بازسازی ساختمان

تعرفه نقاشی ساختمان در استان تهران

نقاشی ساختمان پوشش سلولوزی برای نقاشی ساختمان تشکیل شده از الیاف مصنوعی، سلولز، رزین های ساختمانی، آراینده های معدنی، پیگمنتهای مقاوم، روان‌کننده ها و سایر افزودنی هایی که به صورت خمیر و با استفاده از ماله های فلکسی گلاس بر روی سطح کار اجرا می شود. این پوشش دارای خواص بسیاری بوده و در واقع می توان از آن به عنوان بهترین و زیبا ترین جایگزین برای رنگ و کاغذ دیواری نام برد. این نوع محصولات معمولاً به نام پوشش الکا – بلکا – رومالین – پتینه معرفی می شوند.

نقاشی ساختمان پوشش سلولزی
موارد مصرف پوششهای سلولزی پتینه:

نقاشی ساختمان پوشش سلولزی قابلیت اجرا بر روی کلیه سطوح را داراست. این پوشش بیشتر کنیتکس نما مورد توجه انبوه سازان قرار دارد که به منظور صرفه جویی های مالی و زمانی بعد از اجرای گچ و خاک اقدام نقاشی ساختمان به اجرای پوشش های سلولزی پتینه می نمایند. به عبارت دیگر مرحله گچ کاری که مرحله ای وقت گیر و در عین حال هزینه بردار است حذف می گردد. چنانچه از موارد اشاره شده، نیز مشخص می گردد، پوشش سلولزی پتینه بر روی هر سطحی (گچ، رنگ، چوب و غیره) البته با توجه به دستورالعمل اجرایی قابل اجراست. از پوشش های سلولزی (پتینه ) می توان جهت امور نحوه اجرای کنیتکس دکوراتوری در فضاهای مختلف نیز استفاده کرد. یعنی علاوه برداشتن خاصیت و ویژگی مهم عایق بودن می تواند برای زیبا سازی در تزئینات داخلی و دکورهای گوناگون مورد استفاده قرار گیرد.

این پوشش به دلیل بهره مندی از طیف بالای رنگی و امکان اجرای آن به صورت طرحهای مختلف (مانند اشکال هندسی و اشکال طبیعی مانند گل، درخت و در نقاشی ساختمان می تواند در فضاهای آموزشی مانند مهدهای کودک، مدارس رنگ نمای مخصوص ساختمان و دانشگاهها مورد استفاده قرار گیرد و ضمن ایجاد فضایی آرامش بخش، محیطی زیبا و جذاب را بوجود آورد.

نقاشی ساختمان پوشش سلولزی
مزایای استفاده از پوشش های سلولزی:

الف) به جهت استفاده از مواد نقاشی ساختمان با کیفیت٬ پایداری رنگ و طرح  خود را به مرور زمان از دست نمی دهند.

ب) بلکا به دلیل پوشش دادن سطوح بطور کامل٬ نوعی  بازسازی ساختمان عایق صوتی و حرارتی به شمار می رود.

پ) جهت اجرا نیازی به زیرسازی اولیه ندارد از اینرو در وقت و هزینه صرفه جویی شده و برخلاف انواع دیوارکوب PVC و MDF فضای خالیی بین پوشش و دیوار اصلی ایجاد نخواهد شد.

ت) به دلیل خاصیت آنتی استاتیک مواد اولیه بلکا( پتینه – روپاد – رومالین )٬ این پوشش ها گرد و غبار را بخود جذب نمی کنند.

ج) در صورت کنده شدن به راحتی قابل اجرای رنگ نمای ساختمان ترمیم و بازسازی می باشد.

چ) در اجرای بلکا به راحتی می توان از ترکیب رنگ های مختلف استفاده نموده و طرح های زیبایی بوجود آورد.

نقاشی ساختمان – پتینه کاری – کاغذ دیواری

نقاشی ساختمان پوشش تعمیرات ساختمان سلولزی

نقاشی ساختمان،نقاشی ساختمان، پوشش سلولزی، رومالین، بلکا، الکا
سئوالات متداول در نقاشی ساختمان

ما در این قسمت سعی بر آن داریم تا برخی از سوالات کلی شما را پاسخ دهیم. اگر سئوالات شما شامل موارد زیر نیست می توانید در صفحه خدمات و تماس با ما و یا از طریق همین صفحه دیدگاه و سئوال خود را با کارشناسان متخصص دیوار دیزاین در میان بگذارید. از مدیریت پیمان اعتماد شما متشکریم.

۱) آیا دیواری که از قبل رنگ پلاستیک دارد را نقاشی ساختمان می توان رنگ روغنی زد و آیا می توانم از روغن الیف استفاده کنم؟

شما برای این کار نیازی به روغن الیف ندارید. روغن الیف بروی سطوح گچی استعمال می شود . برای این کار از بتونه روغنی به مدیریت پیمانکاری سبک ماستیک استفاده کنید. فقط می توانید روغن بتونه را زیاد در بتونع استفاده کنید تا زیر کارتان محکمتر شود.

