگیرد می تواند خسارت های زیادی را ایجاد نماید.

بازسازی و نوسازی ساختمان

در این مرحله می توانید به انجام اموراتی از قبیل سبک سازی ساختمان ، دیوار کاذب کناف ، سقف کاذف کناف ، سقف کاذب دکوراتیو ، سقف کاذب مشبک و نصب دیوار های پیش ساخته پراخته شود مزایای استفاده از دیوارهای کاذب کناف و سقف کاذب کناف در این مرحله ، عدم اتلاف وقت و کاهش در هزینه و همچنین سبک سازی ساختمان می باشد.

انجام نوسازی ساختمان طی مراحل مختلفی صورت می گیرد که طی این مراحل متخصصین ما در کنار شما می باشند. از این مراحل ما بصورت مختصر به موارد زیر اشاره می کنیم./ مدیریت پیمانکاری

گچ کاری وسقف کاذب
نورپردازی
کف سازی
دیوارپوش یا سقف کاذب
گچ کاری و سقف کاذب

بعد از انجام مرحله تخریب و ساخت حال می توانید شروع به انجام مرحله بعد از انجام مرحله تخریب و ساخت حال می توانید شروع به انجام مرحله ی گچ کاری و سقف کاذب نمایید ، سقف کاذب در اصطلاح به سقفی گفته می شود که از سقف اصلی پایین تر بوده و همچنین فشاری از بالا به آن اعمال نمی شود ، کاهش ارتفاع در سقف های کاذب موجب جلوگیری از اتلاف حرارت و رطوبت ، آکوستیک نمودن صدا ، نورپردازی های توکار مانند نور مخفی و یا پوشاندن تیرهای سقف اصلی می شود.

جنس سقف کاذب می تواند از گچ ، چوب ، مواد معدنی ، پی وی سی ، آلومینیئم باشد.

نورپردازی

عمدتاً از نورپردازی به منظور نوسازی ساختمان استفاده می گردد عمل نورپردازی بر حسب زوایای مختلف یک ساختمان و سپس استفاده از نورهای مناسب انجام می شود که این عمل باعث ایجاد جلوه ای زیبا رد نما های داخلی و خارجی ساختمان می شود.

کف سازی

پس از تخریب بخش های فرسوده ، گچ کاری و سقف کاذب عملیات کف سازی انجام می شود در این مرحله برای کف سازی می توانیم از کفپوش ها و پارکت ها استفاده نماییم پس از انجام عملیات سفت کاری،عملیات کف سازی برروی سطح زمین طبیعی در ساختمان انجام می شود تا ساختمان قابل سکونت شود. برای آنکه هر ساختمان کارایی لازم را داشته باشد نیاز به کف سازی مخصوص به آن مکان خواهد بود همچنین انتخاب نوع آن بستگی به مکان قرارگیری و عملکرد آن مکان دارد.

دیوار پوش یا کاغذ دیواری

در بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان از شیشه های نشکن تزیینی ، پنل های دکوراتیو سه بعدی ، دیوارکوب های MDF و PVC ، سنگ دکوراتیو ها ، کاغذ دیواری ، برای دکور دیوار استفاده می شوند . انتخاب این نوع دیوارپوش ها و کاغذ دیواری مطابق با ذوق و سلیقه ی شما می باشدو رنگ آمیزی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com