بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان با قیمت ارزان

پتینه کاری دیوار منازل جز یکی از پرطرفدارترین پتینه ها در سرتاسر  بازسازی ساختمان قیمت دنیاست . به این دلیل هزینه بازسازی آپارتمان که یک دیوار ساده می تواند با صرف کمی وقت و هزینه نه چندان زیاد، به یک دیوار بسیار زیبا و چشم نواز تبدیل گردد . هنر پتینه کاری دیوار و تکنیک های پتینه ساختمانی بسیار گسترده است، با یک تکه پارچه و یا اسفنج و یا نایلون و کمی رنگ، می توان پتینه کاری دیوار را انجام داده و شکل دیوار را به شکلی زیبا و دلفریب تغییر داد امّا باید تا حدودی با هنر پتینه کاری دیوار آشنا باشید.

طی مطالعاتی که توسط گروه تخصصی نقاشی ساختمان دیوار دیزاین انجام شده است موارد مصرف پودر مل در ایران و marble dust در خارج یکی است. پودرمل ماده اصلی بتونه نیز می باشد که به آن گل بتونه هم می گویند. مل همان کربنات کلسیم Ca Co 3 است بازسازی ساختمان های قدیمی به رنگ سفید مایل به کرم مل ماده اصلی بتونه است و خمیر بتونه را تشکیل می دهد. پس می توان گفت پودر مل همان آهک lime است. ممکن است برخی به اشتباه پودر مل را با پودر سینکا اشتباه بگیرند. بنابرین لازم به ذکر است که سینکا Chinese white به اکسید روی گفته می شود و به هیچ وجه معادل پودر مل نیست.
کاربرد پودر مل:

مورد استفاده پودر مل در نقاشی – لاک های شیمیایی – عطر سازی و لاستیک سازی – خمیردندان و مجسمه سازی است. پودر مل یکی از اساسی ترین مواد مورد استفاده در پتینه کاری می باشد و در ایجاد بافت در این صنعت کاربرد دارد. پودر مل دارای قیمت پتینه روی دیوار دانه بندی ریز بوده و در گروه مصالح نقاشی ساختمان جای می گیرد. مل سبک و کم حجم می باشد و به آسانی در حلال های مختلف حل می گردد. میزان چسبندگی پودر مل زیاد بوده و پس از خشک شدن و از دست دادن رطوبت بسیار مقاوم می شود. بازسازی ساختمان عرضه پودر مل معمولا به شکل بسته بندی شده در کیسه های ۱۰ کیلوگرم و ۳۰ کیلوگرم می باشد.

 

ولتی کالر به آن نوع از نقاشی ساختمان گفته می شود که پس از اجرا چندین رنگ به صورت مجزا در آن دیده شود. در واقع در این نوع از نقاشی ساختمان یک رنگ به عنوان رنگ زمینه انتخاب شده و چندین رنگ دیگر به صورت رگه هایی روی رنگ زمینه نقاشی ساختمان ظاهر می شود. این رنگ ها بسیار تزیینی بوده و دارای تنوع بالایی است. موارد زیر از جمله مزایای بارز مولتی کالر می باشد:

مزایای مولتی کالر:

مقاومت بالا در مقابل جذب دوده
مقرون به صرفه بودن
نتوع بسار بالای اجرا
اجرای سریع و آسان
قابلیت شستشو با آب
کم بو
چسبندگی بالا

آماده کردن سطوح برای اجرای نقاشی ساختمان با مولتی کالر :

برای اجرای مولتی کالر ابتدا باید سطوح زیر کار خشک و تمیز باشد. همچنین برای اجرا روی سطوح فلزی، باید زنگ زدگی و ضایعات فلزی به طور کامل پاک شود و در نهایت مولتی کالر توسط دستگاه مخصوص (آدمک) با اسپری کردن اجرا شود.

مولتی کالر یک رنگ اسپرت و بسیار شیک است در فضا های داخل ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. رنگ های این نقاشی ساختمان توسط خود مشتری انتخاب و ترکیب می شود.