۲) رنگ های اکریلیک بی بو  بهتر هستند یا رنگ های روغنی؟

هر کدام از این رنگ ها ویژگی های خاص خود را دارند. اما رنگ نما در مقام مقایسه رنگ های روغنی به مرور زمان زرد می شوند و تغییر رنگ می دهند. اما رنگ های اکریلیک همیشه ثابت و بدون تغییر می مانند.
زمان خشک شدن رنگ های اکریلیک حدود یک ساعت می باشد اما رنگ های روغنی یک روز طول می کشند تا خشک شوند.
رنگ های اکریلیک بوی تند رنگ های روغنی را ندارند.
رنگ های اکریلیک از لحاظ روانشناسی رنگها دارای نشاط و شادابی بیشتری نسبت به رنگ های روغنی هستند.

۳) مقدار مصرف رنگ پلاستیک در هر متر مربع چقدر است؟

این مسئله به کیفیت رنگ شما بستگی دارد. اگر از رنگ های درجه یک استفاده کنید برای رقیق کردن آن به هر کیلو  از رگ باید نیم کیلو آب اضافه کنید. هر کیلو از رنگ بدست آمده حدود ۴ متر مربع را پوشش می دهد. البته این میزان برای نقاشان حرفه ای پتینه است.

۴) چه رنگی اتاق را بزرگتر جلوه میدهد؟

برای بزرگتر نشان دادن فضا نوع دکور و استفاده از رنگ های روشن در منرل توصیه می شود. سفید برای سقف بهترین انتخاب است و رنگ دیوارها را هاله روشنی از رنگ های دلخواه را استفاده کنید.

۵) پتینه چیست و چه فرقی با رومالین دارد؟

پتینه در اصل یعنی کهنه کاری. انتیک و قدیمی نشان نقاشی ساختمان دادن سطح یا اشیا بطوری که بیننده با اشتباه بیفتد که الانه طرحهای مدرنی با توجه به هنر و سلیقه هنرمند به آن اضافه شده است و یک کار هنری محسوب می شود.
رومالین هم نام یک شرکت تولید کننده پوشش های الیافی سلولزی است مثل بلکا. البته شرکتی هم با تولید پوشش الیافی  بازسازی تعمیرات منزل به نام پتینه کسانی که اگاهی کمی از پتینه کاری دارند به اشتباه  انداخته است  که هیچ سنخیتی با پتینه کاری هنری ندارد و فقط تشابه اسمی است.

۶) تفاوت پتینه و مولتی کالر چیست؟

پتینه یک کار هنر است و به اصطلاح یعنی هنری که شما با دیدنش به اشتباه بیفتید. مثل اجرای پتینه طرح چوب روی دیوار یک اتاق یا درب های خانه که شما با دیدنش فکر کنید که چوب یا mdf  می باشد. اما در واقع چنین نیست. برای توضیحات بیشتر به قسمت خدمات پتینه مراجعه کنید. اما رنگهای مولتی کالر روش رنگ آمیزی مدرن می باشند که شامل چندین رنگ با هم می باشد که می توانید پتینه کاری از همین سایت کاتالوگ را بینید. نمونه کارهای پتینه و مولتی کالر هم در سایت موجود می باشد.

به عنوان یک نقاش باید خلاق بوده و در کار خود دقت زیادی داشته باشید. همچنین باید به جزئیات توجه کرده و از ارتفاع نترسید. مشتریان معمولا به دنبال نقاش های ماهر و با تجربه هستند. شما می توانید در پروژه های کوچک مانند منازل شخصی و یا در پروژه های بزرگ مانند اجرای پتینه ساختمان ها و برج های عظیم مشغول با کار شوید.  کار شما می تواند به صورت فردی یا گروهی باشد. ساعت کاری نقاش بسته به نوع کار و سفارش مشتری دارد. در زمان هایی که نقاش ها سفارش کار می گیرند، باید تمام وقت و حتی گاهی در روزهای تعطیل سرکار خود باشند تا بتوانند به موقع کار را به اتمام برسانند. ممکن است نقاش مدتی بین سفارشات مختلف بیکار باشد. محل کار نقاش ساختمان معمولا در منازل، ادارات یا سازمان های مختلف است.
index

وظایف نقاشی ساختمان

نقاش ساختمان در کار خود از رنگ، روغن، تینر و سایر مواد لازم استفاده نقاشی ساختمان کرده و محل مورد نظر را مطابق با خواسته و نظر مشتری رنگ آمیزی می کند. وظایف اصلی نقاشی ساختمان عبارتند از :

اندازه گیری سطوح برای تخمین میزان رنگ و وسایل مورد نیاز
کندن رنگ یا پوشش قدیمی سطوح
پرکردن سوراخ ها و ترک ها و کاملا صاف کردن سطوح به کمک بتونه کاری و گچ کاری
زدن رنگ آستری
ترکیب رنگ های مختلف برای رسیدن به رنگ مورد نظر
رنگ زدن نهایی پروژه های نقاشی ساختمان خود را به تیم مجرب بازسازی ساختمان و متعهد دیوار دیزاین بسپارید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com