بازسازی ساختمان

نکات رنگ آمیزی ساختمان با مولتی کالر

بیشتر رنگ ها دارای تینر های حلالی هستند که در رنگ آمیزی ساختمان باعث نرمی و روانی رنگ میشوند و در وقت خشک شدن رنگ تبخیر میشوند این ماده ها میتوانند بر سلامت انسان اسیب برسانند.

با تماس هر بار با این رنگ میتواند علائمی مانند سرگیجه حالت تهوع و… را بوجود اورند و اما تماس بیشتر با این مواد میتواند بر سیستم های اعصاب و کبد و کلیه اسیب جدی وارد کند البته برای افرادی که مشکل ریوی و کسانی که بخاطره شغلشان با این رنگ ها در تماس هستند بیشتر از افراد دیگر در معرض خطر قرار دارند .

در خرید کردن رنگ نیز بسیار توجه کنید و در هنگام رنگ آمیزی ساختمان به اندازه مورد نیاز رنگ را بعمل اورید زیرا با باقی ماندن رنگ اضافی و نگهداری ان رنگ بسیار کار دشواری میباشد.

نقاشی ساختمان با مولتی کالر

تاثیر رنگ ها در ارامش افراد؟

شناخت بیشتر در رابطه با رنگ میتواند تاثیر بسزایی داشته باشد البته بر روی احساسات و روحیه و حتی در روابط زناشویی بسیار موثر است.

امروزه در زندگی های صنعتی و ماشینی داشتن یک ارامش یکی از مهم ترین ضروریت هایی است که اناسان در عصر زندگی خود است همه ی ما برای بدست اوردن یک زندگی ارام و بدون دغدغه در حال جستجو هستیم که در برخی موارد فکر میکنیم رسیدن به ارامش های روحی و …. محال است.

امروزه زندگی های ماشینی در حال تحول است برای بوجود اوردن یک محیط و فضای ارامش است این حس به انسان موجب اندیشیدن تفکر ان میشود که درون خانه و یا محل کار خود را اماده چنین محیط و فضایی کند که یکی از مهم ترین و اصلی ترین آیتم های دکوراسیون استو

در رنگ امیزی و نقاشی ساختمان رنگ ها از دو جهت مورد توجه قرار میگیرند.

1<<<<<محیط کلی و عمومی منزل

2>>>>>مجموعه کلی از ترکیب بندی رنگ ها در یک اتاق کار و اجزای داخلی ا

باتوجه به رنگ و با استفاده از رنگ مناسب به راحتی میتوان یک محیط و فضای عالی برای استراحت و ارامش بوجود اورد ان وقت منزل شما یا محل کار شما تبدیل به یک پناهگاه و مامنی میشود برای بدست اوردن فرصت تفکر و رشد و…. نیاز است رنگ ها را در مرحله اول بخوبی بشناسیم و تاثیر ان ها که نقش مهمی در ایجاد ارامش هستند را بدانیم./ آموزش نقاشی ساختمان

حتی اگر این رنگ ها تاثیر قوی داشته باشند همانند رنگ های سبز تیره و ابی تیره و ارغوانی و …. باز هم به افراد ارامش میدهند.

برای شناخت بیشتر با رنگ ها نکاتی که در مقالات و سایت ها که در رابطه با تاثیر رنگ ها و ویژگی ان ها است را میتوان راهگشا باشد براین طبق قسمتی از رنگ ها بر یکدیگر با نگاهی موشکافانه در این مقاله و مطلب بررسی کردیم که شما عزیزان میتوانید ان ها را مطالعه کنید./ نقاشی ساختمان

اشنایی با رنگ مولتی کالر (دکوراتیو)

این نوع پوشش ها از پوشش هایی هستند که حالت های تزیئنی دارند از طیف رنگ مولتی کالر رنگ چرم نما ها و رنگ ترک و …… هستند البته از دیگر رنگ های روغنی میتوان پوشش دکوراتیو اجرا کرد که به مهارت و تحربه نقاش ها بستگی دارد.

دراین مقاله با ویژگی های رنگ دکوراتیو اشنا میشویم.

رنگ آمیزی ساختمان

 رنگ  نقاشی ساختمان با مولتی کالر

از این رنگ بیشتر در مغازه ها و محل های کاری استفاده میشود وبرخی دیگر از این رنگ برای رنگ آمیزی منزل و دیوار های داخلی ساختمان ها بکار میبرند این رنگ فقط بشکل اسپری قابل استفاده است وقلم و غلتک برای اجرای این رنگ کاربردی ندارد.

در رنگ آمیزی منزل این رنگ از دستگاه مخصوص ان استفاده میشود و برروی سطح مورد نظر پاشیده میشود نکته مهم در رنگ امیزی مولتی کالر تبحر و تجربه در رنگ سازی میباشد یک نقاش کار بلد و ماهر باید بتواند در زمینه کد های رنگ که در ترکیب کردن ان ها را با یکدیگر همرنگ سازد نکته دیگر که در زمینه مولتی کالر یا دکوراتیو تفاوت بالای قیمت ها است که بدست رنگ کار اعلام میشود فرق بین این قیمت ها در اصل در اجرای ان است نوع اجرای رنگ های دکوراتیو شباهت زیادی به زیر سازی رنگ روغنی دارد.

اگر سطح مورد نظر گچی باشد مانند رنگ روغنی و زیر کار روغنی و یک بتونه کامل پلاستیک و 2 دست رنگ روغنی بعد از ان رنگ مولتی کالر بر روی زیر سازی اجرای رنگ روغنی اجرا شود.

مولتی کالر برای رقیق شدن به کمک تینر یا نفت ها ویا مواد های دیگر را ندارد مولتی کالر یک قابلیت هم زنی هم ندارد برای هم زدن این رنگ باید قبل از رنگ آمیزی آپارتمان باید ان را در یک گالن ریخته و ان را هم زد ان را به تندی تکان داده تا محتویات داخل رنگ بخوبی میکس شوند.

رنگ آمیزی آپارتمان با مولتی کالر قابلیت شستشویی 100% را ندارد اما در برابر اب بسیار مقاوم و بادوام است برای قابلیت شستشوی مولتی کالر از کیلر های روغنی نیز استفاده میشود که موجب شسشتشوی رنگ مولتی کالر میشود اما رنگ را زرد فام میکند.

درصورت اسیب پذیری ان به راحتی میتوان ان را دوباره ترمیم کرد.

نیازی به حلال ندارد تا انجایی که میدانید رنگ مولتی کالر برعکس تمامی رنگ های دیگر نیازی به مواد حلالی ندارد و همچنین بوبی نامطبوعی ندارد به این دلیل است که در محل های تخلیه و منازل های مسکونی و….. براحتی قابل اجرا است.

در طرح ها و رنگ های گوناگونی در بازار ها تولید میشود منطبق با هر سلیقه ای برای بوجود اوردن سطح های بسیار زیبا و چشم نواز را برای شما و دیگر افرا خانواده فراهم میسازد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com