موارد مصرف مولتی کالر:

رنگ های مولتی کالر در نقاشی ساختمان قابل اجرا روی آموزش پتینه دیوار سطوح مختلفی از قبیل : سطوح گچی، بتونی، فلزی، پلاستیکی، شیسه ای و کاشی می باشد. چسبندگی بالای مولتی کالر این امکان را فراهم می آورد که در مکان های مختلفی مانند منازل، ادارات، مدارس، بیمارستان ها و سایر مکان ها استفاده شود. از جمله شرکت های داخلی تولید بازسازی ساختمان کننده رنگ مولتی کالر می توان به شرکت های اطلس، پارس، پارسه، و آریا اشاره کرد.
معایب مولتی کالر:

اصلی ترین عیب رنگ مولتی کالر زمانی نمایان می شود که شما قصد دارید از رنگ روغنی یا آکریلیک بر روی آن استفاده کنید. خوب در این حالت برای سطوح پر از خلل و فرخ و ناصاف رنگ مولتی کالر باید چه کار کرد؟!!

نتیجه استفاده از رنگ مولتی کالر هزینه نقاشی ساختمان گرانتر در دفعات بعد خواهد بود انواع پتینه دیوار در واقع با استفاده از رنگ مولتی کالر دیوار خود را یکبار مصرف کرده اید !! برای صاف کردن سطوح رنگ مولتی کالر بایستی از تکنیک بتونه یکسره استفاده نمود که نیاز به استفاده از استاد کاران زبده خواهد بود و در صورت اجرا توسط افراد سود جو دیوارهای کاملا معیوب نسیب شما خواهد شد و این موجب افزایش هزینه رنگ آمیزی مجدد برای شما خواهد شد . از دیگر معایب رنگ مولتی کالر پوسته کردن و جدا شدن از سطوح است که با توجه به شرایط محیط رخ می دهد .

هدف اصلی ما در دیوار دیزاین آگاهی و آشنایی شما مشتریان عزیز و  آموزش پتینه کاری خلق ارزش برای شما سروران گرامی می باشد . ما در طول نوشتن مقالات و دادن مشاوره تلفنی و اجرای کار همواره رعایت اخلاق و احترام به مشتری را مدنظر قرار می دهیم.

در قسمت خدمات دیوار دیزاین توضیحاتی در مورد پتینه کاری آورده شده است. هنر پتینه کاری بسیار گسترده است. شما با یک تکه اسفنج و کمی رنگ می توانید پتینه کاری روی دیوار انجام دهید. اما باید تا حدودی با پتینه کاری آشنا باشید. تجربه گروه نقاشی ساختمان دیوار دیزاین در امر پتینه کاری به ۱۵ سال می رسد. در قسمت آموزش سایت مقالاتی در این زمینه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. باید توجه کرد که هنر پتینه کاری به مرور جایگاه واقعی پتینه روی چوب خود را پیدا میکند، به طوری که ممکن است که شما بعد از یک روز کاری وارد خانه شوید و با نمای جدیدی از خانه بر خورد کنید، آیا زمان آن نرسیده که به فکر تغییر رنگ و نمای محیط زندگی خود با پتینه کاری روی دیوار باشید؟
4564333
گروه تخصصی نقاشی ساختمان  در خدمت هم وطنان عزیز برای اجرای بهترین نمونه های پتینه کاری روی دیوار می باشد.

در بحث ساختمان نقاش ساختمان  وظایف نقاشی ساختمان یکی از مهم ترین شغل ها در عرصه زیبا سازی ساختمان قیمت کنیتکس محسوب می شود. اگر کارهای عملی و فنی را دوست داشته و تا بازسازی ساختمان حدی شم هنری دارید، این شغل می تواند برای شما مناسب باشد.

نقاش از رنگ های مختلف برای پوشش دادن سطوحی مانند دیوارهای داخلی (و گاهی بیرونی)، سقف ها، درب ها و پنجره های ساختمان استفاده می کند. او قبل از شروع رنگ کاری، باید سطوح را به کمک سنباده، بتونه کاری یا گچ کاری صاف و یکدست کرده و بازسازی ساختمان بعد رنگ آمیزی را شروع کند. از وسایلی که نقاش ساختمان در کار خود استفاده می کند می توان به رنگ، گچ، قلم مو یا غلتک، سنباده، تینر و نردبان نام برد.

وظایف نقاشی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com