بازسازی ساختمان

این نوع رنگ های آکرولیک بعنوان نسل جدید در صنعت رنگ سازی بشمار می رود . برای شل کردن ان از اب استفاده نموده و در داخل وخارج ساختمان قابل استفاده می باشد .همچنین این نوع  رنگ قابل شستشو وآب گریز بوده وسریع خشک شده و چندان بوی نامطبوعی ندارد .وبه همین خاطر درمکان های مثل بیمارستان ها پادکان ها ومکان های که  تخلیه در انها ممکن  نیست وزمان کمتری برای رنگ آمیزی ساختمان در نظر داشته باشند از این نوع رنگ استفاده می کنند.به این نوع رنگ , اجرای رنگ روغنی حلال در اب نیز می گویند.بهتر است از بکار بردن این نوع از رنگها بروی اهن الاتی مثل دروپنجره و نرده خوداری شود .این نوع رنگ بعد از خشک شدن بروی دیوار تیره تر از رنگ ساخته  شده می باشد  اجرای رنگ آکرولیک مثل رنگ روغنی به سه صورت براق , نیم مات  و مات موجود می باشد.

نقاشی ساختمان همانند بعضی از کارها مراحلی دارد که باید رعایت شود. انجام مراحل بعدی مستلزم گذراندن مراحل قبلی است.این به این معنی نیست اگر مراحل قبلی را انجام ندهیم رنگ یا بتونه به دیوار نخواهد چسبید ویا اگردیوار را سنباده کاری نکنیم نمی شود رنگ زد.نه این مطلب به این معانی گفته شده نیست بلکه به معنی این است که اگر مرحله قبلی بدرستی انجام نشود نتییجه مطلوب که همان مانده کاری بیشتر وصاف و تمیز بودن سطح کار است بدست نخواهد امد. مثلا اگر سطح دیوار گچی روغنکاری نشوداولا نمی شود روی دیوارعمل بتونه کاری انجام داد واگر بدون روغنکاری عمل بتونه کاری ویا رنگ امیزی منزل انجام شود بعد از مدتی رنگ از دیوار کنده و پوست پوست خواهد شد زیرا روغن زیرکار که بعنوان از بین برنده گردوغباروایجاد کننده حالت چسبنده گی بین گچ دیوار ورنگ می باشد انجام نشده است.

اجرای رنگ آکرولیک

ثانیا باعث جذ ب بیشتر رنگ توسط گچ دیوار شده ودر نتیجه پوشش رنگ کمتر خواهد شد زیرا روغن زیر کارکه بعنوان عایق بین گچ و رنگ است بکار نرفته است.پس ملاحظه می شود که رعا یت نمودن مراحل نقاشی منزل چقدر لازم وضروری می باشد.البته مراحل نقاشی روی سطح دیوار گچی با دیواری که قبلا رنگ امیزی آپارتمان شده است متفاوت می باشد. قیمت نقاشی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com